Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper dette setter en stopper for alle som ønsker at Zelalem skal starte for oss. Total krise i dag. Han og Arteta var borte vekk. Vi er nødt til å handle en ny midtbanespiller

Eh, så vi samme kamp? Zelalem hadde mange gode involveringer, men spilte ute på kanten ute av posisjon. Når han kom seg inn midten så skapte han et par sjanser, blant annet den ene som nesten ble en "Norwich light".

 

FilthyGrizzledIndianrhinoceros.gif

 

Arteta var krise, det er jeg enig i. Vi MÅ ha en DM.

 

EDIT: Og sånn btw. Er det noen som sier at Zelalem skal starte for oss? Fyren har MASSEVIS av talent, men han er 17 og har enda endel år på seg.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

 

Vi hadde da langt fra et toppet lag selv? Vi scoret 3 i første og 4 med et dårligere lag i andre.

Men uansett så tror jeg neppe det har så mye å si.

De Gea, Smalling, Jones, Evans, Valencia, Fletcher, Herrera, Shaw, Mata, Welbeck, Rooney

 

vs.

 

Szczesny, Jenkinson, Hayden, Monreal, Gibbs, Arteta, Wilshere, Zelalem, Ramsey, Cazorla, Rosicky

 

Monreal som midtstopper og Rosicky som falsk nier. Zelalem ute av posisjon. Dere hadde en soleklart bedre ellever, mot en svakere ellever enn vi møtte. Men nei, det spiller lite rolle...

 

Nei, det spiller ingen stor rolle. 7-0 i pre-season betyr veldig lite ved sesongstart.

Og som nevnt, vi hadde et helt annet lag i andre omgang.

Har ikke peiling på LA Galaxy sin vanlige XI, men tredjerekka? tviler.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Fordi de ikke er klare før til Emirates Cup, hvilket har blitt sagt flere ganger.

 

For øvrig ser jeg Benbjo er ute med startpostene til sine dommedagsprofetier.

Gi nå den mannen en tittel, moderatorer.

Jeg mener, til og med Mr.BS har en tittel.

Er det dommedagsprofetier å være kritisk til hvordan laget fremstår i preseason? Veldig mange førstelagsspillere startet kampen, da spesielt i angrep. Som også var hovedproblemet. De spilte uten presisjon og uten mål og mening. Mye på kryss og tvers og vi skapte nesten ingenting. Lignet veldig på hvordan vi fremstod i store deler av forrige sesong. Det er tydelig at vi fremdeles er avhengige av å ikke få skader på nøkkelspillere. Uten skikkelig kantspill er vi rett og slett tannløse. Bedret seg noe i annenomgang dog.

 

Det eneste jeg sier er at det er mye å jobbe med og liten tid å gjøre det på. Våre nye kjøp og flere av de bedre spillerene våre får knapt en preseason eller ingen preseason i det hele tatt. Det betyr at vi er et stykke ut i sesongen før vi får et match fit lag. Det er det som bekymrer meg

Lenke til kommentar

Verdt hver bidige krone.

Ospina var ute for Nice i 5 kamper pga. kneskade. Reservekeepern måtte derfor steppe inn. På de 5 kampene Ospina var ute tapte Nice alle kampene, når han kom tilbake begynte de derimot å vinne igjen. En liten illustrasjon på hvor viktig han har vært for Nice. Strålende VM hadde han også.

 

I tillegg holdt han nullen i 15 av 32 kamper for Nice. Det er rimelig bra med tanke på at Nice havnet på 17. plass forrige sesong og var kun 3 poeng unna nedrykk..

 

 

Det ser ut som Wenger henter spillere som har gjort det bra i VM faktisk. Ospina, Sanchez og Debuchy hadde alle et godt VM og spilte i startelleveren så og si hver match. Det kan jo tyde på at Wenger henter enda en spiller som har prestert bra i VM.

 

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

£16m.. Verdt det?

Sterk og tør å gå inn i taklinger. Ikke så rask til å være en høyreback etter min mening. Tror egentlig han passer bedre som midtstopper eller DM faktisk, noe Wenger muligens blir å bruke han som.

 

Er nok snakk om en lavere sum, pluss evt. bonuser. Ikke £16m up front. Han er nok tiltenkt en rolle som midtstopper i utgangspunktet, og der ville han passe meget bra inn etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...