Gå til innhold

Angrer du på at du kjøpte Xbox 360?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke et sekund! Har hatt min over 1 år nå, og den funker fremdeles! Så jeg er fornøyd

 

Angrer aldri. Sløser ikke tid på å tenke på hva jeg har gjort, og kunne gjort annerledes. Look ahead! :p

 

Maskinen har MASSE bra spill, herlig kontroll, nydelig onlinsystem (LIVE) og plenty av krefter. Den funker også bra som DVD-spiller. Ja, den bråker - men jeg driter egentlig i det. Har så høy lyd uansett.

 

Jeg har gått til innkjøp av en haug gromspill i høst/sen-sommer, og det eneste spillet jeg ble misfornøyd med var Halo 3. Nå gleder jeg meg helt sinnsykt til Rock Band, samt Prototype og GTA4. Går ikke an å være misfornøyd med 360!

 

Det snåle er at jeg ikke har hatt noem problemer med 360'en min (annet enn at den ødela FIFA-07 disken min, *snufs*). Men bare to uker etter jeg kjøpte PS3, fikk jeg problemer med at den hang seg opp midt i spill, og fikk "unable to read disc" feilmelding, selv om spillet var helt nytt. Litt omvendt fra andre gameres situasjon tenker jeg.. Håper å få PS3'en igjen fra rep. snart.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Har aldri angret. Kjøpte min første 360 på lanseringsdatoen 2. desember, og kjøpte meg en Elite (min launchdaybox bråket mye, så solgte den billig) for noen uker siden.

Kjøpte også en Wii i fjor høst, men har knapt nok brukt den. Xbox 360 har alle spill jeg kan tenke meg å spille, og i tillegg har alle mine venner som har konsoll en Xbox 360.

Lenke til kommentar

Om jeg angrer? For så vidt. Jeg elsket den det første året, men så var det RRD rett etter at garantien var gått ut (fikk den reparert gratis likevel pga utvidet garanti på RDD). Litt mistenkelig at det skjer med så mange, men nuvel. Tok to måneder å reparere den, bare for å finne ut at den ikke var reparert likevel. Tok en måned til, men selv om den endelig virket blir det jo litt feil å bruke tre måneder på å reparere den. Nå skal det i tillegg sies at det ikke engang var feil med den i første omgang, men med strømledningen. Så igjen, tre måneder til reparasjon for å finne ut at det ikke var noe feil i første omgang? Latterlig.

 

Fikk den endelig tilbake, spilte en stund og likte den nesten like mye som før. Har mistet tilliten til den, men den begynte å bygge opp tilliten sakte men sikkert - helt til jeg slo den på en morgen og ikke en eneste plate fungerte lengre? Med andre ord har dritten sluttet å fungere igjen, og denne gangen gjelder ikke garantien.

 

Hadde mye moro med den da den fungerte, men dette holder ikke. Først Vista, så dette. Hva blir det neste makkverket Microsoft prøver å prakke på oss?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

thecrow77: Du har tre års garanti på Xbox 360, så du har fortsatt tre kvartaler igjen av garantien dersom du kjøpte den ved launch, og ennå lenger dersom du kjøpte den etter lansering. Hvis du ikke har åpnet den, da.

Lenke til kommentar
Ikke et sekund! Har hatt min over 1 år nå, og den funker fremdeles! Så jeg er fornøyd

 

Den funker også bra som DVD-spiller.

 

Avspilling av DVD funker dårlig hos meg, jeg får ikke vist filmen i fullskjerm. Jeg kan velge å strekke bilde i høyda, men da følger ikke bredda med.

 

Er det en eller annen skjult meny som aktiverer fullskjermsvisning eller no?

 

Bruker projektor med 720p.

Lenke til kommentar

Beste konsollkjøpet jeg har gjort :thumbup:.

Har hatt core'en siden launch, men har også hatt rrod ca 6 ganger i tillegg til grafikkoruppsjon uten rrod.

Har aldri levert den til ms siden jeg har åpnet den opp, men med x-clamp modden er den stabil.

I tillegg til 8x fw som gjør den meget stillegående.

Nå går det sport i hvor lenge jeg klarer å holde liv i stakkaren :!:.

Lenke til kommentar

3 års garanti nå? Jaja, det sier jo sitt. Ikke at jeg kommer til å reparere den, er ganske lei hele greia. Har holdt på med data siden ZX Spectrum tidlig på 80-tallet og har prøvd de aller fleste konsollene siden den første Nintendo, og xbox360 er helt klart den jeg har hatt aller flest problemer med. Og da trenger vi ikke engang nevne å forsøke å koble til Xbox live gjennom en PC... ;) Burde i seg selv være en grei sak, og når både xbox og PC kjører en versjon av Windows (eller i det minste er xboxen windows kompatibel og laget av de samme som lagde windows i første omgang) burde det være ren plankekjøring. Det fungerte helt fint første gang jeg prøvde det på WinXP, men etter at harddisken kræsjet har det ennå ikke fungert. Enda mer irriterende er at jeg fikk Vista, og xboxen mer eller mindre installerte Media Center av seg selv på PC-en - men så var det stopp. Jeg kom i skade for å slå av PC-en (dvs gikk og la meg), og det har aldri fungert siden. Idiotkonsoll.

Lenke til kommentar

angrer absolutt ikke på å ha kjøpt 360, men angrer litt på å ha kjøpt den som sånn tilbudsvare på elkjøp, der det stod at den hadde allerede vert på service, sikkert rrod, og det skjer vis gjerne flere ganger med samme konsoller, hadde jeg bare vist det på den tia, ble sendt på service igjen for noen dager siden:(

Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg angrer. Kjøpte den i utgangspunktet kun pga Oblivion, og det var konsollen verdt alene. Men med GeOW, the darkness, orange box og Mass Effect må min PS3 slite litt med oppmerksomheten.

Noe skuffende er det at boxen kjører litt for mye PC aktige spill (kan jeg si det?) som også slippes til pc, men har tro på det retter seg opp. Litt mye FPS kjør kanskje, men noen av dem er heldigvis veldig bra og da...

Lenke til kommentar

Jeg har tidligere alltid sverget til Playstation, men har nettopp kjøpt meg Xbox 360 Elite. Hatt den i en mnd nå, og er kjempefornøyd! Angrer absolutt ikke. Når det gjelder støy, kan jeg være enig i at den bråker litt ved lesing av cd/dvd, men ikke slik at det ødelegger spillopplevelsen. Leser jo ikke konstant heller. Ville kanskje ikke brukt den som DVD-spiller...

Lenke til kommentar

Var kjempefornøyd med Xboxen frem til et visst filmselskap ble blu-ray eksklusivt, mass effect var runna og at jeg brukte den som dvd spiller.

 

Med tanke på at fremtidige spill jeg har tenkt å kjøpe (orange box, prototype, gta4, endwar, final fantasy xiii og metal gear solid 4) kommer til ps3 har jeg funnet ut at jeg egentlig vil ha en ps3. Så nå er xboxen solgt og ps3 bestilt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...