Gå til innhold

Systemkrav til Age Of Conan!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører low.. 10-20 FPS =\.. fungerer fint, men er ganske slitsomt til tider, spesielt i combat.

Er ikke så værst maskin heller .. da jeg fikk den for to år siden fantes det nesten ikke bedre (laptop).. tror jeg xP .. 2GB RAM, 2,4Ghz og nVidia GeForce Go 7900 GS.

 

Når jeg prøver å stille instillingene på advanced mister jeg alltid texturer (tror jeg :S ser bare håret til karakteren, og masse vann.. omtrent.. bakken, vegger o.l. blir borte) og må switche tilbake til low. :(

Lenke til kommentar
Jeg kjører 1680x1050 på high, med unntak av shadows som jeg har skrudd helt av.

AMD X2 3800+, 2gb ram og et 9600gt grafikkort.

 

Jeg får litt hakking når det er mange players rundt meg (ikke NPCs, de har lite å si), men som regel er jeg over 30 fps.

 

 

jeg hadde også shadows av, helt til jeg fant ut at det er ganske nice når man skal sneake eller lete etter folk som sneaker. utrolig hva som gjemmer seg under et tree.

Lenke til kommentar

Eg har på min Laptop:

 

 

 

Intel® Pentium® Dual CPU T2310 @ 1.46GHz (Prossesor)

 

2.0 System Ram

 

 

 

Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build 6000)

 

NVIDIA GeForce 8400M GS

 

43.7 GB Free disk place

 

 

Trur dere eg kan runne dette på low?

Lenke til kommentar
hva hjelper de "modda" driverne til? er det kjermkortdrivere eller?

er det samme hvilken laptop du har? kan du sende link til den beste?

takk:)

 

 

Angående modda driver så siterer jeg rett fra www.laptopvideo2go.com som forklarer det veldig greit.

 

"We modify the INF in order to allow any NVIDIA driver version installed on any NVIDIA GPU driven laptop or Desktop PC system, because NVIDIA driver (were and) are always unified aka they natively support all NVIDIA video cards. Only the INF is crippled due to support agreements with laptop manufacturers"

 

Hvilken som er beste for din maskin må du egentlig bare prøve deg fram til da dette har variert stort. Men den jeg ende opp med å kjøre var 174.74.

174.74 er vel også den driveren flest på www.notebookreview.com anbefaler(de med M1330\8400m gs kortet)

 

http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=18049

 

Som en sammenligning så var fps på 10-20 med endel lag, med Dell sine siste drivere. med 174.74 fra www.laptopvideo2go.com som er jeg opp på mellom 20-29 fps relativt stabilt.

Endret av Martyrium
Lenke til kommentar
hva hjelper de "modda" driverne til? er det kjermkortdrivere eller?

er det samme hvilken laptop du har? kan du sende link til den beste?

takk:)

 

 

Angående modda driver så siterer jeg rett fra www.laptopvideo2go.com som forklarer det veldig greit.

 

"We modify the INF in order to allow any NVIDIA driver version installed on any NVIDIA GPU driven laptop or Desktop PC system, because NVIDIA driver (were and) are always unified aka they natively support all NVIDIA video cards. Only the INF is crippled due to support agreements with laptop manufacturers"

 

Hvilken som er beste for din maskin må du egentlig bare prøve deg fram til da dette har variert stort. Men den jeg ende opp med å kjøre var 174.74.

174.74 er vel også den driveren flest på www.notebookreview.com anbefaler(de med M1330\8400m gs kortet)

 

http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=18049

 

Som en sammenligning så var fps på 10-20 med endel lag, med Dell sine siste drivere. med 174.74 fra www.laptopvideo2go.com som er jeg opp på mellom 20-29 fps relativt stabilt.

 

 

takk så mye men får ikke lasta ner driveren?:( er det en annen link du kan sende? når jeg trykker på last ned så sjer det ingenting, heller ikke når jeg høyreklikker å tar lagre som.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å kjøpe AoC nå, men vil gjerne vite om jeg trenger helt ny pc, eller om det er nok å bytte skjermkort.

 

Min nåværende pc er:

 

AMD64 3700 (2.2gz)

2 x Gefore 6600GT (2x 256mb)

2gb ram

 

Om jeg trenger ny cpu tviler jeg på at det blir aktuelt. Noen forslag til skjermkort som ikke er svindyre om jeg har mulighet til å bruke denne prosessoren?

Lenke til kommentar

Jeg har core 2 duo cpu 2.4ghz,8800gtx og 2gb ram.

Dropper 1 gang i timen pga. out of memory og hele greia stivner med hver 10. loading screen. Spillet får en sykelig dårlig framrate i day modus i byen når jeg snur meg osv. på medium settings. Framraten ser ikke ut til å bli spesielt dårligere slik med high, så tipper jeg trenger mer ram ellerno.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...