Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Ryktes at Leno er på vei ut dørene etter å ha facetimet DT. Navas er visstnok erstatteren

DT?

 

Leno har ikke imponert meg, jeg synes at Cech er bedre. Men sant som det skal sies, vi har sugd i det defensive arbeidet. Så det er vanskelig å si noe om Leno enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uavhengig så går det sabla mye rykter om Navas. Litt for mye rykter til at det ikke skal være et snev av sannhet i t at vi er interessert. Noe som for meg er helt klinkokkos, med så ekstremt tydelige svakheter i forsvar hvorfor fokusere på noe som helst annet??

 

Om vi har så begrenset med penger som det ryktes så er jo desto viktigere å bruke det der det haster mest.

 

 

edit: Emery har visst sagt at vi ikke er interessert i intervjuet før FA cup. Trenger jo ikke bety noe selvsagt, men håper jo det stemmer.

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Uavhengig så går det sabla mye rykter om Navas. Litt for mye rykter til at det ikke skal være et snev av sannhet i t at vi er interessert. Noe som for meg er helt klinkokkos, med så ekstremt tydelige svakheter i forsvar hvorfor fokusere på noe som helst annet??

 

Om vi har så begrenset med penger som det ryktes så er jo desto viktigere å bruke det der det haster mest.

 

 

edit: Emery har visst sagt at vi ikke er interessert i intervjuet før FA cup. Trenger jo ikke bety noe selvsagt, men håper jo det stemmer.

 

Nå har vel klubben signalisert en stund at det er i sommer de store kjøpene evt vil komme, og at nå i januar vil de kun slå til dersom muligheter åpner seg. Så å forvente at vi redder forsvaret vårt i dette vinduet tror jeg vi bare kan glemme. Det handler om å bruke minst mulig penger frem til sommeren, derav lån og tilbud vi ikke kan la gå fra oss, og så investere i sommervinduet der det er enklere å få til overganger som kan styrke oss på lang sikt. Er langt vanskeligere, og langt dyrere å få i stand slike overganger i januar vanligvis. Så forståelig at klubben tenker slik, selv om vi som fans helst skulle sett det skjedde asap.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Mediaset say everything is done. Ramsey has signed a five-year pre-contract to join Juventus in summer. He will earn €6.5m Per Year (after tax) basic salary. €500k bonuses should he play 50% of games per season, €1m bonuses should he play 70%. The 2nd highest earner at the club.

Klarer ikke å se at han kommer til å spille så mange kamper dessverre. Skulle han dra ryker legende statusen i Arsenal - ingen som ønsker å avslutte karrièren i klubben - sjokk? :(  Sportslig direktør har kommentert at de skal ALDRI utsette kontraktsforhandlinger som vi har sett nå eks. Wilshere, Özil og Ramsey. 

 

49155660_2273525252672037_39216839444786

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Om han holder seg skadefri og fungerer under Allegri er han fint god nok til å spille seg inn i 11ern, men ser jo for meg at han brukes som backup for pjanic og evt på kant etter behov. 

 

Synd å miste, men har sikkelig sansen for juve så om han først skal bli borte så erre jo ikke så gæli :p 

Lenke til kommentar

Man vil at Arsenal skal bli bedre og mer harde når det kommer til å la kontraker gå ut det ene øyeblikket, men samtidig beholde Ramsey og gi han det han ber om i neste. Det at Ramsey nå går og blir vist at du ikke kan presse klubben er kun positivt i det lange løp, og et tegn på at bedre tider forhåpentligvis er i vente med nytt styre i klubben.

 

Forhåpentligvis blir denne sommeren siste gangen vi ser toppspillere få gå ut en kontrakt i Arsenal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...