Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Han har jo uttalt gang på gang at han ikke vil fortsette i Arsenal. Det siste vi trenger er slik mentalitet i stallen. I tillegg nevnte jo også Nordtveit at han var lite kul på treningsfeltet. Dette kombinert med de tåpelige lovbruddene og mediadekningen det har fått anser jeg ham som lite egnet for Arsenal. Få vekk klovnene og få inn rutinert kvalitet.

Endret av Liquidkey
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har jo uttalt gang på gang at han ikke vil fortsette i Arsenal. Det siste vi trenger er slik mentalitet i stallen. I tillegg nevnte jo også Nordtveit at han var lite kul på treningsfeltet. Dette kombinert med de tåpelige lovbruddene og mediadekningen det har fått anser jeg ham som lite egnet for Arsenal. Få vekk klovnene og få inn rutinert kvalitet.

 

Jeg er forsåvidt enig. Synes bare 2.5m pund er lite for en etablert landslagsspiller. Greit at han ikke er verdensklasse, men han er en god spiss. Får jo ikke 15-åringer lenger for 2.5 millioner.

Lenke til kommentar

Han har jo uttalt gang på gang at han ikke vil fortsette i Arsenal. Det siste vi trenger er slik mentalitet i stallen. I tillegg nevnte jo også Nordtveit at han var lite kul på treningsfeltet. Dette kombinert med de tåpelige lovbruddene og mediadekningen det har fått anser jeg ham som lite egnet for Arsenal. Få vekk klovnene og få inn rutinert kvalitet.

 

Jeg er forsåvidt enig. Synes bare 2.5m pund er lite for en etablert landslagsspiller. Greit at han ikke er verdensklasse, men han er en god spiss. Får jo ikke 15-åringer lenger for 2.5 millioner.

 

Eneste grunnen til den latterlig lave summen er vel fordi Bendtner har en usannsynlig høy ukelønn kontra ferdigheter. Er ikke akkurat flust av klubber som higer etter dansken vår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ellers håper jeg virkelig vi henter Afellay. Ville vært en kvalitetssignering. Noe vi sårt trenger.

Hvorfor skulle Afellay som spiller for Barca, gå til laget som ble nummer tre i England?

 

Og han har vært skadet i en evighet...

Siste skadeplagede vingen vi hentet var Overmars. Just saying ;)

Snakker vi Wojciech "Tony Soprano" Szczesny eller? :p Er det ikke folk som jobber som idrettpsykologer da? Vil tro det er ganske vanlig i fotball? Jeg vet ikke, altså. Har ikke engang lest saken på arseblog.

Har en kamerat som studerer mot idrettspsykolog, så det er veldig vanlig, men ikke veldig kjendt. De fleste klubber (store klubber anyways) har en psykolog, og tror det er veldig bra.

 

Vi skal være klasse i Arsenal. Vil ikke ha den ekle dansken tilbake. Vært shit i Sunderland og alt for mye utenomsportslig idiotskap.

Lenke til kommentar
Van Persie has agreed to not speak about his plans for next season until after the European Championship finals, but the Holland hitman praised Italian champions Juventus, telling Italian website Tuttosport: "Juve? They are a great team, of course. I agreed not to discuss my future with Arsenal."

He added: "I can only say that my intention is to play in the European Championship. And then go on to win the Champions League."

 

Noen som har sett dette? Ser/høres ikke bra ut. Spesielt siste setningen. Det vil han ikke oppnå i Arsenal. Hvertfall ikke i løpet av de få årene han har igjen på toppnivå.

 

Stusser også veldig over denne munnkurven han har fått. Jeg klarer ikke tenke meg en eneste positiv grunn til det.

Lenke til kommentar

Juventus er p.d.d milevis bedre enn oss, i nesten alle posisjoner. Tror bare det er RvP, Sagna og Arteta som kunne forsvart en plass i førsteelveren deres akkurat nå. Knapt Arteta også. Vil si de har mye større sjangse for å vinne CL enn oss. Men what the hell, Chelsea vant jo i år så alt kan skje. Cup er cup og alt det der.

Lenke til kommentar

Har lenge hatt liten tro på at van Persie blir i Arsenal. Frykter at Podolski blir den eneste skikkelige forsterkningen i sommer. Vedder på at vi ikke engang har lagt inn et bud på M'Vila og tviler på at Wenger er ute etter en kantspiller eller offensiv midtbane som kan forsterke laget. Tenker også at han mener at Jenkinson er mer enn god nok som backup for Sagna.

 

Slik jeg ser det så kommer det trolig et keeperkjøp i sommer mens vi selger et par-tre spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...