Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er lov ;-)

Mignolet syns jeg startet forrige sesong meget lovende, men både han og Begovic tapte seg utover sesongen, kontra sesongen før i mine øyne. Polakken vår gikk andre veien, noe som endte i Golden Glove med 16 clean sheets blant annet. Vi var vel begge enige i at både Mignolet og Bego kunne passet i Arsenal, men hadde du spurt meg det samme i dag hadde jeg overhodet ikke tatt noen av dem foran Szczesny.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Blir spennende å se hva vi gjør når/om vi henter Ospina. Ospina er 25, og Szczesny er 24. Wenger kan ikke stole på polakken om han henter en jevnaldret keeper.

Det trenger ikke å si noe om tillitsforholdet de i mellom. Det var en ganske drøy slutning spør du meg.

 

Det sier jo seg selv da. Hvorfor hente en keeper som er for god til å være andrevalg? Ospina kommer neppe hit for å sitte på benken.

Lenke til kommentar

 

 

Blir spennende å se hva vi gjør når/om vi henter Ospina. Ospina er 25, og Szczesny er 24. Wenger kan ikke stole på polakken om han henter en jevnaldret keeper.

Det trenger ikke å si noe om tillitsforholdet de i mellom. Det var en ganske drøy slutning spør du meg.

 

Det sier jo seg selv da. Hvorfor hente en keeper som er for god til å være andrevalg? Ospina kommer neppe hit for å sitte på benken.

 

At dere får to keepere som konkurerer om å stå i mål vil da være en styrke fremfor en svakhet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Blir spennende å se hva vi gjør når/om vi henter Ospina. Ospina er 25, og Szczesny er 24. Wenger kan ikke stole på polakken om han henter en jevnaldret keeper.

Det trenger ikke å si noe om tillitsforholdet de i mellom. Det var en ganske drøy slutning spør du meg.

 

Det sier jo seg selv da. Hvorfor hente en keeper som er for god til å være andrevalg? Ospina kommer neppe hit for å sitte på benken.

 

At dere får to keepere som konkurerer om å stå i mål vil da være en styrke fremfor en svakhet.

 

 

Det Sameboe sa. Konkurranse er sunt, og kan gjøre dem begge til enda bedre keepere. Helst Szczesny!

Lenke til kommentar

Tja, vi har ligaens beste manager, ligaens beste stopperpar (Kos og Mert), ligaens beste midtbanespiller (Ramsey), ligaens beste offensive midtbanespiller (Özil), ligaens beste kantspillere (Walcott og Alexis) og ligaens beste keeper. Eneste som er diskuterbare er keeper og manager, de andre er helt korrekt. Prøv gjerne å nevne noen andre som er bedre i de ulike posisjonene. Sier du Hazard så ler jeg.

 

 

Dette hadde ikke jeg fått med meg! Elsker det! :D Lo spesielt høyt når jeg leste at Walcott er ligaens beste kantspiller. Herlig. "Beste keeper" begynner dessverre å bli gammel. Den spøken kan vi nesten legge fra oss nå. Det er bare morsomt de første 3 gangene.

 

Men seriøst. Ligaens beste stopperpar. Det er jeg kanskje enig i.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Greit nok at han er treg, men er ikke ofte han endte opp med å bli løpt ifra, forrige sesong. Posisjoneringen til Per gjør opp for alt sammen, og han leser spillet også utrolig godt. Slik at han ikke ender opp i en mot en situasjoner hvor han blir løpt ifra.

Lenke til kommentar

Vet ikke jeg, Arsenal slapp inn 41 mål. Chelsea slapp inn 27 mål.

Vil si at Cech, JT og Cahill er bedre enn Szcecny Per og Kos

 

Nå spiller dog Arsenal agressive fotball, dvs de tilbringer tid på andre banehalvdeler en sin egen.

Så vil nok si at Arsenal har en bedre keeper, men Chelsea har flere i forsvar som gjør at dere slipper inn mindre mål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...