Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Nå må ikke dere få for store forhåpninger rundt M'Vila til Arsenal. Hvor mange ganger har vi ikke stått igjen skuffet? Hadde vært fantastisk uansett, men velger å holde meg veeeeeeldig rolig.

 

Som jeg sa litt lenger opp så er det nok ikke denne skaden som gjør at M'Vila ikke blir Arsenal spiller. Som alltid med overganger til Arsenal av litt større navn så er det pengene det står på. Alt over £15m kan vi bare drømme om og Rennes vil ha rundt £17m+.

Om Arsenal dropper M'Vila fordi han koster 2-3 eller til og med 4 millioner pund for mye for deres smak blir jeg voldsomt skuffet. Ikke overrasket, men skuffet.

 

Carling Cup, Capital One Cup. Spiller det noe som helst rolle? Ligacupen heter det.

Litt uheldig navn. The Capitol One Cup kan fort høres ut som the Capitol Wank Cup og forkortes til the COC.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

M'Villa sin skade er visstnok ikke alvorlig. Blanc håper at han kan spille mot England 11 juni.

 

Dog tviler jeg sterkt på at vi henter ham. Wenger knuser ikke overgangsrekorden sin for en 21-åring som har hatt en middels sesong og som er forsvarsorientert. Skjer ikke.

Lenke til kommentar

For første gang på lenge så biter jeg på transferryktene. Det er mest av alt Sagnas plapring som får meg til å tro at en avtale er nær. Jeg tror ikke han hadde snakka hvis han ikke visste hva som foregikk. Er han typen til å drive lobby på barca-vis?

 

Holdt jo på med det samme i fjor (eller var det 2 år siden?) angående Emir Spahic. Tror ikke han vet noe konkret, har vel bare fått spørsmål av en journalist eller to siden de er landsmenn og slikt.

 

Mancini er forøvrig ute og sier at RvP er aktuell og ikke umulig å hente:

http://www.goal.com/en-gb/news/2896/premier-league/2012/06/01/3140958/mancini-hints-at-manchester-city-move-for-arsenal-star-van

Lenke til kommentar
Om Arsenal dropper M'Vila fordi han koster 2-3 eller til og med 4 millioner pund for mye for deres smak blir jeg voldsomt skuffet. Ikke overrasket, men skuffet.

 

Nå skal man hvertfall ikke se bort ifra det. Er visstnok en god del spillere vi har mistet nettopp pga. "småpenger". Alonso er vel det beste eksemplet dessverre.

 

For første gang på lenge så biter jeg på transferryktene. Det er mest av alt Sagnas plapring som får meg til å tro at en avtale er nær. Jeg tror ikke han hadde snakka hvis han ikke visste hva som foregikk. Er han typen til å drive lobby på barca-vis?

 

Nei. Han gikk ut på twitter og forklarte at han kun syntes at M'Vila var en fantastisk spiller, men at han aldri hadde sagt noe om at han vil være en suksess i Arsenal. Dog kan det hende han forsnakket seg litt og prøvde å gjøre opp litt for det, men det er ingen tvil om at interessen fra Arsenal for M'Vila er der, men når Rennes vil ha rundt £17m og Arsenal trolig ikke vil betale et øre mer enn £12-13m så blir det nok ingen deal.

Lenke til kommentar

Helt enig, det er bekymringsfullt å se forskjellen på midtbanen under kamper med og uten Arteta. Var veldig skeptisk til signeringen, men fikk jo etterhvert se hvor sykt viktig han var og er for laget, håper han har en like god, eller bedre sesong til høsten.

Lenke til kommentar

Han spiller med for stor risiko i pasningsspillet sitt synes jeg, og balltap eller feilpasninger fra Song har gitt oss litt for mange farlige kontringer i mot.

Song er er en god spiller som er viktig for laget, men denne sesongen synes jeg han ikke har vært helt på topp, og den nest beste på Arsenal sesongen sett under ett er han absolutt ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...