Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Barton, Cabaye og Tiote kommer til å ha full kontroll på midtbanen vår. Jeg synes at NC, generelt, har blitt stryket i sommer. Vi derimot, har blitt enormt svekket. Legg sammen 2 og 2 og vi får en vanskelig kamp.

 

Er veldig vansklig å si om Newcastle har blitt styrket eller ei. Cabaye, Abeid, Marveaux og Obertan er spillere som har til gode å vise at de takler PL-nivået. De tre første har helt klart sett bra ut i preseason, men det er ikke PL. Så er litt skeptisk enda, men regner med at det går bra.

Samt at Newcastle har Gosling og Vuckic tilbake fra skade, og de har sett veldig bra ut i preseason. Ba har sett litt usikker ut i avslutningsfasen, men har skapt mye hodebry for forsvarere ellers og gjort mye bra. Får dessverre ikke venstreback før kampen, og det kan jo bli jævlig hardt. Gervinho kommer til å herje på den siden.

Men jeg er en av de få Newcastle-supporterne som ikke ser ut til å tro på nedrykk i år. Men BOOM BOOM CHEIK CHEIK THE ROOM har et år bak seg i PL, og jeg forventer at han er enda bedre i år.

 

Edit: Og noen av dere burde mekke en fin kamptråd hvor vi kan hylle Tiote. :love:

Endret av Necrosodomic Proctólogo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser flere og flere medier sier Cesc forsvinner, men er det bekreftet offisielt noen plass?

Ellers føler jeg med dere, mister en vanvittig god spiller og Wenger må bruke penger på å hente inn en erstatter. Spennende tid fremover for alle Arsenal fans, men er vel greit at han forsvinner kanskje, har jo ikke gjort annet enn å drømme om Barca de siste årene.

Lenke til kommentar

Begynner virkelig å bli klar for å legge alt dette bak, og begynne ferden videre uten Cesc. Spørsmålet er naturligvis om vi får inn en erstatter for Cesc eller ikke. Det er jo ikke alltid lett å forutsi, uansett hva Wenger sier. Om (når) Cesc går og om prisen er i nærheten av 40 mill er jeg fornøyd, så lenge vi får inn en spiller som Mata eller lignende. Cescs hamstring slik den var ifjor var for uforutsigbar til å bygge laget rundt. Man kan trekke frem statistikk over assists osv., men glem ikke hvordan vi stadig vekk snakket om at han var ute av form - noe han faktisk var. Han var skadet nøyaktig halvparten av kampene, brukte som regel et par kamper på å finne formen etter hvert skadeopphold. Jeg sier ikke at han ikke har vært viktig, for det har han uten tvil vært. Men det er virkelig på tide å komme seg videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynner virkelig å bli klar for å legge alt dette bak, og begynne ferden videre uten Cesc. Spørsmålet er naturligvis om vi får inn en erstatter for Cesc eller ikke. Det er jo ikke alltid lett å forutsi, uansett hva Wenger sier. Om (når) Cesc går og om prisen er i nærheten av 40 mill er jeg fornøyd, så lenge vi får inn en spiller som Mata eller lignende. Cescs hamstring slik den var ifjor var for uforutsigbar til å bygge laget rundt. Man kan trekke frem statistikk over assists osv., men glem ikke hvordan vi stadig vekk snakket om at han var ute av form - noe han faktisk var. Han var skadet nøyaktig halvparten av kampene, brukte som regel et par kamper på å finne formen etter hvert skadeopphold. Jeg sier ikke at han ikke har vært viktig, for det har han uten tvil vært. Men det er virkelig på tide å komme seg videre.

 

Prisen på Cesc var 30millioner euro + 5 million i bonus dersom Cesc spiller 60% av Barcelona sine kamper de siste 5 årene og Barca vinner 2 La Liga og 2 CL.

 

Cesc får dessuten også 4 millioner euro i loyalty bonus. Så Arsenal sitter igjen med 26 millioner euro. Røverkjøp av Barca.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Begynner virkelig å bli klar for å legge alt dette bak, og begynne ferden videre uten Cesc. Spørsmålet er naturligvis om vi får inn en erstatter for Cesc eller ikke. Det er jo ikke alltid lett å forutsi, uansett hva Wenger sier. Om (når) Cesc går og om prisen er i nærheten av 40 mill er jeg fornøyd, så lenge vi får inn en spiller som Mata eller lignende. Cescs hamstring slik den var ifjor var for uforutsigbar til å bygge laget rundt. Man kan trekke frem statistikk over assists osv., men glem ikke hvordan vi stadig vekk snakket om at han var ute av form - noe han faktisk var. Han var skadet nøyaktig halvparten av kampene, brukte som regel et par kamper på å finne formen etter hvert skadeopphold. Jeg sier ikke at han ikke har vært viktig, for det har han uten tvil vært. Men det er virkelig på tide å komme seg videre.

 

Prisen på Cesc var 30millioner euro + 5 million i bonus dersom Cesc spiller 60% av Barcelona sine kamper de siste 5 årene og Barca vinner 2 La Liga og 2 CL.

 

Cesc får dessuten også 4 millioner euro i loyalty bonus. Så Arsenal sitter igjen med 26 millioner euro. Røverkjøp av Barca.

 

 

Skårsikker du..

Lenke til kommentar

Begynner virkelig å bli klar for å legge alt dette bak, og begynne ferden videre uten Cesc. Spørsmålet er naturligvis om vi får inn en erstatter for Cesc eller ikke. Det er jo ikke alltid lett å forutsi, uansett hva Wenger sier. Om (når) Cesc går og om prisen er i nærheten av 40 mill er jeg fornøyd, så lenge vi får inn en spiller som Mata eller lignende. Cescs hamstring slik den var ifjor var for uforutsigbar til å bygge laget rundt. Man kan trekke frem statistikk over assists osv., men glem ikke hvordan vi stadig vekk snakket om at han var ute av form - noe han faktisk var. Han var skadet nøyaktig halvparten av kampene, brukte som regel et par kamper på å finne formen etter hvert skadeopphold. Jeg sier ikke at han ikke har vært viktig, for det har han uten tvil vært. Men det er virkelig på tide å komme seg videre.

 

Prisen på Cesc var 30millioner euro + 5 million i bonus dersom Cesc spiller 60% av Barcelona sine kamper de siste 5 årene og Barca vinner 2 La Liga og 2 CL.

 

Cesc får dessuten også 4 millioner euro i loyalty bonus. Så Arsenal sitter igjen med 26 millioner euro. Røverkjøp av Barca.

 

Kilde? Høres helt usannsynlig ut at Fabregas skal selges for 22millioner pund.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som vurderer å trykke "ignorer" på Benbjo? Beklager, men jeg orker det bare ikke mer.

 

 

I motsetning til deg er Benjo ikke blind, man skulle tro at dere vil følge etter Wenger uansett hva. Dere ville ha deltatt på kollektivt selvmord dersom Wenger ber om det.

 

 

For meg høres det ganske realistisk ut

Endret av Fox
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Cesc får dessuten også 4 millioner euro i loyalty bonus.

 

Var det ikke sånn at Cesc skulle avse den? Husker ikke hvor eg har det fra, men det er hvertfall helt på trynet om han skulle FÅ penger for å stikke. Selv om han ikke leverte transfer request så er det jo egentlig nettopp det han har gjort.

Lenke til kommentar

Flere enn meg som vurderer å trykke "ignorer" på Benbjo? Beklager, men jeg orker det bare ikke mer.

 

 

 

 

I motsetning til deg er Benjo ikke blind, man skulle tro at dere vil følge etter Wenger uansett hva. Dere ville ha deltatt på kollektivt selvmord dersom Wenger ber om det.

 

 

For meg høres det ganske realistisk ut

 

Hadde du bare vært en annen bruker enn den som skrev dette:

 

Gidd å diskutere, Wenger kommer ikke til å hente noen. Det vet vi godt. Vi er idioter som har begynt å heie på Arsenal og Arsene. Han bæsjer bare på oss, som Sony gjør med ps3-fanboys.

 

Jeg angrer jævlig at jeg heier på Arsenal, makan kuklag skal du lenge se etter. Kanskje Arsenal spiller bra om to uker og fleste av dere ber oss å holde kjeft. Men så fort vi har kommet til våren, da faller Arsenal sammen nok igjen og havner i fjerde plass. Kanskje lavere, hvem vet?

 

IN ARSENE, WE DON´T TRUST

 

...så hadde jeg kanskje tatt til meg det du sa.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva har skjedd i de siste årene? Vi var på vei til å vinne hele shiten, plutselig falte vi sammen og datt ned til fjerde plass. I hvert eneste år og du kan fremdeles si at du støtter Wenger?

 

Jeg var tålmodig med ham i seks fucking år, jeg har støttet ham i hele veien. Men det går ikke nå lenger, nok er nok. Bare meg og Benjo har innsett at Wenger er for sta og svak?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...