Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har laget en privatliga på EM-manager på TV2Sporten.

 

Liganavn: Highbury.

Passord: db10.

 

Vinneren skal få neste sesongs hjemmedrakt av meg dersom vi blir 5 eller flere i ligaen. Alle kan være med, men bare gooners kan vinne drakten. Gogo!

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Da var vel det det siste vi så til Wilshere. Synd. Han hadde en glitrende karriere foran seg.

Er du seriøs?

 

Dersom det var slik at Wilshere hadde et kokain problem så ja. Se hva som skjedde med Mutu. Det tok ham ca 3 år å få stablet karrieren sin nogenlunde på beina.

 

Kommer jo selvsagt litt an på hva Arsenal hadde gjort, men det er neppe akseptabelt å ha narkomane i klubben. Spesielt ikke Wilshere som er et såpass stort forbilde for unge.

Lenke til kommentar

Ikke tro alt du leser på Twitter, Benbjo. Falske rykter sprer seg som ild i tørt gress.

 

@Afobe:

These rumours I keep seeing on my friend @JackWilshere are so funny and ridiculously stupid, but I can tell you this right now...1/5

 

 

It is the most horrible, fake and nasty rumour I have seen in a long time. Someone who has been out for nearly a year through injuries...2/5

 

Listening or seeing rumours like that on the internet when trying to get back to full fitness and doing rehab

for more than 6 month...3/5

 

And before you are quick to gossip on the internet just remember how these rumours are not nice for friends and family to hear and...4/5

 

Especially @JackWilshere himself. But once again I will say, the rumours are NOT true! Thank you everyone. :) 5/5

Lenke til kommentar

Har laget en privatliga på EM-manager på TV2Sporten.

 

Liganavn: Highbury.

Passord: db10.

 

Vinneren skal få neste sesongs hjemmedrakt av meg dersom vi blir 5 eller flere i ligaen. Alle kan være med, men bare gooners kan vinne drakten. Gogo!

 

Meldt meg inn, men er jævla usikker på forsvaret Abate, Kos, Coentrao. Har Kjær og Lescott på benken. Mulig jeg setter inn sistnevnte for Abate.

 

Ellers skulle jeg gjerne hatt Ozil/Iniesta, men har tro på Shirokov og Yarmolenko

Lenke til kommentar

Hvorfor antar du uten videre at et rykte startet av en Spurs-supporter om Wilshere er sant?

 

1. Visste ikke at Spurssupporter startet det på tidspunktet. Var all over internettet.

 

2. Wilshere skrev han skulle på rehab. Fyrer jo oppunder at ryktet er sant. Ergo ikke "uten videre".

 

3. Det skulle ikke forundre meg at det var sant heller. Fyren har vært ute med skade lenge og har jo ikke særlig mye å ta seg til :p

 

4. Er/var ambivalent i forhold til spørsmålet "å tro". Skulle som sagt ikke forundre meg. Velger å tro på det negative, da det erfaringsmessig er det mest sannsynlige utfallet når det gjelder Arsenal. Kan godt gå mer inn på akkurat den filosofien om du ønsker :)

Lenke til kommentar

Hvorfor antar du uten videre at et rykte startet av en Spurs-supporter om Wilshere er sant?

**

2. Wilshere skrev han skulle på rehab. Fyrer jo oppunder at ryktet er sant. Ergo ikke "uten videre".

**

 

Har du lest det han sa?

 

"I'm afraid to say I will be deactivating account for a little while as I step up my rehab and push for next season."

 

Med tanke på at han har vært skadet ganske lenge er det bra gjort å blande dop inn i dette..

Lenke til kommentar
Kommer jo selvsagt litt an på hva Arsenal hadde gjort, men det er neppe akseptabelt å ha narkomane i klubben.

 

Forøvrig: Narkoman? Snakk om å overdrive..

 

Er vel et definisjonsspørsmål? Jeg synes man er narkoman om man må på rehab for å bli kvitt problemene.

 

Over til noe annet, hva tycks om polakken vår idag? Formen hans fortsetter der den slapp for oss uheldigvis. Tabbekvoten hans begynner å bli rimelig stor nå. Ikke på høyde med Almunia enda, men har passert Lehmann...

Lenke til kommentar

http://www1.skysport...s/11661/7803107

 

DJ ønsker seg bort ifølge agenten, som også sier følgende:

 

"I saw my client the other day and he was enthusiastic about both Napoli and Italy in general. So far we have received an offer worth €10m, but it is up for negotiation.

 

Han virker som en veldig bra fyr, men ikke god nok for Arsenal pdd. Synd, da han hadde en veldig god periode. For €10m er det bare å selge, synes jeg.

Lenke til kommentar

Da var vel det det siste vi så til Wilshere. Synd. Han hadde en glitrende karriere foran seg.

Er du seriøs?

 

Dersom det var slik at Wilshere hadde et kokain problem så ja. Se hva som skjedde med Mutu. Det tok ham ca 3 år å få stablet karrieren sin nogenlunde på beina.

 

Kommer jo selvsagt litt an på hva Arsenal hadde gjort, men det er neppe akseptabelt å ha narkomane i klubben. Spesielt ikke Wilshere som er et såpass stort forbilde for unge.

Dette blir for dumt Benbjo. Du tar rykter til et helt nytt nivå.

Jeg tror ikke et sekund på det pisset noen har skrevet om han på twitter. Han sa jo selv at rehab var ang skaden og ikke "bad rumours".

 

DJ kan gjerne forlate skuta. Alt for høy lønn i forhold til ferdigheter.

Endret av Payung
Lenke til kommentar

http://www1.skysport...s/11661/7803107

 

DJ ønsker seg bort ifølge agenten, som også sier følgende:

 

"I saw my client the other day and he was enthusiastic about both Napoli and Italy in general. So far we have received an offer worth €10m, but it is up for negotiation.

 

Han virker som en veldig bra fyr, men ikke god nok for Arsenal pdd. Synd, da han hadde en veldig god periode. For €10m er det bare å selge, synes jeg.

€10m? Selg for faen, hva venter vi på?

Lenke til kommentar

http://www1.skysport...s/11661/7803107

 

DJ ønsker seg bort ifølge agenten, som også sier følgende:

 

"I saw my client the other day and he was enthusiastic about both Napoli and Italy in general. So far we have received an offer worth €10m, but it is up for negotiation.

 

Han virker som en veldig bra fyr, men ikke god nok for Arsenal pdd. Synd, da han hadde en veldig god periode. For €10m er det bare å selge, synes jeg.

€10m? Selg for faen, hva venter vi på?

 

Enig. Vermaelen, Mertesacker og Kos er bra så har vi Miquel og Bartley (med mindre sistnevnte blir solgt) i bakhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...