Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh. Disse ryktene har da svirra rundt siden høsten ifjor om jeg husker korrekt? For alt jeg vet kan de fint stemme, spesielt mtp hvordan året hans har vært. Har jo tidligere vært oppe at ganske mange unge spillere blir beskytta av FA og klubbene istedenfor slengt til ulvene om de har fått i seg litt partydop.

 

Kjedelig om det stemmer, men jeg blir ikke overraska i det hele tatt. Egentlig så er jeg enormt overraska over at så få blir tatt, for det er garantert jævla mye dop rundt på de forskjellige festene de henger på.

Lenke til kommentar

Det tatt flere bilder av og med Wilshere for knapt to uker siden utenfor et sykehus i Sverige hvor en av verdens mest anerkjente idrettsdoktorer jobber. Da gikk han på krykker.

 

Han var jo der for å operere kneet sitt.

Det var poenget mitt. Hvorfor skulle Arsenal ha sendt han dit og gitt han krykker om han ikke opererte noe? Ingen sjans at rehaben er noe annet enn skade/operasjon.
Lenke til kommentar

Disse ryktene blir latterliggjort på Twitter. De ble startet av en oppmerksomhetssyk Tottenham-supporter. Nesten skremmende hvor godtroende folk kan være.

 

@JackWilshere 31. mai:

Rehab for my knee lol......can confirm I am not in rehab for any other reason! #BadRumour

 

 

Fuck dop-ryktene. Jeg tror Wilshere er gay. (Kødder ikke). Noen andre som har tenkt tanken?

Tja, han har da et biologisk barn. Hva får deg til å tro at han er homofil?

 

Da var vel det det siste vi så til Wilshere. Synd. Han hadde en glitrende karriere foran seg.

Godt å se at du ikke har forandret deg siden sist, Bennyboy.

Endret av Le Professeur
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...