Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arsenal priced out of Zaha move


Crystal Palace star Wilfried Zaha is keen on a move to Arsenal, but the Gunners can't afford him according to BBC Sport correspondent David Ornstein.


The Eagles want around £80 million ($101.4m) for the 26-year-old, a figure which Arsenal simply cannot match after failing to qualify for the Champions League.


Palace's need to sell has will also be greatly diminished by the huge fee they are expected to bring in from Manchester United for right-back Aaron Wan-Bissaka.


Lenke til kommentar

Om de skal ha 80 mill for Zaha håper jeg han ikke kommer til oss. Det er en tullete sum vi heller burde bruke andre steder først.

Jaja, seff der er vi alle enige. Samtidig er Zaha ganske god til tider, men han kan også være en bøtte med dritt. Det svinger med ham, og jeg mener skal vi skaffe oss en rask vingtype finnes det bedre alternativer. som f.eks. Sarr (rennais), Traore (Wolves) og Maximin (Nice) bare for å nevne noen. 

 

Vi hadde jo Jeff og Gnabry så hvorfor vi solgte de er jo et annet spørsmål - hodeløst spør du meg. Hvis målet var å hente en premium ving får de bare faen meg bare kaste penger etter en da og drite med å rynke på nesa med en gang de får presentert en overgangssum. 

 

- Kunne tatt T. Hazard, men han gikk på billigsalg til Dortmund i STARTEN av vinduet. 

- Er vi med i gamet for Ziyech? Nei..

- Thuvin kan vi kanskje også hente, men nei..

Hvorfor er vi på jakt etter en ving igjen når vi har det forsvaret og den midtbanen?

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

det er veldig sant. mtp hvor lite peng vi har synes jeg også ventreback ryktene er rare. Helt greit at Kola suger bakover oftere enn ikke, men det som absolutt haster mest er jo helt klart midtforsvarer(e). Vi har sokratis og potensielt Holding. Kos kan funke noen kamper/backup.

 

Vi kan gjerne selge Kola og kjøpe en bedre for pengene vi evt får for han. Han kan storme fremover, og det er vel egentlig alt. Ikke kan han forsvare. Ikke kan han treffe det han sikter på, og han har en fotballforståelse som virker å være bortreist det meste av tiden. Personlig tar eg heller et år til med Monreal enn han, om jeg må velge pest eller kolera.

 

Vi burde hatt en storopprydding i midtforvaret vårt. Og det som plager meg mer enn mangel på seriøse rykter om midtstopper av kvalitet inn, er mangelen på rykter om midtstoppere på vei ut. De få pengene vi har tilgjengelig nå uten å selge spillere bør uansett gå til å hente mest mulig kvalitet inn i midtforsvaret. Så kan Mustafi få være ballgutt om klubben er så skakkkjørt at de ikke får gitt han bort. 

Lenke til kommentar

det er veldig sant. mtp hvor lite peng vi har synes jeg også ventreback ryktene er rare. Helt greit at Kola suger bakover oftere enn ikke, men det som absolutt haster mest er jo helt klart midtforsvarer(e). Vi har sokratis og potensielt Holding. Kos kan funke noen kamper/backup.

 

Med Kola så må vi spille med 5 bak fordi han er håpløst dårlig med 4 i forsvar. Emery stoler tydeligvis ikke på Monreal lenger heller. Da blir det kanskje viktigst å få en venstreback.

Lenke til kommentar

Har ikke fulgt mye med siden EL finalen, men når vi allerede har mistet Ramsey og jeg nå leser om at både Auba, Torreira og flere kanskje forsvinner så lurer jeg på hvordan det skal gå neste sesong..

 

Og du finner dte troverdig at klubben lar disse gå?

 

Torreira har gått ut å sagt han trives og har ingen kontakt med Milan. Auba ryktet startet visstnok fordi vi var interessert i Zaha, og eneste spilleren vi har som kunne finansiert hans pris var Auba, og dermed har journalister spekulert silly seasonson style. 

Lenke til kommentar

Og du finner dte troverdig at klubben lar disse gå?

 

Torreira har gått ut å sagt han trives og har ingen kontakt med Milan. Auba ryktet startet visstnok fordi vi var interessert i Zaha, og eneste spilleren vi har som kunne finansiert hans pris var Auba, og dermed har journalister spekulert silly seasonson style. 

Neida, skal jo ta slike rykter med en klype salt. Syns derimot det er trist å se spillere som Ramsey og Wilshere forsvinne samtidig som vi har en overbetalt Øzil på laget....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...