Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Steve Bould > Hayden.

 

Syntes ikke Hayden er så ille jeg, men selvsagt helt latterlig som jeg skrev tidligere i sommer at vi er avhengige av at en 18-åring og en 19-åring skal steppe inn i midtforsvaret vårt ved eventuelle skader.

 

Håper bare at Wenger går tilbake til en veldig offensiv spillestil som det Liverpool har holdt på med for å kompensere for et svakt forsvar fremfor å spille den ultrakjedelige ballbesittelse fotballen han har holdt på med de siste 6 årene.

 

Håper vi får se dette laget (hvertfall den offensive biten) etter landslagspausen.

 

Szczesny

Bellerin - Chambers - Mertesacker - Gibbs

Flamini - Wilshere

Chamberlain - Cazorla - Alexis

Welbeck

Lenke til kommentar

 

Steve Bould > Hayden.

 

Syntes ikke Hayden er så ille jeg, men selvsagt helt latterlig som jeg skrev tidligere i sommer at vi er avhengige av at en 18-åring og en 19-åring skal steppe inn i midtforsvaret vårt ved eventuelle skader.

 

Håper bare at Wenger går tilbake til en veldig offensiv spillestil som det Liverpool har holdt på med for å kompensere for et svakt forsvar fremfor å spille den ultrakjedelige ballbesittelse fotballen han har holdt på med de siste 6 årene.

 

Håper vi får se dette laget (hvertfall den offensive biten) etter landslagspausen.

 

Szczesny

Bellerin - Chambers - Mertesacker - Gibbs

Flamini - Wilshere

Chamberlain - Cazorla - Alexis

Welbeck

 

Synes Hayden er bedre som DM enn stopper, men gjorde seg ikke bort mot Southampton i cupen.

 

Over til noe positivt så er det forventet at Gibbs, Chambers, Wilshere og Welbeck starter i kveld mot San Marino. Håper for all del at de ikke pådrar seg noe skader!!!

Lenke til kommentar

 

Steve Bould > Hayden.

 

Syntes ikke Hayden er så ille jeg, men selvsagt helt latterlig som jeg skrev tidligere i sommer at vi er avhengige av at en 18-åring og en 19-åring skal steppe inn i midtforsvaret vårt ved eventuelle skader.

 

Håper bare at Wenger går tilbake til en veldig offensiv spillestil som det Liverpool har holdt på med for å kompensere for et svakt forsvar fremfor å spille den ultrakjedelige ballbesittelse fotballen han har holdt på med de siste 6 årene.

 

Håper vi får se dette laget (hvertfall den offensive biten) etter landslagspausen.

 

Szczesny

Bellerin - Chambers - Mertesacker - Gibbs

Flamini - Wilshere

Chamberlain - Cazorla - Alexis

Welbeck

 

 

Chambers er vel utestengt i neste PL runde pga gule kort.

Lenke til kommentar

 

*Knis* Sitter og spiller litt Fifa14 for the fun of it.

Tok 8 minutter fra kampen startet til at Walcott pådro seg en brukket ankel..

 

Spilte nesten en hel sesong uten skader jeg, før jeg fikk Ramsey ute i seks måneder, Walcott i fire, Özil i to og Scznznzynzy i to... På to kamper.

 

Regner egentlig med at jeg får noe av det samme (om ikke mer) når jeg gidder å bruke penger på Fifa 15:p

Er vel egentlig ikke veldig stor på fotballspill, men fant ut at det var litt gøy da jeg kunne 'lage meg selv'.

Eneste kjipe er at jeg blir fryktelig lik Bendtner hver gang. :C

 

Noen som vet om man kan ha gameface på career pro karakteren på Fifa 15 forresten?

På 14 er det kun mulig på virtual pro, men ikke career tydeligvis.

Endret av Kverulantus
Lenke til kommentar

Daily Mail: - Özil vil bort fra Arsenal

"Skadeplagede Mesut Özil ønsker å forlate Arsenal allerede i januar, og The Gunnars skal være klar til å handle. Den melder Daily Mail, som siterer Football Grapevine på at Özil ikke er fornøyd med tilværelsen i London. Avisen skriver at Bayern München skal være klare med et bud på i overkant av 300 millioner kroner. Selv ankom han Arsenal for nærmere 450 millioner kroner for et og et halv år siden. Ettersom Özil er ute i tre måneder med skade, er det imidlertid usikkert om noen ønsker å kjøpe ham allerede i januar, men dersom ryktene stemmer, kan Özil ha spilt sin siste kamp i Arsenal-trøya"

 

 

Tror dere fortsatt at alle skadene er en tilfeldighet? Tror ikke bare det er Özil som er demotivert. Fansen har virkelig latt han få gjennomgå.. Utrolig synd at han blir ødelagt av Wenger.

 

Håper forøvrig vi selger han og bruker pengene på Draxler eller Quintero. I tillegg til DM og midtstopper. Urealistisk at det blir å skje, men men..

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

Özil blir sikkert å blomstre i Bayern hvis han blir spilt rett. Men igjen så har han gjort mye feil for tiden, klarer ikke drible, er treg, forutsigbar, tør ikke skyte, passningsfeil osv. Han har dårlig selvtillitt, som igjen er et resultat av høyt forventningspress fra fansen og media. Å være den dyreste spilleren og blant de best betale i klubben gjør sikkert noe med deg mentalt når du ikke klarer å leve opp til forventningene.

 

Forhåpentligvis klarer Poldi og Mertesacker å overtale Draxler/Reus eller noen heftige tyskere til å joine oss. Begynner å tro Wenger har gladlaksen Poldi på paychecken kun for å holde seg inne med tyske spillere! :p

Lenke til kommentar

Dere kan faen ikke mene at vi skal selge Özil? LOL

 

Hvorfor ikke? Han er skadeplaget, og når han spiller gjør han ingenting 90% av kampene. Kampen mot Villa var den første gode han hadde siden februar eller noe slikt. Så har han vært dårlig igjen siden det og nå er han ute til 2015. Ser og virker utrolig umotivert ut. Kan ikke ha slike spillere i stallen.

 

Får vi et bud på 30m bør vi bite hånda av de som legger pengene på bordet.

Lenke til kommentar

Ahhh, klassisk Daily Mail bullshit. Ozil skal nok fint klare å komme ut av den dårlige formen. Jævla synd at han ble skadet akkurat når han begynte å bli bedre. En av våres beste mot Tottenham, Galatasaray og Villa. Gidder ikke bry meg mye om at han startet sesongen dårlig ettersom han har stort sett spilt kant og at det kun er et par kamper. Var god store deler av forrige sesong, og mot slutten. Uansett, å mene at vi skal selge spilleren våres med mest talent, og for 12 millioner underskudd, er så latterlig som man får det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...