Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Ejakulert i medelevs peanutsmørboks."

For å fortelle kort, så var handlingen et rykte en kompis og jeg spredte ettersom jeg og nevnte jente har et slikt grisete forhold til humor oss i mellom, og vi har til vane å tåle sånt. Men hva bedrer vel ikke krakilske, lite selvhøytidelige hyklerske venninner med selvtilliten hennes når de møter henne med veslevoksent medhold? Dette resulterte klart i møte med skolestyre samt utvisning. Tidligere det halvåret hang hun opp dødstrussel-plakater med ansiktet mitt på over hele skolen. Vel. Jeg angrer ingenting. For morsomt var det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"For engasjert deltagelse i debatt i timen."

Etter en politisk debatt i samfunnsfagstimen på VG2 studiespes.

Det var... mildt sagt interessant. Men herregud, debattens tema var hjertesaken min. :D

 

Haha, det har et par i klassen min fått også. Jeg får alltid skryt for god og saklig argumentasjon. Dette irriterer mine medelever, som kommer med personangrep og usaklige argumenter. Har du gjort noe av det samme?

Lenke til kommentar

Jeg la en baguett og helte eplejuice på hovedkortet i en påskrudd gammel pc i klasserommet (Åpnet pcen, puttet det oppi og lukket igjen pcen) slik at klasserommet ble fylt med røyk og ingen orket være inne der resten av skoledagen. alle sladret på meg så jeg fikk anmerkning og måtte betale 200kr, men jeg slapp resten av skoledagen etter møte hos rektor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...