Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Besette som i å gå inn i?

 

Videoer har allerde vist at man kan gå inn i bygginger.

Det var en helt vanlig taktikk.

Men det var mer vanlig å innta hele landsbyer, men siden slagmarken er så liten i total war er det nok ikke plass til små landsbyer på slagmarken, men man kan håpe at de i hvertfall har tatt med større komplekser som store herregårder og slikt

Lenke til kommentar

Nå er det bekreftet multiplayer campaign:)

 

We can confirm that Empire: Total War's release date has been moved to March 2009. Here is the full reason and we wanted our official forums to be the first to know!

 

"The extra development time will allow us to finalise and polish Empire, making it the most accomplished and epic of the Total War series." said Kieran Brigden, Studio Communications Manager at The Creative Assembly. "There is a great deal of anticipation around Empire Total War and we want to ensure that it is the benchmark for strategy games upon its release."

 

Significantly the additional time will also allow us to implement the underlying technology for a much desired feature (thanks to your feedback!); a multiplayer campaign mode. An opportunity to participate in the 1 versus 1 multiplayer campaign mode beta will be made available to all Empire Total War buyers post release.

 

Many thanks,

 

Mark O'Connell

Lenke til kommentar

jepp.....mente besette, som å "gå inn i" :)

 

 

Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg hemningsløst til dette spillet. Det er jo bare å håpe at de denne gangen klarer å få til et spill hvor AIen er hakket vassere enn den har vært i tidligere spill. Det er så kjipt å komme til de store, noen ganger "avgjørende" kampene, for så å beseire fienden på grunn av at de ikke skjønner en dritt.

 

Husker med gru noen enorme slag hvor mongolene løper i ring rundt borgen min mens de blir slaktet av kanontårn og bueskyttere. I stedet for å trekke seg ut etter at jeg sjokkåpnet med å ofre noen kvallerienheter mot beleiringstårn og stiger. Det er ikke så tilfredsstillende å vinne når man vet at det er på grunn av mangler i AIen.

Lenke til kommentar

Road to independence, film 4/5 : http://uk.gamespot.com/pc/strategy/empiret...ce-trailer?hd=1

(hadde håpet dette ble diplomacy eller AI)

 

De 12 spillbare mange tror dem har klart å finne ut av via noen screens osv:(jeg tror ikke helt på denne listen)

 

Maratha Confederacy

Great Britain

France

Austria

Netherlands

Spain

Prussia

Poland

Ottoman Empire

Russian Empire

Sweden

Mughal Empire

Lenke til kommentar

De har sagt for en god stund siden at det ville være en del av toturialen.

Hvorfor poloen skulle være med vet jeg ikke, var ikke så mye igjen av det riket når spillet begynner.

 

Spania var nesten bare en ren sjømakt på den tiden.

 

England vet vi er med, det samme med Nederland. Frankrike, østrike, prøysen, sverige og russland er nesten et must.

Lenke til kommentar
Norge har helt lik rødfarge som Danmark på minimappet så det er nok Danmark-Norge, men siden det her trailer for uavhengighet så kan det vel ikke være umulig at Norge kan bli selvstendig i spillet? :hmm:

Spillet skal da vare til tidlig på 1800-tallet, så hadde vært kult om vi fikk utkjempe 'det norske felttoget' etter uavhengighet fra Danmark for å unngå union med Sverige.

 

Men veldig tvilsomt.

Endret av Huskarl
Lenke til kommentar
Norge har helt lik rødfarge som Danmark på minimappet så det er nok Danmark-Norge, men siden det her trailer for uavhengighet så kan det vel ikke være umulig at Norge kan bli selvstendig i spillet? :hmm:

Spillet skal da vare til tidlig på 1800-tallet, så hadde vært kult om vi fikk utkjempe 'det norske felttoget' etter uavhengighet fra Danmark for å unngå union med Sverige.

 

Men veldig tvilsomt.

 

Norge er vel ikke en spillbar union. Men om man spiller som Danmark håper jeg Norge blir ansett som en stat innenfor staten, som kan gjøre opprør. Ellers kan man jo håpe på en mod etterhvert.

 

Er spendt på hvordan det blir på slagmarken når nesten alle har våpen som kan brukes på distanse. Blir vel litt storming med bajonettene klare og. Sjøslagene ser også episke ut. Dette er nok spillet jeg ser mest frem til så langt i 09..

Lenke til kommentar

Den sikre listen finner dere her, (United Provinces = Nederland, sånn omtrent).

 

I tillegg er Prøyssen, Habsburg-Østerrike, og Portugal sannsynlige europeiske kandidater, kanskje kongeriket Sardinia.

Skal heller ikke avskrive Warszawa-hertugdømmet/Polen, selv om de ligger kinkig til mellom Prøyssen og Russland. Blir nok en vanskelig campaign det.

 

Kan også hende man kan velge et par stormakter i litt mer "trange" kår, men mye potensiale, ala Russia i Medieval 2.

 

Ved ettertanke, the Holy Roman Empire ble ikke oppløst før i 1806, og kan godt være spillbart.

Endret av Ollie2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...