Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Er det en ting som irriterer meg så er det alle disse dritt programmene som følger med fra produsenten som man som oftest aldri får bruk for.

 

Kan de ikke heller gi oss valget under innstalasjonen av os, om vi vil ha all den dritten eller ikke?

 

Bountyhunter

9535569[/snapback]

 

Så enig så enig,men her er det vel sponsing som er årsaken og skjulte inntekter ved å påtvinge brukeren ting han/hunn ikke ønsker :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bountyhunter(BF:V),20/09-2007 : 16:19]Er det en ting som irriterer meg så er det alle disse dritt programmene som følger med fra produsenten som man som oftest aldri får bruk for.

 

Kan de ikke heller gi oss valget under innstalasjonen av os, om vi vil ha all den dritten eller ikke?

 

Bountyhunter

9535569[/snapback]

 

Så enig så enig,men her er det vel sponsing som er årsaken og skjulte inntekter ved å påtvinge brukeren ting han/hunn ikke ønsker :thumbdown:

9535632[/snapback]

 

Skjønner at Norton vil at deres sikkerhets pakke skal ligge inn fra man kjøper PC-en. Så det senest i forrige uke da faren min fikk et lite panikk anfall i det avg sa at lisensen var utløpt.

 

Han bare "[mitt navn] !! Det er noe rart med PC-en, antivirus saken sa at lisensen var gått ut. Så jeg skrev inn mailen min også skulle den sende meg en ny, men det sto ikke hvor man skulle betale... Koster en sånn lisens mye i året eller?"

 

Han kunne ikke helt skjønne det at det var gratis når jeg fortalte han det også spurte han om det var helt trygt med en sånn "billig/gratis sak". :tease:

 

Så regner med at norton skaffer seg endel nye abbonenter på denne måten...

 

Boutnyhunter

Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
Lenke til kommentar
Ang at man får svart skjerm når man logger inn, hjelper det å formatere PC-en?

 

Går det ann på justere viftene på maskinen, syns dem bråker litt.?

9540430[/snapback]

 

Jeg har formatert flere ganger uten hell,men nå må det jo legges til at på min maskin er jo dette problemet ekstremt da.

Det går ikke ann å justere viftene,det eneste du kan gjøre er å "senke ytelsen på maskinen" gjennom strømsparingsprogrammet,noe som også roer viften litt.

Lenke til kommentar

Raste> Hur länge är skärmen svart?

Har du läst tipsen i tidigare inlägg?

Min kanske är svart nu i ca 10 sek innan ja kommer in till windows skrivbordet och hela inloggningen från start till jag kan börja använda datorn är ca 55 sek.

 

Det går att stänga av fler funktioner i autostart för att slippa svart skärm, jag har för mig jag stängde av TMM AUC och Acrobate och att jag då inte hade någon svart skärm alls vid inloggning.

 

Jag råder alla att söka mer info på notebook forum där du kan gå in på HP och andra sidor för mer tips m.m.

Lenke til kommentar

Jobber nå med retur av maskin nr 2, siden den ikke fungerer, gir tilbakemelding etterhvert. :hmm:

 

Oppdatering:

 

Da er ordrebekreftelsen på ny maskin kommet fra Netshop, de sender meg ny maskin og fordi jeg har fått to med feil på sendes maskinen som forhåndsretur i tillegg kommer det en HDX 9070

 

HP her har dere litt å lære hva anngår service/kundevennelighet :ermm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Har lyst på 9070, men blir nok ikke det på meg :p

 

Kan jeg klage på at jeg får sånn svart skjerm som jeg har skrevet før?

9543500[/snapback]

 

Det er det muligens andre som kan svare bedre på enn meg, husk at problemene på min maskin er av en helt annen art,her er det flaks om jeg klarer å få bilde på skjermen.

Lenke til kommentar
Jobber nå med retur av maskin nr 2, siden den ikke fungerer, gir tilbakemelding etterhvert. :hmm:

 

Oppdatering:

 

Da er ordrebekreftelsen på ny maskin kommet fra Netshop, de sender meg ny maskin og fordi jeg har fått to med feil på sendes maskinen som forhåndsretur i tillegg kommer det en HDX 9070

 

HP her har dere litt å lære hva anngår service/kundevennelighet  :ermm:

9542456[/snapback]

Wow! Det høres ut som en bra deal! :) Nesten litt overrasket over at Netshop velger å gi deg en bedre maskin.. hvis de hadde lest denne tråden og sett hvor mange som også har problemer med maskinen (dog ikke så alvorlig) og som sikkert har vært inne på tanken om å returnere PC-en tror jeg de hadde tenkt seg om to ganger.. nå kan de jo risikere massevis av retur av maskiner fra folk som håper på en 9070 i stedet! :hmm:

Endret av Fjonisen
Lenke til kommentar

Nu är det ju helt NORMALT att skärmen är svart allt från 10 tal sek upp till säkert 1 minut beroende på vad man har installerat och stängt av i autostart, men det tragiska är tyvärr att många rena Vista problem ska behöva klassas som hardwarefel på datorn. Nej det är inget fel att skärmen är svart X antal sek vid inlogg!

 

Däremot snekkerns dator/ datorer verkar ju inte ha mått så bra..sen tror ja att man får ta det lite lugnt i vissa fall när man använder ett så pass nytt OS som Vista och inte tro att allt är hårdavrurelaterat. Mycket är drivrutiner både från HP och andra inkl microsoft som kan orsaka mjukvarufel som kan verka som hårdvarurelaterat.

 

Sen kan man ju råda folk att använda Vista ett tag innan man börjar installera XP eller dribbla med alla inställningar som finns i datorn och även fundera lite på var man hämtar icke ATI drivrutiner till grafikkortet, för gör man det så kan nog en hel del ligga kvar o spöka i systemet och ge mycket mysko fel.

Endret av stefannorr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...