Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Ja jeg er litt krass,men er det ærlig talt annet å forvente  :hmm:

9514904[/snapback]

Personlig sjekker jeg hva som er tilgjengelig av service og slikt før jeg kjøper en vare istedet for å skrike og bære meg på et forum i ukesvis etter kjøp. Men det er nå bare meg.

9517086[/snapback]

Vel at du går på meg og forsøker å sette kunden i et dårlig lys er forståelig,du jobber jo for HP.

Men det kan du spare deg her, det er vel rimelig vanskelig å teste servicen før en har bruk for den og jeg har rimelig god erfaring med servicenivået til mange aktører,dette siden jeg sel driver et firma.

Men pr i dag må jeg si at HP kommer veldig dårlig ut i mine øyne,fordi de pr i dag ikke har ytt service.

Om du liker det eller ei er meg rivende likegyldig.

9517381[/snapback]

Jeg svarer deg med personlige meninger, noe som er gjort uttrykkelig klart gjentatte ganger. At du ikke klarer å legge til side hva jeg jobber med kan jeg ikke noe for dessverre.

 

At du ikke har fått den servicen du forventer ser jeg veldig godt. Jeg har faktisk anbefalt deg å gå for Dell, som er de eneste som yter den typen service du forventer, ganske enkelt fordi de er den eneste produsenten som har det fulle salgsapparatet selv.

 

HP har ikke svart deg her i det hele tatt, noe du vet meget godt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg svarer deg med personlige meninger, noe som er gjort uttrykkelig klart gjentatte ganger. At du ikke klarer å legge til side hva jeg jobber med kan jeg ikke noe for dessverre.

 

Det kan du gjerne hevde,men det skinner klart gjennom at du jobber for dem,da du ensidig forsvarer HP-

 

HP har ikke svart deg her i det hele tatt, noe du vet meget godt.

 

Er dette også som privatperson :D for om du skulle vite noe slikt som dette måtte du hentet info fra jobben din.

HP har svart meg i telefonen,jeg har ringt dem 7-8 ganger i denne saken, dessverre er de urokkelige og sier hw feil, det nytter ikke å forklare dem at det er software feil. Jeg har også sendt HP 3 stk mail,disse er det pr i dag ikke kommet svar på .

 

At du ikke har fått den servicen du forventer ser jeg veldig godt. Jeg har faktisk anbefalt deg å gå for Dell, som er de eneste som yter den typen service du forventer, ganske enkelt fordi de er den eneste produsenten som har det fulle salgsapparatet selv.

 

Hallo i luken,nå kommer du med mere tøys her, Om jeg skulle ha en HP så ble det vanskelig å velge Dell, og din feilaktige påstand som du kjører gang på gang kan du glemme.

Jeg sitter med et produkt som selv HP sier er DOA og som HP sier jeg skal sende til dem selv om du sier de ikke tar retur.

Men poenget er at HP skal reparere en ny maskin og bruke 4-6 uker,det er det jeg mener er uakseptabelt fordi det er for lang tid alfor lang tid, i alle fall om en har et snev av serviceinnstilling .

Det er foreslått andre løsninger,men HP sier nei "vi har våre rutiner, slik er det" :cry:

Lenke til kommentar
9070 kommet i Norske butikker? Pris?

9515320[/snapback]

 

Netshop har den inne til tett over 19000.-

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=54374

9515358[/snapback]

 

 

Hvorfor er denne maskinen hele 4 tusen billigere på elkjøp?

9519567[/snapback]

 

Ser ikke at elkjøp har den,de har derimot 9050 og ja den er billigere hos alle :)

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...q8AAAEOguI03xiL

 

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=53294

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Har nå hatt min 9050 i en måned, og alt bortsett fra en liten filleting er helt i orden. Skjermen er en drøm å bruke, kanskje litt vel lyssterk for mine fotofobiske øyne, men det er jo bare å justere ned.

 

9517619[/snapback]

 

Hei

 

Er enig med dem om lysstyrken, men har ikke funnet ut hvordan den kan stilles ned.

 

Tips mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Har nå hatt min 9050 i en måned, og alt bortsett fra en liten filleting er helt i orden. Skjermen er en drøm å bruke, kanskje litt vel lyssterk for mine fotofobiske øyne, men det er jo bare å justere ned.

 

9517619[/snapback]

 

Hei

 

Er enig med dem om lysstyrken, men har ikke funnet ut hvordan den kan stilles ned.

 

Tips mottas med takk :)

9519992[/snapback]

 

 

PÅ tastaturet ditt har du en knap som heter FN, ligger tredje til venstre fra space.

hold inne fn og trykk på f7, så skulle du stille ned, f8 for opp.

Lenke til kommentar
Har nå hatt min 9050 i en måned, og alt bortsett fra en liten filleting er helt i orden. Skjermen er en drøm å bruke, kanskje litt vel lyssterk for mine fotofobiske øyne, men det er jo bare å justere ned.

 

9517619[/snapback]

 

Hei

 

Er enig med dem om lysstyrken, men har ikke funnet ut hvordan den kan stilles ned.

 

Tips mottas med takk :)

9519992[/snapback]

 

 

PÅ tastaturet ditt har du en knap som heter FN, ligger tredje til venstre fra space.

hold inne fn og trykk på f7, så skulle du stille ned, f8 for opp.

9520483[/snapback]

 

Står jo klare symbol på de knappene også :cool:

Lenke til kommentar

Hallois igjen! Jeg klarte ikke å nøye meg med å ha den nest beste maskinen, når jeg visste 9070'en var hakke bedre :p Derfor slettet jeg ordren og skal bestille en av 9070-modellen, og i den forbindelse tenkte jeg å spørre - hvilken av disse tre butikkene burde jeg kjøpe PC-en hos? Fordi jeg stiller dette spørsmålet, er om dere har noen dårlige handler/service fra de stedene jeg nevnte, slik at jeg kan unngå problemer med kjøpet.

 

 

Techlife.no - 18305,-

 

mShop - 18357,-

 

Amentio - 18358,-

Endret av Luke
Lenke til kommentar
9070 kommet i Norske butikker? Pris?

9515320[/snapback]

 

Netshop har den inne til tett over 19000.-

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=54374

9515358[/snapback]

 

 

Hvorfor er denne maskinen hele 4 tusen billigere på elkjøp?

9519567[/snapback]

 

Ser ikke at elkjøp har den,de har derimot 9050 og ja den er billigere hos alle :)

 

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...q8AAAEOguI03xiL

 

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=53294

9519586[/snapback]

 

Mulig jeg har oversett noe, men jeg fant ut at det kun var større HD i maskinen fra netshop

Lenke til kommentar
Mulig jeg har oversett noe, men jeg fant ut at det kun var større HD i maskinen fra netshop

 

Vel nå er det en feil i annonsen fra Netshop,det står at den har en 7300 cpu,det skal være en 7500.

Ellers er det som du sier hdene som er større og så ser du at den 9070 har HD-DVD

9521532[/snapback]

 

Ok, jeg så ikke at den hadde HDDVD, men det er uansett uaktuelt for meg da jeg nok kommer til å kjøpe egen spiller til dette formålet

Lenke til kommentar
Hallois igjen! Jeg klarte ikke å nøye meg med å ha den nest beste maskinen, når jeg visste 9070'en var hakke bedre :p Derfor slettet jeg ordren og skal bestille en av 9070-modellen, og i den forbindelse tenkte jeg å spørre - hvilken av disse tre butikkene burde jeg kjøpe PC-en hos? Fordi jeg stiller dette spørsmålet, er om dere har noen dårlige handler/service fra de stedene jeg nevnte, slik at jeg kan unngå problemer med kjøpet.

 

 

Techlife.no - 18305,- 

 

mShop - 18357,- 

 

Amentio - 18358,-

9521446[/snapback]

 

Nå har ikke jeg handlet hos noen av dem, men amentino er vell mest kjent...vertfall her i gården :) de ville jeg gått for!

Lenke til kommentar
Hallois igjen! Jeg klarte ikke å nøye meg med å ha den nest beste maskinen, når jeg visste 9070'en var hakke bedre :p Derfor slettet jeg ordren og skal bestille en av 9070-modellen, og i den forbindelse tenkte jeg å spørre - hvilken av disse tre butikkene burde jeg kjøpe PC-en hos? Fordi jeg stiller dette spørsmålet, er om dere har noen dårlige handler/service fra de stedene jeg nevnte, slik at jeg kan unngå problemer med kjøpet.

 

 

Techlife.no - 18305,- 

 

mShop - 18357,- 

 

Amentio - 18358,-

9521446[/snapback]

 

Nå har ikke jeg handlet hos noen av dem, men amentino er vell mest kjent...vertfall her i gården :) de ville jeg gått for!

9521856[/snapback]

 

Kan jo også sjekke webshopguiden for å lese eventuelle erfaringer der .

Lenke til kommentar

Har nu köpt en HDX9070! Om någon vill veta, så har jag faktiskt spelat in hela unboxing-upplevelsen på video... Men jag vet inte om jag vill lägga upp den på youtube (känns så himla geek!) - men är det någon som VÄLDIGT gärna vill ha den så kanske jag kan hjälpa till! :)

 

Än så länge har jag inte haft något problem med knapparna eller något - datorn funkar rätt bra. Det jag dock stör mig på är tre stycken "Bluetooth Peripheral Device" som jag inte vet hur jag ska få bort från device manager. Har nog med min Nokia N95 att göra, men jag har installerat PC Suite och det har fortfarande inte hänt något. Windows Update hittade dessutom inga drivisar från internet! Så nu har jag helt enkelt inaktiverat skiten för att slippa få dom att ploppa upp vid varje uppstart.

 

Det jag dock är inte fundersam över är inloggingen i Vista.

Efter det jag skrivit in mitt lösenord, kommer "Welcome" skärmen med den snurrande lilla ikonen upp. Sedan blir hela skärmen svart och jag ser bara min vita lilla mus under 30 sekunder, och upp till 1 minut. Detta har jag sökt runt efter på internet, och det är många med liknande problem. De flesta löste det genom att ta bort Roxio samt ett program som heter "Magic ISO" eller liknande. Väldigt irriterande problem må jag säga!

 

Nu undrar jag om det är någon här som har haft en liknande problem, och om ni löste det på något annat sätt?

 

 

EDIT: Dessutom undrar jag om det är möjligt att binda QuickPlay knapparna på skrivbordet (DVD, TV, QuickPlay) till att starta andra program än just QuickPlay? Jag är speciellt intresserad av att binda TV knappen till Windows Media Center istället. Upplever att TVn i MediaCenter har mycket bättre funktioner än vad den i QuickPlay har. Vet att i XPS M2010 så kunde man binda snabbknapparna genom registereditorn, men jag har hittils inte hittat någon som säger hur man gör till HP.

Så, är det någon som kan hjälpa mig även med detta? :blush:

Endret av reVoid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...