Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget med tråden er å si den kuleste anmerkningen du har fått.

 

Å være frekk med lærerene, mobbet andre, eller gjort andre unødvendige ting er teit.

 

Å ligge med gymlæreren er litt morsomt. :)

 

Det er ikke en tråd for å spy ut om alle anmerkningene du har fått. Den må være kul.

 

 

 

 

Det er poenget med tråden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Poenget med tråden er å si den kuleste anmerkningen du har fått.

 

Å være frekk med lærerene, mobbet andre, eller gjort andre unødvendige ting er teit.

 

Å ligge med gymlæreren er litt morsomt. :)

 

Det er ikke en tråd for å spy ut om alle anmerkningene du har fått. Den må være kul.

 

 

 

 

Det er poenget med tråden.

 

Dette irriterer meg så jævlig.

 

Er det du som skal bestemme hva som er kult da? Kanskje alle skal sende PM til deg og få bekreftet at denne anmerkningen de har fått er kul nok til å postes her? Du vet hva som skjer når du driver slik moraljævelskap inne i tråden her? ingen kommer til å poste noe i frykt for å få pekefingeren opp i trynet.

 

PS: I noen kulturer er det å ligge med gymlæreren verdig dødsstraff. Folk har forskjellig syn på hva som er kult og ikke kult.

 

:w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg fikk 3 anmerkninger forige uke

 

Disse anmerkningene fikk jeg:

  • Være inne i friminuttet. (å gå på do)
  • Ikke gå på do i friminuttet, men i timen.
  • Komme for seint til timen. (for å gå på do med en gang det ringte inn..)

Synes det er vanskelig å vite når jeg skal kunne gå på do..hmm.gif

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Går man ut fra at kastet ble utført med optimal teknikk og presisjon er det relativt kult. Tyngde og størrelse på gjenstanden er også relevant. Offeret kan også ha hatt på seg kontaktlinser, som gjør det nærmest ufarlig å få noe på øyet.

 

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA, whhhhat!?

 

Anmerkninger, hmm. Jeg fikk det for å stjele rundstykker en gang fra kantina, tror kanskje jeg har sagt det før. Også måtte jeg vaske skolen fordi jeg hadde stått å sett på at noen kastet egg. Grunnen til anmerkningen var at jeg kunne grepet inn og stoppet dem, Yeah right, jeg skal stoppe en gjeng på 10-20 stykker fra å kaste egg alene(Dette var på fritiden altså).

 

Også det vanlige: Mobil bruk, ikke gjort lekser, runket i klasserommet, bråket i timen osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...