Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Man vil at Arsenal skal bli bedre og mer harde når det kommer til å la kontraker gå ut det ene øyeblikket, men samtidig beholde Ramsey og gi han det han ber om i neste. Det at Ramsey nå går og blir vist at du ikke kan presse klubben er kun positivt i det lange løp, og et tegn på at bedre tider forhåpentligvis er i vente med nytt styre i klubben.

 

Forhåpentligvis blir denne sommeren siste gangen vi ser toppspillere få gå ut en kontrakt i Arsenal.

Skjønner ikke hvordan du kan skrive dette når vi sitter på null detaljer rundt kontraktsforhandlingene mellom klubben og Ramsey. Vi blir bare påvirket av hva media skriver og det er mest sannsynlig ikke sannheten. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvordan du kan skrive dette når vi sitter på null detaljer rundt kontraktsforhandlingene mellom klubben og Ramsey. Vi blir bare påvirket av hva media skriver og det er mest sannsynlig ikke sannheten. 

 

Vel vi har spiller sine uttalelser. Vi har klubben sine som stemmer overens med spiller. Samt at vi har troverdige journalister som melder det samme.

 

Ramsey ble uheldig nok for han den spilleren som måtte ta konsekvensen av at et nytt styre ville vise at sånn man gjorde det før ikke går lenger. Som de selv sier så signerer du eller så blir du solgt, og tiden der spillere kunne holde igjen for enten å få en bedre deal eller gå gratis med de fordelene det fører med seg er over. Så til sommeren vil det være noen som går ut sine kontrakter, men forhåpentligvis er det siste gang vi ser det skje.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Kan dere linke til Ramsey sine uttalelser og klubben sine forøvrig om kontrakten? Jeg har bare sett dette fra forskjellige mediaset

 

Raul Sanllehi i intervju med Mirror:

https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/aaron-ramsey-transfer-arsenal-chief-13620495?fbclid=IwAR1ZVSaVkNnrCdVzMj1wqaosBK0LwA0UzLpvEV-O1Opo04OAPlOEHD2Edws

 

Ramsey til The Guardian

 

https://www.theguardian.com/football/2018/oct/12/aaron-ramsey-thought-agreed-new-arsenal-contract-ready-stay

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Ok les det mediatullet der igjen også ser du hva faktisk blir sagt.. Det som står om for høye lønnskrav, osv er 'bare' antagelser. 

 

Begge bekrefter bare at de hadde kontraktsforhandlinger, men de er nå ferdige og avsluttet uten en videre kontrakt. 

Lenke til kommentar

Ok les det mediatullet der igjen også ser du hva faktisk blir sagt.. Det som står om for høye lønnskrav, osv er 'bare' antagelser. 

 

Begge bekrefter bare at de hadde kontraktsforhandlinger, men de er nå ferdige og avsluttet uten en videre kontrakt. 

 

Kanskje du heller skal lese hva jeg har skrevet igjen. For hva har lønnskrav med det jeg skriver å gjøre?

 

Arsenal fikk nytt styre og stell. Rett etterpå velger disse å trekke tilbake kontrakten som var tilbudt. Dette bekrefter begge parter. Når i tillegg ledelsen går ut å sier at det nå ikke lenger kommer til å skje at spillere får gått ut kontrakten sin, og at de nå enten signerer i god tid eller blir solgt er det ganske naturlig å se på det som et eksempel de statuerer med Ramsey nå.

Lenke til kommentar

Ramsey sier jo at han trodde de var enige. Ornacle meldte også at Arsenal trakk kontraktstiøbudet. Man skal være greit konspiratorisk om man tror at det er oppspinn.

This. Det er bekreftet og ingen grunn for å tvile om at det var Arsenal som trakk seg i kontraktsforhandlingene, men jeg er ute å eksemplere at vi vet egentlig ikke grunnen for det.

 

 

Kanskje du heller skal lese hva jeg har skrevet igjen. For hva har lønnskrav med det jeg skriver å gjøre?

 

Arsenal fikk nytt styre og stell. Rett etterpå velger disse å trekke tilbake kontrakten som var tilbudt. Dette bekrefter begge parter. Når i tillegg ledelsen går ut å sier at det nå ikke lenger kommer til å skje at spillere får gått ut kontrakten sin, og at de nå enten signerer i god tid eller blir solgt er det ganske naturlig å se på det som et eksempel de statuerer med Ramsey nå.

Det er bare antagelser du kommer med. Det er Ok det, men jeg liker å holde meg til hva som er fakta. Jeg spurte om fakta rundt kontraktsforhandlingene og de vet vi ikke enda. Gleder meg til vi finner ut hva som faktisk skjedde, ergo hvorfor Arsenal trakk seg.

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar

Henger jo ikke sammen. Hvordan statuerer det et eksempel?  Spillere skal ikke lenger gå ut kontrakten, er jo akkurat det Ramsey får gjøre. Er jo ikke nødvendigvis Ramsey som er skyld i at det har drøya i det lengste.  Måtte jo uansett vært bedre å gi han den nye kontrakten og selge han for 30-40 mill neste vindu. 

Lenke til kommentar

This. Det er bekreftet og ingen grunn for å tvile om at det var Arsenal som trakk seg i kontraktsforhandlingene, men jeg er ute å eksemplere at vi vet egentlig ikke grunnen for det.

 

 

Det er bare antagelser du kommer med. Det er Ok det, men jeg liker å holde meg til hva som er fakta. Jeg spurte om fakta rundt kontraktsforhandlingene og de vet vi ikke enda. Gleder meg til vi finner ut hva som faktisk skjedde, ergo hvorfor Arsenal trakk seg.

I dag så ser jeg at de melder at Unai skal ha sagt at han ønsker at Ramsey blir i klubben. Dette leser jeg som bare nok et media utsagn og finner ingenting der Unai faktisk bekrefter dette. 

 

Alt han bekrefter at han "vet ingenting" om ryktene i mellom Ramsey og Juventus.

Lenke til kommentar

Henger jo ikke sammen. Hvordan statuerer det et eksempel?  Spillere skal ikke lenger gå ut kontrakten, er jo akkurat det Ramsey får gjøre. Er jo ikke nødvendigvis Ramsey som er skyld i at det har drøya i det lengste.  Måtte jo uansett vært bedre å gi han den nye kontrakten og selge han for 30-40 mill neste vindu. 

 

Og da tar du for gitt at noen ville betalt disse 40 mill og samtidig tatt over den høye lønna han da hevet i Arsenal. Jeg ser det like sannsynlig han ville blitt en ny Ozil, med så høy lønn at ingen var villige til å betale det og en heftig overgangssum for han, og vi var stucked med han. Når du da har en spiller med så høy status i klubben som ikke helt passer inn lenger er det jo ganske lett å tenke han ble et passende offer for det nye styre å vise alle andre spillere at det ikke nytter lenger det Ramsey og andre spillere har prøvd, og ofte lykkes med tidligere.

 

Det vi ser nå er restene av Wenger og det gamle styret sitt rot. De nye får ikke gjort annet enn å prøve å rydde opp så best de kan etter mange år med vanstyre hva overganger og kontrakter angår.

Lenke til kommentar

Tar det ikke for gitt? men 30-40 mill for Ramsey burde på ingen måte være usannsynlig i dagens marked. Han har sine beste fotball år igjen og den rykta lønna er rimelig langt fra øzil sin. 

 

Uavhengig av hva de prøver vise så syntes jeg at Ramsey er feil spiller å gjøre det med. Denne situasjonen er like ballete løst som de tidligere imo. Men håper for all del du har rett slik at vi slipper miste gode spillere gratis i fremtiden. 



Over til morsommere saker! Kamp straks Nketiah på topp! 



Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...