Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Special utgaven inneholder 6 fler units, et eget kar, eget cover og en dvd med noe vi ikke vet hva er på enda. Mest sannsynlig en dvd om hvordan de lagde spillet eller med lydspor. Betaler gledelig 100 kr mer for spesialutgaven blant annet pga. av innholdet og at CA har laget mye bra før jeg er fornøyd med. Spesial utgaven av Medieval 2 var bra, men den blir nok ikke fullt så bra.

 

Når kommer forresten anmeldelsene? Til f.eks. KZ2 kom de jo omtrent 1 måned før spillet ble sluppet ut.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
+ Du får ein av Pre Order unitsene i spesial utgåven. Kjøper du frå amazon får du 1 special unit og kjøper du frå game får du ein anna unit.

 

Det er bare hvis du bestiller fra de store utenlandske sidene. Play.com, amazon.com, bol og 3 sider til tror jeg har fått egne units.

 

Hva mener du med jegere? Sjekk på totalwar.com og på twcenter.net om du finner noe.

Lenke til kommentar

Hvordan går det med steam, må vi fortsatt betale euro?

 

+ Du får ein av Pre Order unitsene i spesial utgåven. Kjøper du frå amazon får du 1 special unit og kjøper du frå game får du ein anna unit.

 

Det er bare hvis du bestiller fra de store utenlandske sidene. Play.com, amazon.com, bol og 3 sider til tror jeg har fått egne units.

Stress, kjøper heller vanlig versjon av E:TW og laster ned Special Force til singleplayer :wee:.

Lenke til kommentar

Den eneste måten og få de 6 unitsene på er at du skriver inn 1 kode som følger med Special Forces på Steam. Du skal vel ikke bruke ulovlige metoder på ett så bra spill? :ohmy:

 

Da har jeg laget en steam group for oss ;)

Spillverket TW

Håper så mange som mulig av dere blir. Legg meg til som venn på steam så sender jeg invite.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kjøpe stasjonær? Mer for penga.

Kjører på Ultra med 1680*1050 oppløsning med denna maskinvaren:

ASUS P5E, Intel E8400 3ghz, Nvidia 8800gt, OCZ Gold 4 gb ddr2,

OCZ StealtXStream 600w, WD Caviar 500gb, Samsung S203, BenQ G2200W

 

Du kan få en tilsvarende stasjonær til litt over 6000 nå tror jeg, uten skjerm

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Vil

 

Prossessor:"AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-60"

Skjermkort: "NVIDIA GeForce 8400M GS"

RAM: 2 GB

 

køyre E:TW bra? Eller må eg spele med lave innstillinger?(eg kjem uansett til å spele det, om det er på lave eller høge innstillinger)

Endret av QZ
Lenke til kommentar

kjører:

Skjermkort: Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3

CPU: AMD Black Edition AMD Phenom X4 9950 / 2.6 GHz prosessor

RAM: Crucial DDR2 PC5300 4096MB

Hovedkort: Gigabyte GA-MA770

 

Spillet kjøres på high, demoen har kjørt veldig greit, har ikke hengt seg opp eller hoppet ut, noe lang loading time men jeg er ikke den eneste. har også noe bug på unitsene på land war men det er demo så håper at dette blir ordnet til spillet kommer ut evt. i patch :)

Endret av LaviX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...