Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er egentlig Usmanov det beste som kunne skjedd?

Fyren har vel ikke gjort stort annet enn å fyre opp misnøyen rundt klubben i tider det går dårlig i håp om å få flest mulig fans på sin side, som igjen han håper skal gi han en plass i styret. Hvor er han når det går bra?

 

Ellers enig i at Kroenke er en idiot. Jeg tror bare ikke Usmanov er det spøtt bedre når alt kommer til alt.

Lenke til kommentar

Usmanov ville i hvert fall spyttet penger inn i klubben som kunne blitt brukt til å konkurrere om PL og/eller CL, i stedet for å ryke ut i 1/8-finalen, kjempe om 4-5-6 plass og kanskje vinne en hjemlig cup hvert 10 år.

 

Så får man avgjøre om man synes det er riktig eller ikke. Mange bruker jo dette med rik eier mot enkelte klubber og kaller de "sjelløse" og slikt.

 

Jeg vet ikke helt hva jeg mener angående Usmanov, men Kroenke er i hvert fall en svulst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som eier av 30% av aksjene i klubben burde han vel kunne spyttet inn disse pengene for lengst om det var dette som var hans intensjon.

Jeg tror ikke 5 øre på alt som kommer fre den kanten, all den tid han timer sine uttalelser som han gjør. Han har vel kun bidratt til mer støy og uro rundt klubben.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Som eier av 30% av aksjene i klubben burde han vel kunne spyttet inn disse pengene for lengst om det var dette som var hans intensjon.

Jeg tror ikke 5 øre på alt som kommer fre den kanten, all den tid han timer sine uttalelser som han gjør. Han har vel kun bidratt til mer støy og uro rundt klubben.

Han kan jo ikke bare spytte inn penger om ikke de andre eierne er med? Han er da ikke helt på snurr heller....
Lenke til kommentar

 

Som eier av 30% av aksjene i klubben burde han vel kunne spyttet inn disse pengene for lengst om det var dette som var hans intensjon.

Jeg tror ikke 5 øre på alt som kommer fre den kanten, all den tid han timer sine uttalelser som han gjør. Han har vel kun bidratt til mer støy og uro rundt klubben.

Han kan jo ikke bare spytte inn penger om ikke de andre eierne er med? Han er da ikke helt på snurr heller....

 

Nå er det vel ingen signaler på at han i det hele tatt har prøvd å foreslå noe sånt, og han dukker som regel kun opp når fansen er i harnisk over et bittert tap, eller dårlig form fra laget og sier det fansen vil høre. Fyren vil ha makt og innflytelse i klubben og bruker fansen som sin brekkstang. Eller han prøver å få til dette i hvertfall. Han kunne fint spyttet inn penger om han oppriktig mente at dette var det som skulle til for at klubben skulle ha kjempet i toppen i alle turneringer, og samtidig kjøpt seg en masse goodwill. Men det er både billigere og enklere for han å trollbinde frustrerte fans tydeligvis. Hvorfor skulle det blitt annerledes om han fikk denne makten han søker?

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

 

 

Men han skal bare holde kjeft for han gir oss ikke en dritt med penger. Han er mye rikere enn russeren til Chelsea, likevel får vi ikke et øre.

Det bør jo gjøre deg glad? Du har jo alltid snakket negativt om Chelsea fordi de får penger fra en rik onkel.

 

 

Han kunne da hjelpet LITT i den perioden vi slet økonomisk.

 

 

RollsReus, kjære deg... Vi har visst faen tjent inn overskudd i alle årene, når skal vi bruke dem? Chelsea har ikke gjort seg fortjent til noe som oss og ManUtd, det vet du godt selv.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Men han skal bare holde kjeft for han gir oss ikke en dritt med penger. Han er mye rikere enn russeren til Chelsea, likevel får vi ikke et øre.

Det bør jo gjøre deg glad? Du har jo alltid snakket negativt om Chelsea fordi de får penger fra en rik onkel.

Han kunne da hjelpet LITT i den perioden vi slet økonomisk.

RollsReus, kjære deg... Vi har visst faen tjent inn overskudd i alle årene, når skal vi bruke dem? Chelsea har ikke gjort seg fortjent til noe som oss og ManUtd, det vet du godt selv.

Det er jeg fullstendig enig i, men nå svarte jeg på på det DC skrev. Da mente jeg ekstra midler og ikke fra egne inntekter.

 

Angående egne inntekter så mener jeg Wenger må ta en del av skylda for at Arsenal har brukt så lite. Ganske like på det punktet, Wenger og Sir Alex, men han brukte heldigvis litt når det var behov for det (F.eks. RvP etter at ligagullet glapp).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...