Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ikke lenger "tilfeldigheter"... Dette er rett og slett uforsvarlig bruk av spillere av Wenger, for the most part. De fleste skadene våre er slitasjeskader som lett kan unngås. Samtidig virker det ikke som medical teamet vårt har baller whatsoever til å ta de riktige grepene ovenfor spilleren selv, og manageren vår.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Er du seriøs?

 

Dønn. Tror du virkelig det er umulig..? Vi får uansett aldri vite det.

 

Nesten ingenting er umulig, men han skal ha noen gode kontakter for å forfalske "skaderapportene". Den teorien din har jeg ingen tro på.

 

Jeg tror problemene ligger i det MartinF nevner over meg i en kombinasjon av at vi generelt (sett opp mot andre lag i PL) har veike spillere.

Lenke til kommentar

 

 

Er du seriøs?

 

Dønn. Tror du virkelig det er umulig..? Vi får uansett aldri vite det.

 

 

Det er jo veldig enkelt å forfalske MRI-bilder.

 

 

 

 

Takk for deg.

 

 

 

Håper det var ironi.

 

 

Er ikke et sjokk at han er demotivert, men kanskje skaden får han tilbake til lysten og drivet. Og for guds skyld la han spille i 10'er rollen når han kommer tilbake! Noe er galt, enten med det medisinske, treningen eller med Wenger. Så mye skader vi alltid sliter med er ikke bare tilfeldig!

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar

Haha Wenger ass. Nekter å handle slik at vi har grei dekning og i stedet håper på at det går greit. Se hvordan det gikk. Panikkjøp (endog er OK et) på vinduets siste dag og gamblet på at vi klarer oss med 6 spillere på 4 posisjoner i forsvar. Nå er Debuchy ute til nyttår og Kos god vet hvor lenge. Monreal er vel fremdeles også ute.

 

Bellerin på backen på ubestemt tid it is! Blir hyggelig det.

Lenke til kommentar

Haha Wenger ass. Nekter å handle slik at vi har grei dekning og i stedet håper på at det går greit. Se hvordan det gikk. Panikkjøp (endog er OK et) på vinduets siste dag og gamblet på at vi klarer oss med 6 spillere på 4 posisjoner i forsvar. Nå er Debuchy ute til nyttår og Kos god vet hvor lenge. Monreal er vel fremdeles også ute.

 

Bellerin på backen på ubestemt tid it is! Blir hyggelig det.

Husk at Chambers er utestengt i neste seriekamp pga. gule kort.

 

Bellerín-Mertesacker-Hayden-Gibbs

Lenke til kommentar

 

Haha Wenger ass. Nekter å handle slik at vi har grei dekning og i stedet håper på at det går greit. Se hvordan det gikk. Panikkjøp (endog er OK et) på vinduets siste dag og gamblet på at vi klarer oss med 6 spillere på 4 posisjoner i forsvar. Nå er Debuchy ute til nyttår og Kos god vet hvor lenge. Monreal er vel fremdeles også ute.

 

Bellerin på backen på ubestemt tid it is! Blir hyggelig det.

Husk at Chambers er utestengt i neste seriekamp pga. gule kort.

 

Bellerín-Mertesacker-Hayden-Gibbs

 

 

Godt det er mot Hull hjemme, men allikevel, det forsvaret der kommer til å ha enorme problemer med kontringer i mot. Og med det angrepet vårt som er fullstendige ute av stand til å skape noe eller avslutte angrep, så vil det bli mange av de frykter jeg.

Lenke til kommentar

Flamini spilte vel såvidt midstopper i fjorsesongen? Ikke det at vi har noe backup for posisjonen hans heller. Synes hele greia bare er komisk.... Er det mulig?

 

Arteta er tilbake mot Hull tror jeg.

 

Flamini har vel spilt noe høyreback også. Coquelin spilte jo venstre back mot Soton og gjorde det greit.

 

Men det er jo naturligvis ikke ideelt. Ospina kan sikkert spille spiss også hvis det trengs :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...