Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Puh...vi gjør det sjeldent lett for oss selv. Veldig fortjent da. Wolves hadde vel strengt tatt ingen store sjanser gjennom hele kampen.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar
Golf'ern skrev (19 minutter siden):

Klart det bør være lov. Men ser litt dumt ut når det er så billig.

Synes ikke det var så billig, første situasjon er direkte usportslig og på den andre er han ikke interessert i å ta ballen. Hadde ikke vært noe å diskutere om det hadde vært snakk om 2 forskjellige spillere som hadde fått gult i de situasjonene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Altså. Wolves stempler Ødegaard og Laca, kun gult og ingen VAR. Martinelli er i to situasjoner som isolert sett gir 2 gule = rødt med en gang. Kunne fint å gitt gult på den første og streng tilsnakk på den andre (en til og ut med deg) men nei, skal slå hardt ned på det Martinelli gjør. Alle elsker å hate Arsenal..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (7 minutter siden):

Hva tenker du på? Tror alle ser det der er et uhell hvor han snubler oppå foten. Ingen motspillere som roper om noe straffe eller kort heller.

Ja løper han ned med albuen først er ikke i nærheten av ball og så tråkker han på foten, det er klønete å dårlig forsvarsspill, ganske lik type som Xhaka egentlig. Klar straffe og gult kort, med Xhaka bonus er nok det fort rødt ja. 

Endret av skaftetryne32
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (50 minutter siden):

Hahahahaha. Okay.

Bra argument, men hva med situasjonen der Fernandes er i brytekamp med Ward-Prowse og fernandes slår etter WP, synes du ikke det er rødt kort ? Eller hva med Pogba sine to gule kort, først en dytting, det er usportslig, gult kort, sparker en annen rett etter, det er gult, hva får han ? 2 gule ett for den ene og ett til for den andre ? Nei ett gult kort for den samlede situasjonen.  Det er jo ikke spesielt konsekvent dømming eller hva ? 

Det hele er greit det altså, det er ikke manu jeg har ett problem med. Det er den regelryttinga som blir brukt mot oss, men aldri med oss. 

Det var jo bare et uhell ikke sant ? Det er straffe, det er gult, men rødt er idiotisk. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Beklager, jeg trodde oppriktig ikke at du var helt seriøs i innlegget over.

Synes ikke at man har så mye å klage over når det kommer til Xhakas røde kort, jeg. Kan ikke huske mange av de røde kortene han har fått som det ikke har vært en ganske grei enighet om at er helt klare.

Whataboutism om andre lag (bare United 😅) orker jeg ikke bli med på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (23 minutter siden):

Synes ikke at man har så mye å klage over når det kommer til Xhakas røde kort,

Nei det er ikke Xhaka sitt/sine røde eller en gang Luiz, men at det er vi som får dem og stort sett ingen andre. Hva med pogba sine 2 gule i går hvorfor var ikke dommerne litt konsistente her og ga mannen 2 gule ? Og det er ikke manu som får dommernes fulle gunst lenger, sorry mac, det var gode tider, men de er over, nå er det Liverpool som slipper billigst unna, de kan utføre ca 8 frispark mellom hvert gule kort, mens normen er ca 5. Dommere er mulige og påvirke, det burde du vite, Phil Neville innrømte det jo til og med.  

 

Snikpellik skrev (29 minutter siden):

Whataboutism om andre lag (bare United 😅) orker jeg ikke bli med på. 

Hvor har jeg nevnt manu på den måten ? Jeg spør hvorfor ingen av de røde korta dere kunne fått i går ikke ble gitt ? Lag, spiller, helt tilfeldig, men nylig og et passende eksempel.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At Arsenal har så mange røde i forhold til alle andre er noe det er verdt å diskutere. Jeg tror ikke det er bevisst fra dommerne, men det kan virke som Arsenal i år får gule og røde kort der mange andre lag slipper billigere unna. For noe stygt spillende lag er vi ikke, selv om flere av kortene også er greie grunnet enten idioti eller uerfarenhet. Når siste skjedde det at en spiller i PL fikk to gule slik som Martinelli sist, eller når fikk sist en spiller i PL 3 gule kort på sine 3 siste taklinger (Partey) f.eks? 


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
archongamer skrev (11 timer siden):

At Arsenal har så mange røde i forhold til alle andre er noe det er verdt å diskutere. Jeg tror ikke det er bevisst fra dommerne, men det kan virke som Arsenal i år får gule og røde kort der mange andre lag slipper billigere unna. For noe stygt spillende lag er vi ikke, selv om flere av kortene også er greie grunnet enten idioti eller uerfarenhet. Når siste skjedde det at en spiller i PL fikk to gule slik som Martinelli sist, eller når fikk sist en spiller i PL 3 gule kort på sine 3 siste taklinger (Partey) f.eks? 

Det startet nok med ansettelsen av Wenger, en jævla utlending som kom til fotballens hjemland og fortalte dem at de gjorde det feil, og hadde rett. Ryktet som den tottensupportern starta, som mediene tok alt for seriøst, det var motbydelig opptreden av mediene å sånn har det fortsatt siden. AFC har vært syndebukken til media siden den gang, det er klart blir en løgn gjentatt mange nok ganger så blir det en sannhet selv i løgnerens hode. AFC må snarest få tatt en seriøs oppvaskprat med FA og dommerforbund. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er nok en sammensvergelse fra alle dommerne, Premier League, FA og mediene mot Arsenal som gjør at de har fått flest røde kort denne sesongen. Det er jo ikke så rart siden det kom en franskmann dit for 26 år siden som gjorde ting annerledes og bra, men som en Spurs-supporter sa slemme ting om. 

Kan ikke være noen annen forklaring enn det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (1 time siden):

Ja, det er nok en sammensvergelse fra alle dommerne, Premier League, FA og mediene mot Arsenal som gjør at de har fått flest røde kort denne sesongen. Det er jo ikke så rart siden det kom en franskmann dit for 26 år siden som gjorde ting annerledes og bra, men som en Spurs-supporter sa slemme ting om. 

Kan ikke være noen annen forklaring enn det.

Jeg sier ikke det er en sammensvergelse så den stråmannen din kan du bare legge vekk, hvis du velger og legge vekk supporterbrillene dine et lite sekund så er jeg sikker på at du har vett nok til og forstå at mennesker kan påvirkes uten at det nødvendigvis er korrupsjon. Om du mener at det og starte et rykte om at noen er pedofil, et rykte som mediene spredde som om det var en sannhet er og si slemme ting så har du nok rett, men det var litt mer ved det enn det.  

 

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (5 timer siden):

Det startet nok med ansettelsen av Wenger, en jævla utlending som kom til fotballens hjemland og fortalte dem at de gjorde det feil, og hadde rett. Ryktet som den tottensupportern starta, som mediene tok alt for seriøst, det var motbydelig opptreden av mediene å sånn har det fortsatt siden. AFC har vært syndebukken til media siden den gang, det er klart blir en løgn gjentatt mange nok ganger så blir det en sannhet selv i løgnerens hode. AFC må snarest få tatt en seriøs oppvaskprat med FA og dommerforbund. 

Det der er noe av det dummeste jeg har lest. Og ikke bare fordi at du er Arsenal-fan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...