Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har fått kjenne det over langt tid, og alle var vel sikre på at han en dag ville ta turen tilbake. Det som blir spennende å se nå er jo om Wenger har backupplaner. Det burde være en selvfølge, men jeg er absolutt ikke sikker på den karen. Om Nasri også går, vil vi ha en stor sum med penger, og de burde være godt brukt innen september. Noe annet vil være utrolig skuffende av Wenger.

Lenke til kommentar

Vi har fått kjenne det over langt tid, og alle var vel sikre på at han en dag ville ta turen tilbake. Det som blir spennende å se nå er jo om Wenger har backupplaner. Det burde være en selvfølge, men jeg er absolutt ikke sikker på den karen. Om Nasri også går, vil vi ha en stor sum med penger, og de burde være godt brukt innen september. Noe annet vil være utrolig skuffende av Wenger.

Wenger med backup plan? Når har det noen gang skjedd?

 

Hvem vil dere ha da?

Cesc Fabregas.

Amen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg, som Liverpool supporter, føler med dere.

 

Det var tungt å miste Fernando Torres også. Spesielt tatt i betraktning omstendighetene rundt overgangen.

Lenke til kommentar

Nei, gi Wenger dette året her. Vi skal vinne enten ligaen, CL eller FA cupen, så får han bli. Blir det nok en sesong uten troféer, vet jeg ikke hva jeg gjør, og kanskje Wenger rett og slett må gå.

 

Lykke til med det. Det eneste Arsenal har sjanse på i år er vel sistnevnte, FAC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...