Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint å se at vi bruker pengene riktig.. fy faen altså..ang. den diskusjonene vi hadde igår..Hvis vi kjøper han her i stedet for å utvikle Nketiah, Saka, Amaechi eller John Jules blir jeg forbannet. Vi har også Reiss Nelson ute på lån. En av disse må jo kunne være aktuell for å få førstelagsplass ellers vet jeg faen ikke hva akademiet driver på med..

Snakk om bud 14 mill, men 20 mill totalt i kontrakten. Hårreisende mye penger for who the fuck knows.. i en posisjon vi ikke skal forsterke før vi har midtbanespillere og forsvarere på plass! 
https://www.skysports.com/football/news/11670/11742551/alexis-claude-maurice-favours-arsenal-move-but-10-other-clubs-in-contention
 

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Fint å se at vi bruker pengene riktig.. fy faen altså..ang. den diskusjonene vi hadde igår..Hvis vi kjøper han her i stedet for å utvikle Nketiah, Saka, Amaechi eller John Jules blir jeg forbannet. Vi har også Reiss Nelson ute på lån. En av disse må jo kunne være aktuell for å få førstelagsplass ellers vet jeg faen ikke hva akademiet driver på med..

 

Snakk om bud 14 mill, men 20 mill totalt i kontrakten. Hårreisende mye penger for who the fuck knows.. i en posisjon vi ikke skal forsterke før vi har midtbanespillere og forsvarere på plass!

https://www.skysports.com/football/news/11670/11742551/alexis-claude-maurice-favours-arsenal-move-but-10-other-clubs-in-contention

Billig spør du meg. Men ja, vi bør satse på de du nevner, hvis ikke Claude-Maurice går rett inn på førstelaget da.

 

Ryktes forøvrig at vi har trukket oss fra Carrasco dealen. Har ikke råd til de 30m klubben hans krever.

 

Videre så er Ospina til Napoli i ferd med å fullføres. Vi får 3-4m pund.

 

Ryktes at Milan er interessert i Torreira. Får vi 50m så er det bare å selge. God investering i så tilfelle.

Lenke til kommentar

Reiss Nelson har gjort det bra i tyskland så det er vel bedre å satse på ham enn å bruke alle pengene på Carrasco. Kan ikke si jeg har sett så mye av Claude Maurice men han er kanskje mer talentfull. Hvis vi har så lite penger som det ryktes blir det ikke mye penger igjen til andre spillere, og vi har vel andre posisjoner på banen som i større grad trenger forsterkninger som forsvaret og midtbanen.

Lenke til kommentar

Frustrerende at vi har en eier som tar ut alt overskudd til seg selv. Vi burde hatt fantastisk god råd, men når en eier ikke er interessert i å bruke noe egne penger så går det ikke. Bare se på liverpool f.eks, de har en eier som investerer.

Kroenke gir faen.

 

Det er ikke sant. Overskuddet går til klubben, men eieren spytter ikke inn mer slik andre har gjort. Liverpools eiere har ikke brukt stort mer penger, de har bare tjent godt på spillersalg og tjener penger på Champions league som har gitt klubben en bedre økonomi. Arsenal har brukt mer penger på spillere over de siste fem sesongene enn liverpool har når man tar hensyn til spillersalg. 

 

Hadde det ikke vært for at PL klubber har blitt leketøy for ultra rike eiere så hadde Arsenal hatt en god økonomi sammenliknet med de andre klubbene. Arsenal er vel den eneste klubben der eieren ikke har bidratt med en eneste krone i form av lån eller andre tilskudd. Samtidig er Arsenal den klubben som har hatt størst inntekter etter ManUtd.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at PL klubber har blitt leketøy for ultra rike eiere så hadde Arsenal hatt en god økonomi sammenliknet med de andre klubbene. Arsenal er vel den eneste klubben der eieren ikke har bidratt med en eneste krone i form av lån eller andre tilskudd. Samtidig er Arsenal den klubben som har hatt størst inntekter etter ManUtd.

Har jo eksempler på klubber der eiere har tatt fra klubbkassa for å bruke på andre ting, f.eks. Machester United.

Lenke til kommentar

Har jo eksempler på klubber der eiere har tatt fra klubbkassa for å bruke på andre ting, f.eks. Machester United.

 

Det er vel i form at et lån på klubben, men de har samtidig spytta inn en god del i klubbkassa. Teknisk sett skylder vel Chelsea over en milliard pund til Abramovich da han har gitt penger som lån til klubben.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Det er vel i form at et lån på klubben, men de har samtidig spytta inn en god del i klubbkassa. Teknisk sett skylder vel Chelsea over en milliard pund til Abramovich da han har gitt penger som lån til klubben.

 

Joa økonomiskdoping. Hadde vært fint å fått noe av det i Arsenal og bare så vi har kommet oss ajour..

Lenke til kommentar

"Atletico Madrid har vist interesse for Arsenal Granit Xhaka. Londonklubben skal angivelig svare med å gjøre sveitseren til kaptein, skriver Daily Star."

Det sikkert tull (håper faen meg det), men Xhaka er ryktet til andre klubber i hele vinduet og da burde vi selge. Hvorfor er han ikke allerede satt på flyet til et annet land? Selg og slutt med dette hodeløse tullet, selv om vi er short på midtbanespillere er Xhaka en jeg har lyst til å aldri se på nå mer. Vi burde klare å finne noe bedre imo. Sveitseren er alt for ustabil og synes han er bedre på sitt landslag enn i Arsenal. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...