Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i faen er vi på jakt etter angripere? Hva faen er det som skjer i Arsenal leiren. Kjenner at jeg blir sykt irritert av disse ryktene.

 

Vi har jo ikke kantspillere... Iwobi er vaksinert mot å score og resten er trash. Vi trenger en kantspiller, en venstreback, høyreback backup og midtstopper. Dette vet vel alle?

Lenke til kommentar

Til tross for at vi har 2 utrolig deilige spisser, så har jo ikke kantene/midtbanen fungert optimalt. Veldig mange kamper ble Auba nærmest usynlig og det var ikke pga mangel gode løp og jobbing. Midtbanen sender bare ballen på tvers eller bakover og backene mister ballen eller legger helt tragiske innlegg. Det kreative fremover har ca halvparten av kampene ikke fungert i det hele tatt. 

 

Det sagt, så er jeg og sikkert "alle" andre enig i at det er i forsvaret krisa er. Det burde absolutt være fokus. Om forsvaret hadde fungert bedre hadde mest sannsynlig gitt mer trygghet på midten og fremover også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Øzil ryktes på lån til Fenerbahce, leste her om dagen at vi har tilbudt han til klubber og vi skal betale halve lønna hans. Om noen tarn. 

 

Hvem i klubben skal erstatte han? Hvilket bedre alternativ har vi atm? Elneny :D

 

Fekir hadde vært gøy. Tror han lett ville spilt med Laca igjen.

Lenke til kommentar

Siste fire sesongene har han spilt 34, 32, 30 og 29 seriekamper for Lyon. Han er ikke så skadeplaget som folk skal ha det til.

Vel, Liverpool unnlot å signere ham pga kneproblemer. Vår trackrecord med kneskader er vel heller deprimerende lesning. Har jo minst 2 spillere per sesong som er ute hele sesongen med kneskade

Lenke til kommentar

Til tross for at vi har 2 utrolig deilige spisser, så har jo ikke kantene/midtbanen fungert optimalt. Veldig mange kamper ble Auba nærmest usynlig og det var ikke pga mangel gode løp og jobbing. Midtbanen sender bare ballen på tvers eller bakover og backene mister ballen eller legger helt tragiske innlegg. Det kreative fremover har ca halvparten av kampene ikke fungert i det hele tatt.

 

Det sagt, så er jeg og sikkert "alle" andre enig i at det er i forsvaret krisa er. Det burde absolutt være fokus. Om forsvaret hadde fungert bedre hadde mest sannsynlig gitt mer trygghet på midten og fremover også.

Vi kan ikke klage på auba når han samme sesong får golden boot sammen med Salah og Mane. Det blir bare for dumt..

 

Ellers oppsummerer du bare det jeg sier.

 

Dessuten som fotballspiller kan jeg bekrefte at tilskuere oppfatter spillere og kampen i ett er som oftest feil. Man må nesten se analyse av kampen eller analyse av den i ettertid for å få med seg hva som egentlig skjedde

Endret av #Wengerout
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Leser du igjen ser du at han ikke klager på Auba, men på spillerne rundt :)

Nja, men generelt synes jeg at folk her inne er flinke til å kritisere auba. Derfor fikk jeg en gylden mulighet til å understreke/minne på at han vant faktisk golden boot.

 

Uansett er jeg veldig interessert i å se hva som blir vår faste bakre firer til neste sesong og hvem som blir kastet inn mår vi får våre faste skader i forsvaret..

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Hvem kunne gjort oss konkurransedyktig i PL igjen - who knows.. uansett kjenner jeg på at vi må ha en seriøst opprydning. Jeg er så lei at spillere som Mustafi, Iwobi og Xhaka får ubegrenset med sjanser. Vi mangler baller til å ta affære pga. av mangel på dongs til å bytte de ut. Faan ta denne klubben, æsj, blir så lei og kvalm.

Kan bare drømme om at det hadde vært så jævlig artig å hentet Ziyech, Van de Beek, Fraser, Weigl, Lascelles og Traorè (wolves)

Kanskje også Reece Oxford siden han har veldig bra utviklingspotensiale, men han er på vei til Tyskland. 

Alle hadde da vært typer som har vist at de duger og hadde vært i sin prime i forhold til utvikling og alder. Hvor ble  det av han afrikaneren som villa kjøpe Arsenal fc? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...