Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken vanskelighetsgrad tenkte dere å kjøre på første gang dere fyrer opp spillet? Tenkte hard jeg...

 

Jeg spillter alltid Total War på Hardest/Hardest, men siden jeg ikke er kjent med det nye systemet blir det kansje Hardest/Hard.

 

Kampene hard og campaign hardest da ?

 

Blir nok hard/hard her...

Endret av Lindbach
Lenke til kommentar
Hvilken vanskelighetsgrad tenkte dere å kjøre på første gang dere fyrer opp spillet? Tenkte hard jeg...

 

Jeg spillter alltid Total War på Hardest/Hardest, men siden jeg ikke er kjent med det nye systemet blir det kansje Hardest/Hard.

 

Kampene hard og campaign hardest da ?

 

Blir nok hard/hard her...

 

Det er riktig.

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale alle å lese denne australske IGN-artikkelen om spillet som kom nylig. Australere er morsomme :wee:

 

http://pc.ign.com/articles/954/954472p1.html

 

 

Poor, pathetic Total War games up until now. "Ooh, look at us, we're fighting on the land! Weeee!" Whatever, man. That is sooo pre-March 5, 2009.

 

 

The team is also happy for the community to point out discrepancies. One such community member sent a four page document - with pictures and links - pointing out that the moustaches sported by soldiers in a recently released screenshot weren't historically accurate. Something to do with the wax available at the time... and they got changed.

 

 

Det mest interessante i artikkelen og noe jeg ikke visste;

So, Isaac Newton, eh? Most people remember him as a physicist. Some may remember he was also an alchemist. Once this game streets, however, he'll be known as a gunslinger. Each faction, you see, has two Gentlemen it can use in a number of ways. Say you have ol' Sir Isaac. On the one hand, you can post him in a university to increase the speed with which technology is researched. On the other, you can send him out to challenge other gentlemen to duels! The best part is that he can trot over to a foreign country, slap a dude in the face with his duelling glove (we're assuming he has one), then kill him, and it's not seen as an act of war. Huzzah! HISTORICAL FIGURES GO HEAD TO HEAD, ONE GAME ONLY.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Man kan vel kanskje si at Total War-kategorien vi har her på forumet Diskusjon.no er norges største Total War-kategori ;) - men kategorien vil bare eksistere så lenge det er aktivitet her i form av mange tråder.

 

Velg filtrermulighetene i bunn og sett til å vise innlegg fra alltid, er mange tråder i denne kategorien om man og utvider til å gjelde for mer enn 30 dager. Du kan se hvilke filtermuligheter jeg mener her; https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=282713

Endret av TSP
Lenke til kommentar
The team is also happy for the community to point out discrepancies. One such community member sent a four page document - with pictures and links - pointing out that the moustaches sported by soldiers in a recently released screenshot weren't historically accurate. Something to do with the wax available at the time... and they got changed.

 

Gunfreak? Noe du vil fortelle oss? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...