Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk i 4. klasse. Elska cowboyer. Fikk meg og en kamerat til og lage en galgeløkke og kaste over huskestativet. Rektor så det i vinduet og vi ble med i rektormøtet for 1,2,3,4,5,6 og 7. klasse. 250 elever som sto og så på meg og kameraten min som hadde prøvd og henge hverandre.. Lol

hahaha ser det for meg. LOL:d

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg har skrevet disse allerede, men...

 

En kompis fikk anmerkning for å se ut av et vindu i timen. Enkelt & greit.

 

Samme kompis fikk alltid anmerkninger av en spesiell lærer som likte meg godt. Hver gang jeg snakket med han, fikk han anmerkning for å "provosere" frem en respons fra meg. En gang da jeg ropte navnet hans for å få hjelp, fikk han anmerkning for å svare. :p

 

Selv har jeg kun fått en eneste i løpet av hele skoletiden :) Hang i et fotballnett i 8.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg har skrevet disse allerede, men...

 

En kompis fikk anmerkning for å se ut av et vindu i timen. Enkelt & greit.

 

Samme kompis fikk alltid anmerkninger av en spesiell lærer som likte meg godt. Hver gang jeg snakket med han, fikk han anmerkning for å "provosere" frem en respons fra meg. En gang da jeg ropte navnet hans for å få hjelp, fikk han anmerkning for å svare. :p

 

Selv har jeg kun fått en eneste i løpet av hele skoletiden :) Hang i et fotballnett i 8.

Er vel strengt talt ikke en kompis vist du bare lar han få skylden, når du er like skyldig. Du er kald, mann

Lenke til kommentar

Jeg fikk igrunn kun anmerkning for å sove i timene, og ikke gjøre lekser. En gang tøyde jeg virkelig grensen da jeg dro ut alle lamper fra stikkontaktene i hele klasserommet (taklamper med stikkontakter som henger fem-seks meter over bakken). Det ble karakterisert som "kreativt" og ikke mer.

 

Ellers har vi den vanlige "kaste sakser på veggen", "kaste leire på veggen", "kaste vått papir på veggen", "kaste stein", "stable pulter og stoler til takhøyde", "snøballkrig", "dyppekrig", våt sand-krig", "låse alle do-dørene fra utsiden", osv. Men dette har jeg aldri fått anmerkning for, selv om alle andre har. :innocent:

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...