Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Jeg personlig synes det er galskap av Wenger å ikke forsterke laget. Det har heller blitt svekket i løpet av sommeren.

De fleste sier nok seg enig der, men du må huske på at transfervinduet ikke har stengt. Jeg er veldig sikker på at det kommer flere forsterkninger. Allikevel er det latterlig at det har tatt lang tid å løse comings & goings, og at vi nå står igjen med masse spørsmålstegn timer før Premier League-start. Hvorfor har vi ikke løst situasjonene med Almunia, Bendtner, Cesc og Nasri tidligere? Hvorfor har vi ikke vært mer aktive på transfermarkedet, til tross for at vi ble lovet stor aktivitet? Anbefaler alle å høre på sesongens første Arsecast. Der tar de opp mange av disse problemstillingene og diskuterer det fra mange vinkler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som Campbell har ganske bra overblikk og en decent pasningsfot, i tillegg til å være veldig kjapp og ganske teknisk. Spennende spillertype, selv om han fortsatt er veldig uslipt. Fikk han arbeidstillatelse med en gang? Forventes han å gå inn i førstelagstroppen? Helt greit kjøp, latterlig at det var så mange som reagerte negativt på det. Han er billig og forholdsvis spennende, og dessuten under 20 år (dvs. tar ikke opp "plass" i stallen). Lite risiko i denne dealen IMO.

 

Joda, men vi har jo uslipte talenter i klubben fra før? Afobe, Wellington-Silva, eller Ansah, for å nevne tre.

For all del; det kan være et genialt kjøp. Det er mange faktorer som spiller inn for å lykkes, så vil tiden vise om dette var et fornuftig trekk.

Campbell tar likevel opp plassen til andre talenter. Og det koster klubben likevel en del de neste årene, uansett om han ikke i utgangspunktet er en dyr spiller.

Så noe negativt vil det bety for klubben, om han ikke takler (ikke er god nok) Arsenal og premier league.

 

Ville heller gitt Afobe denne benkesliter-rollen (om han i det hele tatt vil være på benken...) det neste året, for jeg kan ikke se for meg at Campbell får en aktiv rolle i laget denne sesongen.

 

Ellers er jeg enig med ditt siste innlegg iRoman, hvor du tar opp klubbens "rot" denne sommeren. En sommer, som vi klarer å overgå fra tidligere sommere..... Det er en prestasjon i seg selv ;)

Lenke til kommentar

Husker de hadde den diskusjonen i studio ifjor og da hadde visstnok en av de snakket med en polsk venninne som sa det utales som i linken din.

 

I mine ører høres det helt feil ut. Finnes det ikke et intervju der han sier navnet sitt?

 

Kom foresten til å tenke på at begge deler kan være riktig. Kanskje det utalles forskjellig etter hvilken dialekt du har..

Endret av Kleivis
Lenke til kommentar

Jeg er faktisk ikke så veldig negativ. Vi var bunnsolide defensivt i går og GIbbs, som hvertfall jeg har vært veldig skeptisk til, spilte en meget god kamp. Vermaelen var helt outstanding, og Koscielny var også veldig solid. Kreativiteten og målene fremover vil komme når Wilshere er tilbake fra skade og vi får inn evt Mata. Ramsey bekymrer meg dog litt. Per dags dato synes jeg ikke han holder nivået, og jeg vil heller se Arshavin eller Diaby i hans rolle. Nå er vel Diaby skadet om jeg ikke tar helt feil, og Arshavin må ut på vingen og erstatte Gervinho i de neste kampene, men jeg tror at Arshavin kunne gjort underverker i "Cesc-rollen" i forhold til det han ikke klarer ute på vingen.

Lenke til kommentar

Dere må ha erstattere for Fabregas og Nasri, men defensivt så dere ganske solide ut. Tror Koscielny kan ta seg opp veldig fra ifjor, mens Vermaelen forhåpentligvis holde seg skadefri.

 

Dere trenger uansett 1 eller 2 offensive forsterkninger. Nasri og Fabregas bidrar med mange mål, så her trengs det noe bedre enn Rosiscky der framme fra start.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere må ha erstattere for Fabregas og Nasri, men defensivt så dere ganske solide ut. Tror Koscielny kan ta seg opp veldig fra ifjor, mens Vermaelen forhåpentligvis holde seg skadefri.

 

Dere trenger uansett 1 eller 2 offensive forsterkninger. Nasri og Fabregas bidrar med mange mål, så her trengs det noe bedre enn Rosiscky der framme fra start.

 

Dette er nøkkelen, men jeg tror at Wenger er så sta at vi ikke får inn erstattere. Det vil si Gervinho erstatter Nasri, mens Ramsey erstatter Fabregas. Ramsey var forøvrig helt usynlig i går og holder ikke PL nivået.

Lenke til kommentar

Ramsey kommer seg nok. Tror han blir stor, veldig stor. Han spilte f.eks en utsøkt kamp mot United i våres.

 

Tror ikke dere bør svartmale så veldig, det er ikke uvanlig at det offensive ikke sitter i starten av sesongen. Bevegelsesmønstre, touch og slike saker faller litt mer på plass når man får spilt noen kamper. Men, noe gull blir det nok ikke i år heller, men jeg tror (og håper) dere klarer topp 4!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere må ha erstattere for Fabregas og Nasri, men defensivt så dere ganske solide ut. Tror Koscielny kan ta seg opp veldig fra ifjor, mens Vermaelen forhåpentligvis holde seg skadefri.

 

Dere trenger uansett 1 eller 2 offensive forsterkninger. Nasri og Fabregas bidrar med mange mål, så her trengs det noe bedre enn Rosiscky der framme fra start.

 

Dette er nøkkelen, men jeg tror at Wenger er så sta at vi ikke får inn erstattere. Det vil si Gervinho erstatter Nasri, mens Ramsey erstatter Fabregas. Ramsey var forøvrig helt usynlig i går og holder ikke PL nivået.

 

Jeg tror han vil ersatte Fabregas, om han skulle til å gå. Se hva jeg skrev i overgangstråden.

Lenke til kommentar

Dere må ha erstattere for Fabregas og Nasri, men defensivt så dere ganske solide ut. Tror Koscielny kan ta seg opp veldig fra ifjor, mens Vermaelen forhåpentligvis holde seg skadefri.

 

Dere trenger uansett 1 eller 2 offensive forsterkninger. Nasri og Fabregas bidrar med mange mål, så her trengs det noe bedre enn Rosiscky der framme fra start.

 

Dette er nøkkelen, men jeg tror at Wenger er så sta at vi ikke får inn erstattere. Det vil si Gervinho erstatter Nasri, mens Ramsey erstatter Fabregas. Ramsey var forøvrig helt usynlig i går og holder ikke PL nivået.

Ramsey har ingenting på en 20 år gammel Fabregas bortsett fra å være mer robust mtp skader. Fabregas' pasningsreportoar, kreativitet og overblikk er kremen av kremen og Ramsey vil ikke klare å fylle de skoene. Ingen spillere vi har råd til å kjøpe i verden kan det. Vi kommer garantert til å handle en midtbanespiller, men samme hvem det blir (Jadson?) kan han ikke kalles Fabregas' erstatter. Vi kommer til å legge om spillet vårt denne sesongen ettersom Wengers prosjekt handlet om å bygge rundt Cesc. Så for å oppsummere, vi kommer til å handle, men noen erstatter blir det ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ingen kan fullt erstatte Cesc. Han er hele nøkkelen i youth prosjektet til Wenger. Alt går rundt Cesc, nå forsvinner han. hva sitter vi igjen med? Får bare håpe at Wilshere og RvP kan redde sesongen på et magisk vis, så vi kanskje klarer 4 plassen. Jeg er deperimert av hele greiene. Har mer tro på brann trofe i år enn et til Arsenal, så kanskje jeg får gleden av noe. *cut*

Lenke til kommentar

storkamp på tirsdag, mot Undinese på Emirates. Hvordan lag stilles her og hvordan er forventingene til kampen??

 

Szczesny

Sagna - Koscielny - Vermaelen - Gibbs

Ramsey - Song - Rosicky

Arshavin - Chamakh - Gervinho

 

Håper vi selvsagt vi slakter Udinese sånn at vi kan slappe av i Udine. Tror derimot på en 1-0 seier slik at vi må toppe laget i Udine og bli slitne til United-kampen noen dager etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...