Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har så mye ball at jeg snorker meg bort i drømmeland, fordi JA VI HAR BALLEN MEN VI ER JO FAEN IKKE NÆRME MÅL!!!!

Same old. Men forventet når vi kjører 3 defensive spillere på midten og tidenes mest oppskrytte playmaker som ikke engang er ønsket i klubben som eneste kreative kraft

Lenke til kommentar

Vil gjerne se den straffesituasjonen igjen. Ser ut som Laca er snytt for to soleklare straffer i første omgang. Da blir det vanskelig å vinne sånne kamper...

 

Første situasjonen synes jeg Lacazette henger igjen benet for å oppsøke en straffe. Og riktig vinket videre. Andre situasjonen blir han skrapt nedover ankelen og er klar straffe.

 

Flere som la merke til Ozil ba Guenduozi roe seg når han kjeftet på Leno?

Lenke til kommentar

Første situasjonen synes jeg Lacazette henger igjen benet for å oppsøke en straffe.

 

Jeg vil se se den litt flere ganger i reprise, men hadde han prøvd å oppsøke straffe ville han vel gått ned der? Vedder en hundrings på at Salah hadde fått straffe i den samme situasjonen hadde han gått i bakken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg vil se se den litt flere ganger i reprise, men hadde han prøvd å oppsøke straffe ville han vel gått ned der? Vedder en hundrings på at Salah hadde fått straffe i den samme situasjonen hadde han gått i bakken.

 

Ja, men han faller jo bare afroen får en lett bris. Jeg bare synes det er noe unaturlig med benet til Lacazette i situasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...