Gå til innhold

Samletråd for Empire: Total War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir det mulig for oss som har kjøpt en CD-utgave å aktivere denne i Steam slik at man senere kan laste ned hele spillet via Steam og feks installerer dette på en annen PC ved kun å installere Steam dvs at jeg kan "kaste" CD-ene etter første installasjone?

 

Ble klønete dette. Håper noen skjønner hva jeg prøver å si.

Lenke til kommentar
Blir det mulig for oss som har kjøpt en CD-utgave å aktivere denne i Steam slik at man senere kan laste ned hele spillet via Steam og feks installerer dette på en annen PC ved kun å installere Steam dvs at jeg kan "kaste" CD-ene etter første installasjone?

 

Ble klønete dette. Håper noen skjønner hva jeg prøver å si.

 

Du kan forhåndsbestille for 49,99€, bare installe rett fra steam. Litt dyrere tho' :dontgetit:

Lenke til kommentar

Det skal være som med alle andre spil på steam. Har man kjøpt spillet på disc og registrert keyen så kan man laste det ned så mange ganger man bare vil, men det er bare dein konto som kan spille det.

 

Anmeldelsen til spillmagasinet har jeg lest for lenge siden, den var ikke akkurat helt bra heller. Men det var riktig terningkast ;)

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Sjekk screenshotet!

 

Christiania, Norway står det. Altså ikke noe som har med Danmark å gjøre. Kanskje vi kan løsrive oss fra Danmark eller starter som en vassal state eller noe sånt :D

 

Eller for å være pessimistisk så er det nok mest sannsynlig at det r byen som står først og landområde/provinsen er det andre navnet.

 

------------------------------------------------------------

 

Det ser ut som dette er Special Forces Edition. I så fall så inneholder den mer enn de vi har fått vite fra før og den er langt bedre enn jeg trodde.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

den er en del raskere ja, tar jo fortsatt en stund men er ikke sånn at man kan lage seg middag mellom slagene. Skal sies at jeg kun har 2gb ram så har jo helt klart forbedringspotensiale. Vil anbefale alle å starte med Road to independence forresten, Veldig ålreit intro til resten av spillet.

Lenke til kommentar
den er en del raskere ja, tar jo fortsatt en stund men er ikke sånn at man kan lage seg middag mellom slagene. Skal sies at jeg kun har 2gb ram så har jo helt klart forbedringspotensiale. Vil anbefale alle å starte med Road to independence forresten, Veldig ålreit intro til resten av spillet.

 

Tenkte å starte med road to suprecion by the brittish empire jeg da...

 

Rule Brittania, Brittania rules the waves.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...