Gå til innhold

Angrer du på at du kjøpte Xbox 360?


Anbefalte innlegg

Jeg angrer ikke på at jeg gikk til innkjøp av xbox 360. Ikke noe lagg i spillene (som jeg har spilt så langt), fantastisk krystallklar grafikk på hd skjerm, knallbra vennesystem og marketplace. Har ikke hatt hardware feil som så mange skriver om. Jeg har også opprettet kommunikasjon med PC-en min så jeg kan når som helst gå inn og høre på mine mp3, kjøre slideshow av bilder fra digital kameraet eller se på filmer jeg har laget selv. Jeg er meget fornøyd!

 

 

 

OT: Ser en del nevner wii her over. Jeg har også en wii og jeg er veldig fornøyd med den, men føler at wii og 360 ikke kan sammenlignes. Det er 2 forskjellige typer konsoller. Jeg synes wii egner seg mer til "moro med familie og venner i stua" - mens xbox 360 er mer for den "seriøse gamer".

 

Jeg, dama mi, foreldre, svigerforeldre, venner, slektninger +++ har hatt uttallige timer med moro, og mange morsomme turneringer i f.eks bowling og golf ved familietreff og lignende. Wii er alltid en slager når man har besøk! Men når jeg spiller alene spiller jeg helst 360, godt plassert i liggende stilling i sofaen foran HD tv'en. Da koser jeg meg.

 

Studier viser i tillegg at barn som spiller wii forbrenner flere kalorier enn barn som spiller 360/ps3. Men det er uansett langt fra en erstatter for ekte fysisk aktivitet.

http://www.medicinenet.com/script/main/art...rticlekey=85994

 

På ingen måte! Den beste konsollen jeg har hatt til dags dato er en Xbox 360. Mest morro med den. Mangler bare en ordentlig TV å spille på!

 

Birger :)

 

Ordentlig tv er alfa-omega! Burde anskaffes asap zulu :) Før jeg fikk meg HD-TV hadde jeg en CRT 32". Da fikk jeg følelsen av at jeg bare spilte en "forbedret xbox" ... Etter jeg fikk meg HD-TV har det blitt en helt ny verden, har aldri vært borti lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angrer heller ikke på kjøpet da den har hatt flust av gode titler som jeg liker. Oblivion når det kom ut var absolutt verd prisen alene for min del, og spill som mass effect, call of duty 4, assasins creed, viva pinata, Halo 3, Forza 2, Gears of war, Dead rising, crackdown og en del andre kvalitetstitler har ikke akkurat latt meg få sjansen til å angre. Faktisk har den til nå så mange bra titler at uansett så ville jeg aldri angre kjøpet om den av en eller annen tragisk grunn ikke skulle få nye spill.

 

I tillegg er følgendes spill noe jeg ser frem til:

 

Gta IV

Alan Wake

Too Human

Banjo-Kazooie

Beautiful Katamari

Battlefield bad company

Devil May Cry 4

Fable 2

Fallout 3

Halo Wars

Huxley

L.A Noire (hvis det kommer til xbox 360 også).

Last Remnant

Lost odyssey

Mafia 2

Ninja Gaiden 2

Operation flashpoint 2

Prototype

Resident Evil 5

Rock band

Saints row 2

Silent Hill V

End wars

 

Så mange kommende godbiter også for de som har en Xbox 360. En ting jeg kunne tenkt meg mer av er derimot mer barnevennlige spill i plattform genren. Banjo kazooie 3 er en begynnelse i sammen med viva pinata, men jeg vil ha mer enn det i tillegg.

Lenke til kommentar

Jeg angrer på en måte ikke, maskinen er jo den beste på markedet (synes jeg), bare dumt at den bråker noe så sjukt!, og litt dumt at det er en del feil med de, jeg har ikke hatt no feil med min, unntatt at cd'ene ripes opp nesten med en gang jeg setter de inn :S.

allt er bra med 360, unntatt den høye feilraten.

 

Pluss poeng: Grafikken er topp!, kontrollene er digge,Nice design,Bra spill ikke minst! og kult med Achievements points :D

 

Minus poeng: Bråker no sjukt, mye feil og ødelegger cd'ene , bare man såvidt skomper bort i maskinen eller no.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Angra i starten, for det var nytt for meg, jeg var vant til ps3 og ja la oss innse det, en sony fanboy.

 

Men ting har snudd seg, jeg elsker kontrollen, achievements kan være artig og live er ganske konge, eneste som er det verste er hvor mye ekstra utstyr du må ha kanskje, og det er så fitte dyrt. sorry for ordspråket

 

men ja, fornøyd nå:) spiller nesten hver dag.

Lenke til kommentar

Angrer ikke et sekund. Kjøpte konsollen på grunn av Test Drive Unlimited i 2006 og brukt den siden det. Ble et par måneder hvor jeg ikke brukte den i hele tatt da - men det var på grunn av mangel på projektor.

 

Kjøpte jo xbox før Ps3 kom på markedet og var den gang Sony PS2 fanboy. Etter et par dager, snudde hele situasjonen seg. Etter min mening har xbox en bedre kontroller og bedre brukergrensesnitt.

 

Achievements er et agrument i seg selv for å kjøpe Xbox360. Det gir meg lyst til å fullføre små oppdrag og diverse random greier for å få et par poeng. For eksempel - GTAIV, er det flere elementer jeg ALDRI ville prøvd meg på i PS3, nettopp på grunn av mangel på achievements. Det blir liksom ikke noe poeng om du ikke "får" noe igjen for strevet. Akkuratt nå holder jeg på med A-creed, hvor det er en rekke ting jeg heller ikke ville gjort hvis jeg ikke fikk achievements for det. Med andre ord: jeg får mer ut av spillet!

 

Xbox LIVE er også et godt argument. God kontakt med venner og det er svært lett å joine en kamp i f.eks Halo 3. Er også litt kjekt å skryte av achievements..... :love:

 

Har vært heldig - ikke en eneste feil på min xbox. Hadde et problem for et par måneder siden, men det var visst forsterkerens component inngang som hadde tatt kvelden.

 

Har lenge lekt med tankene ang. kjøp av PS3 - men ser bare ikke noe poeng i det lenger. Metal Gear og Gran Turisimo blir og er de eneste argumentene for at jeg går til innkjøp av den..

 

Kjøp dere en søt xbox, så får dere mange timers kos foran skjermen. Skal krysse fingrene for at dere ikke blir en av de (tja.. 96%) brukerene som får en mengde problemer med koseboksen fra selveste Gates... :thumbup:

 

Edit: Ang. fanboy av PS2, så gjelder dette fortsatt, selv med PS3 i betrakning(bedre kontrollere etc)

Endret av Woods
Lenke til kommentar

Jeg er også kjempefornøyd - bruker gjerne et par-tre timer hver dag (eller gjerne mer) foran TV'en med xbox-controlleren i handa.

 

 

Gått mye i GTA IV i det siste (200/200 flying rats :woot: ), men jeg og en kompis har også spilt en del Army Of Two, og har begynt så vidt på Hitman: Blood Money.

 

Nå er det snart BF:BC, Saints Row 2, Gears of War 2 og HL2:E3! :D

Lenke til kommentar

Jeg må si at i min mening er Xbox 360 den beste nextgen-konsollen. Wii er ikke engang verdig tittelen nextgen-konsoll, for dårlig grafikk... men den er artig i bruk sammen med venner, da gjerne også med litt promille i blodet :p Min Wii ble tatt av dage med ei slegge da den skuffa meg stort :p

 

PS3 må jeg si jeg ble veldig skuffa over da jeg godt kan si jeg er PS2-fan, ikke ihuga fanboy. Den er grei, men enn så lenge så har den fortsatt igjen å prestere bra nok. Det begrenser seg vel for PS3 da den har en bra prosessor men dårlig grafikkort.

Xbox 360 har dårligere prosessor men ett bra grafikkort.

 

Xbox 360 kan jo også skilte med mange gode og artige spill, bra online gaming og achievements.

Lenke til kommentar

Jeg fikk 360en gratis og det har jeg aldri angret på :)

 

Boxen har for øvrg klart best spillbibliotek, så med mindre man er av de uheldige som har fått en (eller flere) box(er) som går i stykker kan jeg vanskelig se noen grunn til å angre på anskaffelsen, med mindre man finner ut at man egentlig ikke liker å spille TV-spill, men da har man i grunn bare seg selv å takke når man kjøper en spillkonsoll :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Angrer litt. RROD er utrolig irriterende, andre gangen det skjer. HD dvd dør,rattet er dårlig kalibrert,live koster(veldig bra though),batteri lader MÅ kjøpes,hd dvd MÅ kjøpes,dedikert for hardcore gamers virker det som og den bråker utrolig mye. RROD er fremdeles ikke fikset i de nyeste maskinene ifølge det jeg har hørt og lest. Men liker spillene og live på 360.

 

En tidligere xbox fan orker ikke mer tanken på at xboxen kan stryke når som helst. Derfor går jeg over til ps3 pga. bluray,gode spill i 09,gratis å spille over nett,hdd plass,web browser,ingen røde ringer smekket i fjeset mitt,looken og lpb fortjener såklart en plass her. :)

Lenke til kommentar

Er vel forsåvidt rimelig fornøyd. Hadde aldri trodd jeg kom til å skaffe meg en, men det skjedde denne måneden, har allerede 10 spill etter drøyt en halv måned, så sier kanskje litt. :p

 

Det eneste som "irriterer(legg merke til gåseøyne)" meg litt er at kontrollen slår seg av etter en stund for å spare strøm, så må liksom slå den på om igjen, ikke alltid gøy... Går det an å slå av kanskje?

 

Uansett, stort sett veldig fornøyd, synes ps3en og 360en er like gode, nå kan jeg jo ha alle eksklusive titler, unntatt wii(ikke at det frister..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...