Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

 

Aurier har ikke spilt i PL engang. Så ingen vet hvor god han ville vært for oss eller andre PL lag. Blir for dumt å si at han er bedre enn Debuchy som har masse erfaring og er "proven" i PL.

 

Nei, Ligue 1 er ikke på samme nivå som PL, men ikke langt unna. Dessuten beviste Aurier virkelig hva han er god for i VM. Det er bevis nok på at han er bedre enn Debuchy, om man skulle sammenlignet dem.

 

 

Ligue 1 i nærheten av nivået til PL? Ser du egentlig på fotball? Aurier beviste ikke mer i VM enn han har gjort i Toulouse. Å basere hvor god en spiller er på hans prestasjoner i VM er det dummeste jeg har hørt. Skal dem kunne sammenlignes må Aurier komme seg til PL, først da får vi virkelig svar på hva han er god for. Wenger valgte Debuchy foran han, det er det sikkert flere grunner til. Men du kan banne på det at Debuchy er bedre pdd er en stor grunn. Og hvis Jenkinson utvikler seg mer og mer, så ser jeg ikke problemet. Jenks er ikke noen større risk enn Aurier etter min mening.

 

Viste han i VM at han er bedre enn Debuchy? I alle dager. Debuchy spilte flere kamper og landet hans kom lengre i VM.

 

Jeg er enig i at vi kanskje burde hentet Aurier og at fyren har masse talent, men når det ble Debuchy, så er det greit. At Aurier er _bedre_ enn Debuchy nå blir for dumt. Men at han om tre år når Debuchy er ferdig kan være en av verdens beste høyrebacker har jeg definitivt troen på.

 

This.

 

Uenig

Endret av TheGooner
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

haha bs gikk tilbake å endret posten sin etter kommentarene deres :p zero peiling vil jeg si

 

Bra detektivarbeid. Jeg glemte Coleman så jeg la han til, i tillegg la jeg til Sagna på slutten. Den rekkefølgen er uansett helt riktig.

 

 

Men sa ikke du for noen måneder tilbake at Sagna var den beste høyrebacken i PL?

Lenke til kommentar

Nei, men i følge mr. BS så har Arsenal ligaens beste keeper, stopperpar, venstrekant (og sikkert høyre i Walcott), ungespiller i Ramsey, den beste offensive spilleren i Øzil og ligaens beste manager. Bare litt morsomt at man blir best bare man tar på seg noe som har med Arsenal å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...