Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Hele karrieren? Nei, opplagt ikke, men jeg kommer heller ikke på så mange som har slått gjennom så til de grader og så være ugjennkjennelige sesongen etter.

 

Early days selvsagt, men ting tyder ikke akkurat på at Ramsey vil ha en knallsesong. Når han er tilbake vil nesten halve sesongen ha gått.

 

Du ignorerer jo også resten av avsnittet du siterer. For øyeblikket prøver han for hardt og ser mer og mer ut som han gjorde for et par sesonger tilbake. Så får vi se om han finner tilbake til en slags form og hvor lang tid det evt tar.

 

Naturlig å sammenligne ham med f.eks Lampard: http://nr.soccerway.com/players/frank-lampard/189/

 

Ramsey bør nok putte tosifret i ligaen for å kunne si at han hadde en sesong som kan sammenlignes med den i fjor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hele karrieren? Nei, opplagt ikke, men jeg kommer heller ikke på så mange som har slått gjennom så til de grader og så være ugjennkjennelige sesongen etter.

 

Early days selvsagt, men ting tyder ikke akkurat på at Ramsey vil ha en knallsesong. Når han er tilbake vil nesten halve sesongen ha gått.

 

Du ignorerer jo også resten av avsnittet du siterer. For øyeblikket prøver han for hardt og ser mer og mer ut som han gjorde for et par sesonger tilbake. Så får vi se om han finner tilbake til en slags form og hvor lang tid det evt tar.

 

Naturlig å sammenligne ham med f.eks Lampard: http://nr.soccerway.com/players/frank-lampard/189/

 

Ramsey bør nok putte tosifret i ligaen for å kunne si at han hadde en sesong som kan sammenlignes med den i fjor.

 

Nå ingnorerte jeg det jo fordi det har absolutt null å si for om han kan komme tilbake.

Skal du lykkes med en helflipp eller noe fancy så er første bud å prøve. Når spilleren er i form går disse tingene ofte, mens når man er ute av form mislykkes man mer. Det har da ingenting som "bevis" for at han ikke kan komme tilbake i storform å gjøre.

 

Ramsey kan fint både bli en one hit wonder, eller komme tilbake enda sterkere enn noen gang.

Poenget er at du, jeg og en united fan som prøver å kaste inn en brannfakkel ikke vet.. Og det beste er vel å forholde seg til det...

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Ramsey står med to matchreddende mål og 1 assist etter 6 spilte kamper. Han har ikke spillemessig vært der han skal være siden Community Shield, men har alikevel bidratt i et Arsenal-lag totalt ute av balanse. Å tro at Ramsey skal redde oss hver gang vi ikke fungerer er naivt, spesielt når laget som helhet har sviktet. Dette er også en spiller som har spilt nesten hver eneste kamp han har vært tilgjengelig fra forrige sesong. Klarer vi å etablere spillet vårt er jeg sikker på at spillere som Ramsey og Özil kommer til å finne igjen kvaliteten.

 

Å si at Ramsey definitiv er en "one season wonder" etter kun 6 spilte kamper påfølgende sesong burde kvalifisere til blå resept.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Blir selvfølgelig for tidlig å konkludere med noe som helst. Ramsey er ennå ung og kan fortsatt finne tilbake til toppformen. Men man skal ikke undervurdere skader. Spesielt ikke skader på skadeskutte spillere. Selv om han blir "frisk" så kan det legge igjen spor.

 

Må jo være veldig kjipt for han og dere. Spesielt hvis det er på grunn av treningsmetodene og støtteapparatet.

Lenke til kommentar

Blir selvfølgelig for tidlig å konkludere med noe som helst. Ramsey er ennå ung og kan fortsatt finne tilbake til toppformen. Men man skal ikke undervurdere skader. Spesielt ikke skader på skadeskutte spillere. Selv om han blir "frisk" så kan det legge igjen spor.

 

Må jo være veldig kjipt for han og dere. Spesielt hvis det er på grunn av treningsmetodene og støtteapparatet.

"For tidlig" er en sterk underdrivelse for å definere resten av karrieren hans. Det er ikke veldig lenge siden han spilte glitrende for oss. Det vi så sist sesong er et utløp av genuin iboende kvalitet som ligger latent i spilleren.

 

Ellers har du et poeng angående skadeproblematikken. Krysser fingrene, men jeg ser ingen grunn til at Ramsey ikke kommer opp til samme nivå igjen relativt raskt. Det er imidlertid kritisk at han ikke går haltende gjennom sesongen.

 

Formasjonsskifte i laget har heller ikke gavnet noen av spillerne våre og det ser ut som Wenger ønsker å bruke dette denne sesongen. Jeg tror den familiære formasjonen fra i fjor hadde gitt bedre uttelling, men det blir bare antagelser fra min side.

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Hva er poenget? Hvem gir en f** om Moyes er ledig? (Ja, skjønte spøken din...)

 

Her snakker vi om skader i spillergruppen. Det er ikke bare Wenger sin feil, men heller støtteapparatet sin feil. Det er her problemet ligger, ville vært passe naivt og tro at problemet blir skapt av Wenger.

 

Er ikke krise når du tar en titt på tabellen heller (enda). Men selvfølgelig, jeg vet jo det at skader påvirker oss i en viss negativ grad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...