Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Må dere ha alt inn med teskje? Les igjen; jeg skrev at han kan spillet veldig godt taktisk. Det har jeg lært av å lese intervjuer med han og blitt imponert over hvor godt han kan spillet. At han kan mange språk hjelper definitivt til med å være en leder på banen da han kan kommunisere godt med alle lagkameratene. Arteta er den fødte leder.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må dere ha alt inn med teskje? Les igjen; jeg skrev at han kan spillet veldig godt taktisk. Det har jeg lært av å lese intervjuer med han og blitt imponert over hvor godt han kan spillet. At han kan mange språk hjelper definitivt til med å være en leder på banen da han kan kommunisere godt med alle lagkameratene. Arteta er den fødte leder.

så nå mener du at når han ble født kunne han 7 språk og var allerede en god taktiker? Du slutter aldri å ordlegge deg feil du :tease:

 

Lenke til kommentar

 

Sikkert den fødte leder, men ikke for Arsenal.

 

Skal ikke se bort ifra at han blir manager for Arsenal en dag. Virker som han har mye av samme idéer om fotball som Wenger.

 

 

Den tid den sorg.. Arteta skulle vært solgt eller vært benkesliter for Carvalho eller noen andre stødigere DM'er.

 

Men, orker ikke den diskusjonen. Kos dere gutter! God natt!

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

 

For de av dere som vil faktisk se en Arsenal-spiller blø for drakta kan dere se Jenkinson spille fra start for West Ham nå.

 

Chambers var før øvrig krise i dag...

Husk at fyren er 19 år og vi møtte Chelski, i tillegg fikk han et tidlig gult kort... Han spilte en god kamp gitt forholdene.

 

Synes han var helt begredelig jeg. Det er ikke hans feil nei at han blir kastet ut til ulvene. Hadde vi hatt større bredde ville vi ikke måtte bruke en 19-åring mer eller mindre fast ut høsten. Bellerín spiller neste runde...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Vel, no shit?

Vi er alle uenige med deg, men når det kommer til stykke er du også uenig med deg selv? haha

 

 

Spot on

 

 

Er jeg uenig i meg selv? Jeg tror at Arteta kommer til å bli en god manager, men det kan selvfølgelig bare han selv vise. Unnskyld for at dere mistforstod. Var ikke meningen å få dere til å tro at jeg kunne se inn i fremtiden. Slike feil kan alle ta, ikke bare amøber! Ikke la noen si noe annet til dere.

Endret av Dapper Chap
Lenke til kommentar

Beklager utbruddet mitt tidligere idag, det var meget dårlig av meg. Men faen, seriøst! Hvor lenge skal Chelsea slippe unna med sånne spill? Vi tapte idag egentlig kun på av tilfeldigheter, enn tidligere da vi ble totalt eid. Chelsea vant kanskje fortjent, men det skal sies at dommeren lot dem spille som de ville. Hvis vi kommer til alt, var det faktisk en kjedelig kamp uten store sjanser fra begge lagene. Chelsea kom ganske heldig utfra det.

 

Jeg kan ikke forstå at man sammenligner Sanchezs kollisjon med Cahill, Sanchez hadde ballen og keeperen løp ut tidlig (bra gjort av keeperen forresten). Sanchez prøvde å stoppe da han så at han ikke hadde sjanse, med fort fart var det jo vanskelig å unngå til å treffe ham. Ikke noe big deal her. Mens Cahills takling var meget, meget STYGT!!! Det er helt uforståelig at han fikk fortsette, L-A-T-T-E-R-L-I-G!!!

 

Jeg ble også forbannet over hvor grad frihet Ivanovic og Oscar fikk med deres spill, de ettertaklet endel og det ble aldri konsekvenser av det. Når skal man gripe på sånt? NÅR?

 

Og til våre spillere, Arsenal vinner aldri serien med Flamini, Wilshere, Sanchez og Özil. Herregud, dere aner ikke hvor lei jeg er av dem. Det er nesten at de er verre enn Wenger. Det er ikke noe nytt at jeg ikke vil ha Wenger som manager, tiden hans er ute og vi vil aldri vinne noe stort med ham. Mange av dere kjefter gjerne på Cazorla og Özil, men har dere virkelig sett hvor hardt Wilshere jobber uten ball? Nemlig veldig lite, han har aldri giddet å løpe tilbake på plassen sin og markere området. Derimot lar han alltid motspillere få spillerom, ergo det skaper uromomenter hos Arsenal-laget ved det defensive. Wilshere slipper unna kun pga nasjonalitet og bakgrunn("ekte gooner, wow"), han er vårt svar på Cleverly

Endret av Fox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...