Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nederland er et one-man-team..

 

Verste er at nærmest samtlige nederlendere ønsker Huntelaar foran van Persie. Situasjonen var motsatt før vennskapskampene.. ufattelig rart.

 

Ellers håper jeg virkelig vi henter Afellay. Ville vært en kvalitetssignering. Noe vi sårt trenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ellers håper jeg virkelig vi henter Afellay. Ville vært en kvalitetssignering. Noe vi sårt trenger.

Hvorfor skulle Afellay som spiller for Barca, gå til laget som ble nummer tre i England?

 

Og han har vært skadet i en evighet...

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Fordi Affelay aldri spiller for Barca omtrent? Er vel knapt på benken ofte.

 

Polakken vår har forøvrig innrømmet at han bruker psykolog for å ikke ta med seg personlige problemer på banen slik at han blir mer fokusert. Uansett hva en må tenke om fyren kan en lite annet enn å beundre mentaliteten hans. Leverer alt av seg selv til fansen omtrent og jobber knallhardt med å konstant forbedre seg. Ser fram til mange flere år med fyren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi Affelay aldri spiller for Barca omtrent? Er vel knapt på benken ofte.

 

Polakken vår har forøvrig innrømmet at han bruker psykolog for å ikke ta med seg personlige problemer på banen slik at han blir mer fokusert. Uansett hva en må tenke om fyren kan en lite annet enn å beundre mentaliteten hans. Leverer alt av seg selv til fansen omtrent og jobber knallhardt med å konstant forbedre seg. Ser fram til mange flere år med fyren.

 

Jeg tror det er vanligere enn vi tror å bruke psykolog. F.eks. er jo prestansjonsangst i grunn et kunstig problem (man blir ofte nervøs for å drite seg ut - derfor driter man seg ut) som kan kontrolleres med riktig mentalitet. Tror mange benytter seg av pskykolog for andre ting også, som f.eks. polakken :)

Lenke til kommentar

Joa, men det er fremdeles et ganske "hysj-hysj" emne. Så at en profilert idrettsmann står fram som en som går til psykolog er ganske rart for meg. Tipper veldig mange store spillere har vært innom minst et par ganger hos psykologen, men at svært få vil innrømme det. Men skal jo liksom ikke gå til psykolog om man ikke har opplevd store traumer i følge samfunnet i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Psykolog er et tabubelagt emne. Det har vertfall jeg fått inntrykk av. Men er ikke overrasket over at mange fotballspillere tar kontakt. Nesten halve fotballspilleren ligger jo oppe i hode. Kommer ikke langt uten selvtillit for eksempel.

Lenke til kommentar

Trodde det var slikt at de ville flytte van Persie ned i Sneijder sin rolle og stille med Huntelaar på topp. Sneijder er vel ikke helt i toppform sånn som jeg har forstått det?

De har i hvert fall prøvd å bruke Persie på kanten, med Huntelaar som spiss. Det er lett å forstå at de vil prøve å bruke begge samtidig. RVP var årets beste spiller i PL, mens Huntelaar var årets spiller i Bundesliga. Samtidig har de slitt med å få begge til å fungere samtidig. Den logiske løsningen er å starte med RVP og la Huntelaar spille når han trenger hvile, noe de fleste spillere trenger i løpet av et mesterskap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...