Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyrdestund med gymlærer ass. Og nei, var ikke gamle kjerringa på 50 år. Faktisk gymlærer studenten på 22 år jeg kjente fra før. Hu gamla som busta oss xD

Vist dette er sant så er det respect.

Jeg hadde en relativt deilig lærer på ungdomskolen i tidlig 20-årene, husker alle sammen plutselig trengte masse hjelp borte med pulten samt at alle prøvde å få hun til å skrive øverst på tavla slik at hun måtte strekke seg og strutte litt med baken :p

Endret av Absolut
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg brukte skolens kopimaskin til å lage flygeblader mot Israel og deres voldekt av palestina. Og så fikk jeg annmerkning for å si til min historielærer som angivelig har slektinger som overlevde Auchwitch at det var synd de ikke fikk tatt alle.

 

var jo litt slem den siste ^^

 

Den siste var rett og slett stygg. Kanskje du burde følge bedre med i historietimene slik at du faktisk forstår hva som skjedde der nede?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Fikk en på videregående som jeg tror lød omtrent slik: "Hang medelevs boksershorts på Smartboarden" (Den prosjektoren som henger ut fra veggen).

 

Husker en kamerat fikk en fordi han "dro ned medelevs bukse i gymtimen". Men det var ganske vanlig at vi gjorde det på hverandre, så vil tro det var en del av de anmerkningene : )

 

 

Gode minner..

Lenke til kommentar

Jeg brukte skolens kopimaskin til å lage flygeblader mot Israel og deres voldekt av palestina. Og så fikk jeg annmerkning for å si til min historielærer som angivelig har slektinger som overlevde Auchwitch at det var synd de ikke fikk tatt alle.

 

var jo litt slem den siste ^^

 

Tror du bør sette deg litt mer inn i situasjonen nedi der.

Lenke til kommentar

Jeg brukte skolens kopimaskin til å lage flygeblader mot Israel og deres voldekt av palestina. Og så fikk jeg annmerkning for å si til min historielærer som angivelig har slektinger som overlevde Auchwitch at det var synd de ikke fikk tatt alle.

 

var jo litt slem den siste ^^

 

Den siste var rett og slett stygg. Kanskje du burde følge bedre med i historietimene slik at du faktisk forstår hva som skjedde der nede?

 

ಠ_ಠ

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Går man ut fra at kastet ble utført med optimal teknikk og presisjon er det relativt kult. Tyngde og størrelse på gjenstanden er også relevant. Offeret kan også ha hatt på seg kontaktlinser, som gjør det nærmest ufarlig å få noe på øyet.

 

Men for all del, antagelig farlig, og ikke så kult.

 

Samme fyren: "Kommer når økten nesten er slutt, svært underlig atferd. Veksler mellom å sove, banne høyt, vandre rundt, sparke i ting, kaste ting på medelever, bite på medelevers ting osv."

Endret av Jonas.
Lenke til kommentar

Går man ut fra at kastet ble utført med optimal teknikk og presisjon er det relativt kult. Tyngde og størrelse på gjenstanden er også relevant. Offeret kan også ha hatt på seg kontaktlinser, som gjør det nærmest ufarlig å få noe på øyet.

 

Men for all del, antagelig farlig, og ikke så kult.

 

Samme fyren: "Kommer når økten nesten er slutt, svært underlig atferd. Veksler mellom å sove, banne høyt, vandre rundt, sparke i ting, kaste ting på medelever, bite på medelevers ting osv."

 

Og lærern lar han være i timen ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...