Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, du er kul, det var noen fete anmerkninger.. Kan jeg få ta på deg?

Lol?

Sjekket overskriften i det siste, kan ikke se att å oppføre seg som en slask er kult. Ei heller er anmerkningene du får for å være det.

 

Du har jo helt opplagt gått på galt tog om det er på denne tråden du løper rundt som en moralviter. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"For engasjert deltagelse i debatt i timen."

Etter en politisk debatt i samfunnsfagstimen på VG2 studiespes.

Det var... mildt sagt interessant. Men herregud, debattens tema var hjertesaken min. :D

 

Haha, det har et par i klassen min fått også. Jeg får alltid skryt for god og saklig argumentasjon. Dette irriterer mine medelever, som kommer med personangrep og usaklige argumenter. Har du gjort noe av det samme?

Genialt :new_woot:

Det er bra, da, fortsett med det. Har ikke gått til direkte personangrep, kun forklart forskjellene mellom en politikers meninger og hans/hennes partis meninger.

 

Fikk nesten anmerkning for "for detaljert forklaring" da jeg skulle forklare for resten av klassen hvordan livet var som soldat i andre verdenskrig.

 

Fortalte bla. om de som måtte skrape bort kameratene side fra innsiden av utbrente tankser med tannbørster ol. :tease:

...Du, det der vil jeg høre mer om!

Bra at du bare nesten fikk en anmerkning ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Husker en anmerkning på ungdomsskolen. Jeg fikk anmerkning, telefon hjem og foreldremøte på grunn av at jeg stjal en remse med Stratos fra kontaktlærer :)

 

Ble også nesten anmeldt, anmerkning, nedsatt og møte/brev pga at jeg filmet en kompis som snødykket en annen :w00t:

 

EDIT: Hadde også en liten episode med kjønnshår og hjemmelaget rips-saft på skolekjøkkenet.. Men ingen merket det, og hele lærerværelset drakk av det :)

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...