Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

18 minutes ago, Benbjo said:

Det har mange sagt før og rykket ned. Aldri før har et lag hatt så dårlig start som Arsenal og klart seg. Det meste tilsier at laget rykker ned

Det er fortsatt 105 poeng å spille for. 2. halvdel av sist sesong var jo poengmessig veldig bra, samt at det spillemessig også så ganske positivt ut på slutten. I første halvdel i sist sesong var det jo også snakk om nedrykk. Laget har hentet poeng under Arteta før, og jeg ser ingen grunn til at det ikke skal skje også denne sesongen, spesielt når Partey, Gabriel, Pepe og White er tilbake. Men at sesongen blir en gedigen skuffelse tror jeg vi kan være enige om. 

Fra de kampene som har blitt spilt til nå kunne vi hatt 3, maks 4 poeng, motstanderne tatt i betraktning. 

Endret av Liquidkey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
10 hours ago, Liquidkey said:

Det er fortsatt 105 poeng å spille for. 2. halvdel av sist sesong var jo poengmessig veldig bra, samt at det spillemessig også så ganske positivt ut på slutten. I første halvdel i sist sesong var det jo også snakk om nedrykk. Laget har hentet poeng under Arteta før, og jeg ser ingen grunn til at det ikke skal skje også denne sesongen, spesielt når Partey, Gabriel, Pepe og White er tilbake. Men at sesongen blir en gedigen skuffelse tror jeg vi kan være enige om. 

Fra de kampene som har blitt spilt til nå kunne vi hatt 3, maks 4 poeng, motstanderne tatt i betraktning. 

Arsenal har så langt en total xG på rundt 1 på tre kamper. Det er historisk lavt. I tillegg må klubben altså få til noe som aldri før har skjedd. Jeg har ikke særlig tro på at det er mulig. Da skal mirakler til. Spillerne du nevner er jo ikke i nærheten av å være gamechangere. 

White spesielt skjønner jeg ikke hypen rundt. Ble jo fullstendig avkledd mot Brentford. Har dessuten kun tidligere imponert i en 3 backslinje med montere som Dunk rundt seg 

Gabriel var god i begynnelsen da han kom, men svak lenge. 

Partey har vært en komplett flopp så langt. 

Pepe er hit og miss. Flest dårlige kamper og så en god innimellom. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
MartinF skrev (36 minutter siden):

Ser ikke Italiensk fotball, og har aldri merket meg navnet Tomiyasu, så jeg er skeptisk til at det skal være løsningen på høyreback.

Har vært høyt ratet lenge. Er en som er bedre bakover enn fremover, ala sagna. 

Håper han slår til så vi slipper å se Cedric og Chambers mest mulig. 

Lenke til kommentar
5 hours ago, Benbjo said:

Arsenal har så langt en total xG på rundt 1 på tre kamper. Det er historisk lavt. I tillegg må klubben altså få til noe som aldri før har skjedd. Jeg har ikke særlig tro på at det er mulig. Da skal mirakler til. Spillerne du nevner er jo ikke i nærheten av å være gamechangere. 

White spesielt skjønner jeg ikke hypen rundt. Ble jo fullstendig avkledd mot Brentford. Har dessuten kun tidligere imponert i en 3 backslinje med montere som Dunk rundt seg 

Gabriel var god i begynnelsen da han kom, men svak lenge. 

Partey har vært en komplett flopp så langt. 

Pepe er hit og miss. Flest dårlige kamper og så en god innimellom. 

De har også møtt Man City og Chelsea i sine første 3 kamper.

Blir mer overkommelig motstand nå fremover. Tipper de får stabilisert seg noe.

Lenke til kommentar

At AMN ikke får trene med førstelaget for øyeblikket er nok en konsekvens av meldingen han la ut i går. Det var en dum måte av han å gjøre det på, selv om det er lett å forstå frustrasjonen hans. De har nok ganske klare regler på hva man kan og ikke skal gjøre via sosiale medier, og når de ikke følges får det konsekvenser uavhening av situasjon ellers. Arsenal må ikke tape masse penger på han fordi det er synd på han heller om de føler deres krav ikke blir møtt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...