Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå juger jo den statistikken der veldig hvis vi skal se på Vermaelen/Mertesacker.

 

Det var ikke ment som noe Vermalen vs Mertesaker post, men som et greit tilskudd i debatten rundt Vermalen.

 

Personlig er det ett fett for meg hvem av de tre bak der (Kos,Verm,Per) som spiller, men at Vermalen er helt håpløs er jeg ikke enig i

Har sansen for stilen hans, og selv om den til tider kan være litt kamikaze så har han positive sider som veier opp.

Han corer ikke minst, og han er en ledertype som går i krigen når de andre på laget stort sett furter over at noen kom nær skolissen deres, og det trenger vi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var et overtråkk, men utifra hva jeg så (og hva jeg så på reprisene i saktefilm) så var det ei heller et spesielt kraftig overtråkk, men er uten tvil vondt.

 

Burde dog ha absolutt ingenting å si angående fremtiden hans mtp. overganger. Det blir ikke dette som gjør at han ikke blir Arsenal spiller for å si det sånn. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Blir ting gjort skikkelig trenger ikke ett overtråkk vare så velding lenge. Får håpe blir klar raskt. Hadde gledet meg til å se han i EM.

Lenke til kommentar

Hadde gledet meg mest til å se han i Arsenal drakt jeg da, men hadde ikke vært så ille å se han under EM. Dog hadde det beste vært om han ble skadet ut EM slik at ved et eventuelt kjøp så hadde han allerede hatt sin ferie og ikke trengte en ekstra ferie pga. spill i EM.

Lenke til kommentar

Nå må ikke dere få for store forhåpninger rundt M'Vila til Arsenal. Hvor mange ganger har vi ikke stått igjen skuffet? Hadde vært fantastisk uansett, men velger å holde meg veeeeeeldig rolig.

 

Som jeg sa litt lenger opp så er det nok ikke denne skaden som gjør at M'Vila ikke blir Arsenal spiller. Som alltid med overganger til Arsenal av litt større navn så er det pengene det står på. Alt over £15m kan vi bare drømme om og Rennes vil ha rundt £17m+.

Lenke til kommentar

Tenkte helst på Urmaker som høres ut som han kommer rett fra The Sun :p Men helt enig i det du skriver. Store problemet er når vi driver å pruter og pruter og pruter og pruter i månedsvis spiller kanskje M'Vila (eller andre intr spillere) bra i EM og det kommer en mer pengesterk klubb å ligger inn bud. En typisk Wenger situasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med tanke på RvP situasjonen er det nonsens av Wenger å prute ned pund på pund for hver klassespiller han har i tankene. Spilleren må selvsagt være til en fornuftig pris, men vi trenger ikke et stortalent på 16 år. Vi trenger en skikkelig klassesignering, noe som vil vise ambisjoner til kapteinen, og igjen vil gi han tro på denne klubben.

 

Btw

Jamie Sanderson ‏@YoungGunsBlog

Capital One have replaced Carling as league Cup sponsors. Competition now renamed The Capital One Cup. Dear, oh dear.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...