Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter og ser NUFC - Arsenal i reprise på TV2sumo nå etter å ha vært bortreist. En skuffende opptreden fra vår side, men det som bekymrer meg mest er at vi har fått enda en grisespiller i laget. Gervinho filmer minst to ganger i løpet av kampen, i tillegg til å klaske Barton i trynet. Overspilling, ja, men hva faen skal Gervinho med hånda i trynet på Barton for? I tillegg er Song griseheldig med å ikke bli utvist han også etter at han bevisst tråkker på leggen til Barton, MED gult fra før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter og ser NUFC - Arsenal i reprise på TV2sumo nå etter å ha vært bortreist. En skuffende opptreden fra vår side, men det som bekymrer meg mest er at vi har fått enda en grisespiller i laget. Gervinho filmer minst to ganger i løpet av kampen, i tillegg til å klaske Barton i trynet. Overspilling, ja, men hva faen skal Gervinho med hånda i trynet på Barton for? I tillegg er Song griseheldig med å ikke bli utvist han også etter at han bevisst tråkker på leggen til Barton, MED gult fra før.

 

Jau, vi er PL nye griselag, dessverre. Har tatt seg mer og mer opp de siste sesongene.

Lenke til kommentar

Trist dag for fotballen når en av verdens beste midtbanespillere går til en liga med en håndfull interessante kamper hvert år. Spesielt når han går til et lag som har nok av attraksjoner fra før.

Føler det samme, på tross av at det bør være positivt for United. Kjipt for Premier League som attraksjon og fotballen i helhet.

 

Også spent på hvordan Barcelona skal rotere laget med spillere som Cesc, Xavi, Iniesta og Thiago i relativt like roller.

Lenke til kommentar

Haha

 

Nanas08

I heard what the fans were singing about me on saturday and it is really disrespectful because i'm still a arsenal player

 

Fotballfans kan være temmelig ubrukelige folk. Tipper Nasri har ekstra lyst til å fortsette i Arsenal nå etter fansens oppførsel.

 

Bryfjes. Det er hans egen skyld.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha

 

Nanas08

I heard what the fans were singing about me on saturday and it is really disrespectful because i'm still a arsenal player

 

Fotballfans kan være temmelig ubrukelige folk. Tipper Nasri har ekstra lyst til å fortsette i Arsenal nå etter fansens oppførsel.

 

Bryfjes. Det er hans egen skyld.

 

Enig. Han har (i følge Jamie Sanderson og mange andre på Twitter) hatt eit svært bra kontraktstilbod frå Arsenal sidan i fjor haust, men har sjølvsagt ville melka klubben for mest mogleg pengar. Og kva klubb er vel då eit betre valg enn City?

Lenke til kommentar

Hvem vil dere ha da?

Cesc Fabregas.

 

Jooo. Vil ha tilbake Ronaldo vi også, men det skjer nok desverre ikke

 

Jeg vet ikke hva jeg skal si om å sparke Wenger. Han har gitt dere mye

De troféene Arsenal har vunnet har vært med et sykt bra lag, hver gang. De fleste kunne vunnet med laget han har vunnet med (altså av store managere). Men vi kan godt bytte et år, Wenger kan nok klare å vinne med årets United lag, så kan Alex vinne FA cupen for oss og sprøyte litt mentalitet inn i hodene til gutta :)

 

Cesc er kuk, kysser allerede barcas logo på drakta. Litt kvalmt. Han kan godt gjøre det, men ikke på første dag.

Om du hadde vokst opp som Arsenal fan, og i alle fall om du også var ifra London, hadde ikke du kysset logoen om du hadde kommet ifra et lag som Valencia? VEt at jeg hadde.

 

Congratulation to my mate @cesc4official i will miss you world class player and top men

Noen som ser noe feil med denne utalelsen? Håper han bare har formulert seg feil. On the other hand. Kanskje han stikker snart :)

Lenke til kommentar

Lykke til videre, Fábregas. Fikk klump i halsen og tårer i øyene på jobb da det gikk opp for meg at han var en tapt sak. Kommer til å ha kjærlighetssorg i ukesvis. Håper Wenger gjør som han har lovet, og henter inn en skikkelig klassespiller nå. Noe annet ville vært utilgivelig.

 

Angående Szczesny-diskusjonen på forrige side; jeg har spurt et par polakker på skolen min (begge gooners, for øvrig) om hvordan man uttaler Szczesny, og begge var bestemte på at det skulle uttales rett frem, altså "Chesney". Tror også at jeg har sett ham uttale navnet sitt på denne måten selv. Mulig at det er en dialekt-greie.

 

Nasri er forresten en cunt av dimensjoner som jeg aldri vil se i Arsenal-drakt igjen. Fuck off.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...