Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Neida, skal jo ta slike rykter med en klype salt. Syns derimot det er trist å se spillere som Ramsey og Wilshere forsvinne samtidig som vi har en overbetalt Øzil på laget....

 

Ramsey var dumt sett i ettertid, selv om han slet lenge denne sesongen med å finne sin plass i spillestilen under Emery. Wilshere kan jeg faktisk ikke si jeg har savnet, og han hadde vært nok en spiller på lønnslista som rett og slett ikke er god nok over en lengre periode. Selvfølgelig kjedelig med lønna til Ozil, men det er lett å forstå at klubben var i en skvis da den kontrakten ble inngått, og samtlige her inne og ellers av fansen vill flippa enda verre om både han og Alexis forsvant samtidig, og som var grunnen til at han ble tilbud den kontrakten han gjorde. Så det er nå bare hva det er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fåtallet ville nok ikke reagert om Ozil ble solgt den sommeren. Fyren har vært god for oss nøyaktig en halv sesong. Siden kontrakten har han vært en av de aller dårligste spillerne i ligaen. 2 assists forrige sesong! Bånn i bøtta

 

Du har glemt hvordan stemningen var du da altså. Det hadde blitt fullstendig lynsjestemning om vi hadde solgt Ozil også i tillegg til Alexis.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Skyhøy lønn? Vi må kunne tåle å betale 100k til gode squadspillere, uten at noen skal whine om for høy lønn. Men delvis enig. Ikke en spiller jeg mener vi burde prøve oss på. Snart 30 og blir umulig å shippe videre. Da vil jeg heller ha Ziyech.

Ca 115k i uka i følge ryktene, og dermed en av de bedre betalte i klubben. Det er blant annet denne typen deals som har gjort at klubben er i økonomiske problemer

Lenke til kommentar

haha, vil vel ikke si at å hente spillere gratis med "normal" lønn er det som har gjort at klubben er i økonomiske problemer. 

 

problemet er at vi lar spillerne kjøre ned kontraktene sine og stikke for langt under verdi eller i verste fall gratis. 

 

 

Brahimi vil med 115k uka koste noen sånt som 18 mill over 3 år. Klart når han er 32-33 får vi ikke allverden for han, men det er jo ikke nødvendigvis dårlig butikk mtp hvor lite penger vi har akkurat nå og hvor mange spillere vi trenger. 

 

Nå har jeg på ingen måte fulgt Liga NOS tett, men han har vel vært en av de bedre siste 2 åra? 

Lenke til kommentar

haha, vil vel ikke si at å hente spillere gratis med "normal" lønn er det som har gjort at klubben er i økonomiske problemer.

 

problemet er at vi lar spillerne kjøre ned kontraktene sine og stikke for langt under verdi eller i verste fall gratis.

 

 

Brahimi vil med 115k uka koste noen sånt som 18 mill over 3 år. Klart når han er 32-33 får vi ikke allverden for han, men det er jo ikke nødvendigvis dårlig butikk mtp hvor lite penger vi har akkurat nå og hvor mange spillere vi trenger.

 

Nå har jeg på ingen måte fulgt Liga NOS tett, men han har vel vært en av de bedre siste 2 åra?

Gi spillere skyhøy lønn uten at de fortjener det er grunnen til at vi er i ulykka jo. Klarer jo ikke bli kvitt daukjøttet. Ozil, mkhi, Jenks, Mustafi osv osv

Lenke til kommentar

Til gjengjeld får United 10% av overgangssummen hvis Arsenal kjøper Zaha :)

25%

 

Dette kommer uansett aldri til å skje. Arsenal har ikke råd og Zaha er enda en spiller uten verdi om 3 år. Fyren er vel snart 28 og er svært variabel i prestasjonene. Hypet bare fordi han alltid herjer med Arsenal.

 

Edit: Han blir 27 ja, greit. Uansett svært skeptisk.

 

Edit 2: seneste rykter er at vi skal selge Lacazette for å få råd til Zaha

 

https://twitter.com/MrArsenicTM/status/1145796406210375680?s=20

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...