Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velger å spørre her, siden jeg aldri har vært på en match i England noen gang. Jeg ser at 9/3 er det Arsenal - MUFC. Jeg er United-tilhenger, men det gjør meg nada å stå et sted der det er noenlunde nøytralt. 

 

Hvordan er det best å gjøre det? Kjøpe billetter gjennom United sitt eget opplegg, eller er det mer realistisk å få tak i billetter gjennom Arsenal? 

 

Og, når blir dato og klokkeslett bekreftet? 

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Suarez, Carrasco og en stopper hadde jo vært et ok januar imo. Men kanskje lite sannsynlig med både Suarez og Carrasco. Om ikke Suarez er tenkt på midt for Ramsey. 

 

Carrasco eller noen andre, så hadde vi hatt godt av wing i troppen. men hadde jeg bestemt hadde jeg heller kasta 60 mill på en stopper fremfor 3x20 mill på de nevnt over. 

 

Jada jada, jeg vet det sies at vi ikke har penger. Men man må jo spekulere litt i mini silly season. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Hvilke stoppere av en kvlitet som vi trenger for å rydde opp i det defensive er tilgjengelig nå i januar? Tror mye av grunnen til vi ikke hører mye rykter er at Arsenal selv vurderer muligheten for å finne passende spillere bedre til sommeren.

 

Ang. Suarez ryktes det jo at vi kun er ute etter et lån med opsjon på kjøp, mens Barca vil kun låne om det er garantert at vi kjøper til sommeren til noe redusert pris. Da er det naturlig at vi er skeptiske om dette stemmer. 

Lenke til kommentar

Heller hente Reiss-Nelson tilbake enn å kaste penger på definisjonen av middelmådighet (Carrasco). Fyren gjør det jo ikke særlig bra i Kina engang.

 

Skal man opp i toppen igjen er man nødt til å gamble litt, satse på unge spillere, håpe at noen slår gjennom så de kan selges, og man kan bruke pengene til å reinvistere i troppen.

Lenke til kommentar

Godt poeng ang Reiss! Gikk jo noen rykter om at vi skulle hente han tilbake når welbz ble skadet. Det skjedde liksom ikke.

 

Archon, det januar argumentet er jeg ikke helt med på. Vi får uansett akkurat samme unnskyldninger og surr i sommer. Pool fiksa Van Djik i jan så det skal jo ikke være umulig å finne kvalitet. 

Lenke til kommentar

Godt poeng ang Reiss! Gikk jo noen rykter om at vi skulle hente han tilbake når welbz ble skadet. Det skjedde liksom ikke.

 

Archon, det januar argumentet er jeg ikke helt med på. Vi får uansett akkurat samme unnskyldninger og surr i sommer. Pool fiksa Van Djik i jan så det skal jo ikke være umulig å finne kvalitet. 

 

Van Djik hjalp godt til å for å få den overgangen mulig da. Den sagaen begynte vel i sommerviduet året før, og tilslutt hadde de ikke noe valg enn å la han gå da det ødela for hele spillergruppen. Så jeg er ikke helt med på den Van Djik sammenlignen heller der vi er nå. Tror og håper at om vi hadde funnet rette spilleren og han var tilgjengelig så hadde vi slått til. Emery har selv sagt han ønsker en wing og en stopper. Og jeg ser en viss fornuft i å kanskje få til et lån resten av sesongen med en eller annen midtstopper, om klubben og de ansvarlige mener de kan lykkes med en bedre kadidat i sommerviduet.

 

Mange sier det er samme gamle Arsenal. Men foreløpig synes jeg de nye som har fått ansvar for spillerkjøp har gjort det ganske godt etter de begynte. Og at det har vært spor av en forandring til det bedre. Så skal man ikke glemme at dette var og er en overgangssesong fra 21 år med Wenger, til noe helt nytt. Det vil ta flere vinduer før vi kan håpe å kjempe mot de beste.Ting vil ta tid, og da håper jeg til det motsatte er bevist at Mislintat og co vet hva de driver med og har en plan for veien fremover. Vi har i hvertfall mange spennende unge spillere på vei opp, som kan bringe inn endel i klubbkassa i årene fremover. 

Lenke til kommentar

Jeg synes spillerlogistikken har vært veldig hit & miss. Så langt er det bare Torreira som har slått til, og selv han har vært veldig svak i det siste.

 

Lichtsteiner - skuffet enormt. Stort sett vært grusom.

Sokratis - Helt OK. Stopper på hell. Kortsiktig signering. Ikke fått skikk på forsvaret.

Leno - Middelmådig keeper. Full av tabber. Ikke god nok for en topp 4 klubb.

Guendouzi - spennende spiller for all del, men burde nok ikke fått så stor rolle som han har fått. Svært variabel.

 

Jeg synes man kunne ha forventet mer, men det er vanskelig med svært begrensede midler, såklart.

 

Synes også man kunne forventet en større effekt av trenerbyttet. Det er skremmende at vi tilsynelatende har tatt steg bakover. Slipper til flere sjanser og skaper mindre enn noen gang under Wenger. Mener jeg leste at vi aldri har sluppet inn så mange mål som vi har gjort denne sesongen, på samme tidspunkt (i PL). Forsvaret er på et historisk bunnivå.

 

Bare se på Solskjær i United f.eks. Har tilsynelatende utrettet mirakler og blir genierklært.

 

Nå skal det jo sies at de ikke har møtt allverdens motstand enda, men måten de vinner på og spiller er intet annet enn meget imponerende.

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

tjaa. Vi gikk jo 21-22 kamper ubeseiret. Jeg er enig vi ikke var nærheten av overbevisende i flertallet av kampene men det er fortsatt en bedre start enn jeg hadde regnet med. Uten å bruke mer tid på United så er det verdt å ta med har heller ikke spilt så sabla bra de to siste kampene, selv om de har tatt poeng og som du sier har de enda ikke møtt skikkelig motstand. Det blir spennende å se hvordan de gjør det mot Spuds, de kan for all del fint ta poeng, de er motiverte og har jo en god nok stall.

 

Tilbake til oss så må det helt klart gjøres no defensivt, det er såpass krise at jeg irriterer meg stort om vi ikke gjør grep nå i januar. Jeg har veldig vanskelig for å se hvordan vi skal klare topp 4. om det ikke gjøres noe. Mavropanos, monreal og Bellerin kommer jo tilbake men det betyr jo  ikke nødvendigvis at det blir bedre.



Om transfers;

 

"We cannot make payments to sign players," Emery told reporters. "We can only loan players.

"I don’t know about his [suarez] situation. But we can only sign players on loan.

"I know the club is working to find players who can help us, with this condition. I know these players and they are very good players. But I cannot sign more."



Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...