Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Ang det å innstalere et annet OS på denne maskinen og garanti, så fikk jeg i dag mail fra HP support med grei besked om at dette var brudd på garantibestemmelsene.

Altså motsatt av det som har vært hevdet her på forumet .

 

 

all installasjon av tredjeparts OS er brudd på garantibestemmelsene.

 

Med vennlig hilsen

XXXXX

 

HP Teknisk support

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ang det å innstalere et annet OS på denne maskinen og garanti, så fikk jeg i dag mail fra HP support med grei besked om at dette var brudd på garantibestemmelsene.

Altså motsatt av det som har vært hevdet her på forumet .

9526201[/snapback]

Hadde mistanke om dette, grunnen er vel at HP har slått seg sammen med Compaq og Compaq har ihvertfall vært meget sære på dette området...

Lenke til kommentar
Efter det jag skrivit in mitt lösenord, kommer "Welcome" skärmen med den snurrande lilla ikonen upp. Sedan blir hela skärmen svart

Samme problem som min hadde i begynnelsen,problemet er bare at hos meg blir det verre og verre og skjermen forblir sort.

Jeg må nå restarte maskinen mellom 10 og 15 ganger før den endelig klarer å komme med bildet på skjermen . :no:

Lenke til kommentar
Finns beskrivningar på notebook forum hur man får bort eller minskar ner tiden när datorn är svart innan man kommit fram till skrivbordet.

 

http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=3945

9527731[/snapback]

 

Ja har sett litt der,men mitt problem er at ingenting hjelper annet enn en ny innstallasjon av Vista fra en cd, altså å kjøpe nytt os,recowery hjelper heller ikke :hmm:

Lenke til kommentar
Snekkern: så du linken jeg la ut igår her på forumet om hvordan man innstallerer en clean vista uten å aktivere? altså man bruker den aktiveringa man fikk med da man kjøpte maskin. Da slipper du ihvertfall alle skrotprogrammene til hp. linken jeg la ut gjaldt spesiellt til hp:)

9528177[/snapback]

 

Har vel ikke fått med meg den,kan ikke si jeg ser den heller om den er i denne tråden.

Uansett så må man vel ha en utgave av Vista tilgjengelig om en skal gjøre dette lovlig.

Jeg foretrekker det .

Slik jeg ser det er det egentlig ikke maskinen som er problemet men softwaren og ikke minst HP support.

Jeg har puslet med en god del med maskiner fra data kom på markede og jeg har vært i kontakt med mange supportavd og frem til nå har Asus til tider vært de vanskeligste,men HP slår de glatt ned i støvlene når det gjelder slett sevice dessverre .

Lenke til kommentar
Fikk det til :)

 

 

Men kan noen si meg hvorfor etter jeg har logget meg inn så får jeg svart skjerm et minutt før den kommer på skrivebordet?

9529230[/snapback]

 

Enda en :hmm:

slik startet marerittet på min,et mareritt som nå er oppe i mellom 10-15 restarter før jeg kommer inn og et HP som ikke vil gjøre noe annet enn å kreve maskinen inn til rep noe som vil ta minst 5-6 uker inkl postgang.

I tillegg har jo min skade i dekslet,noe de mener en må akseptere som små kosmetiske avvik :cry:

Slik er ikke holdbart på et produkt som har feil fra dag 1 .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
10-15 min? :ohmy:

Nei, faen i helvette. Et så dyrt produkt skal holde, og vis det går flere minuter før jeg kommer inn så går jeg der jeg kjøpte og ja skal ikke si det her.

Så det er ikke bare meg som har sånn?

 

Hjelper det å formatere hele maskinen?

9529721[/snapback]

 

Ikke 10-15 min men 10-15 restarter,skal vi telle mminutter så snakker vi vel heller om en halv times tid.

Joa raske greier dette :cry:

Lenke til kommentar
Men hvorfor er feilen der? Ligger feilen i Vista eller maskinen?

BTW så vurderer jeg å oppgradere til Ultimate, da home premium suger. Noen som vet hvor jeg kan oppgradere billig?

9530406[/snapback]

 

Tja HP sitt standardsvar er hardwarefeil,noe jeg betviler fordi denne feilen ikke er der når jeg kjører med en ren utgave av vista. :hmm:

Lenke til kommentar

Fikk min HP Pavilion HDX for en uke siden og synes denne er en meget bra PC. Uten tvil den beste bærbare jeg har hatt. Ingen problem så langt

 

Har også en Acer Aspire 9804 (også en 20 tommer). Den har jeg hatt store problem med, bugget Acer programvare, programmet låser seg veldig ofte. Den første jeg fikk var lydutgangene ødelagt på, men fikk ny av butikk.

 

Så foreløpig synes jeg HP Pavilion HDX desidert er den beste av disse 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...