Gå til innhold

Angrer du på at du kjøpte Xbox 360?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angre på å kjøpe Wii er som å angre på å kjøpe en tyggispakke.

Haha den var nice, selv om jeg ikke er helt enig(tror han mente at den var nokså billig, og at man ikke burde forvente at moroa skal vare så veldig lenge). Jeg er ihvertfall fornøyd med alle spilla som jeg har kjøpt, og mange av spilla der har noe som jeg føler 360 og PS3 spilla mangler. For eksempel sånn simpelhet som gjør deg avhenging akkurat som enkle internettspill og spill som smg.

 

Angrer heller ikke på mitt kjøp av 360, og jeg har spilt de spilla jeg har kjøpt og lånt mye. Men det er jo litt kjipt hvis maskinen ryker da.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Angre ikke en eneste plass jeg heller. Skal det være noe jeg angrer på så er det at jeg var dum nok til å kjøpe en Wii

 

OT.

 

Forstår ikke dette. Greit nok, Wii har ikke hundrevis av kvalitetsspill akkurat, men det er jo en ny konsoll. Vær da litt tålmodige. X360 hadde også elendig utvalg det første året, samme som PS3 hadde (har ennå, mener jeg)

Wii-en begynner faktisk å få et ganske solid spillbibliotek og nå, synes jeg. Hva er det som er så skuffende med konsollen?

Lenke til kommentar
Forstår ikke dette. Greit nok, Wii har ikke hundrevis av kvalitetsspill akkurat, men det er jo en ny konsoll. Vær da litt tålmodige. X360 hadde også elendig utvalg det første året, samme som PS3 hadde (har ennå, mener jeg)

Wii-en begynner faktisk å få et ganske solid spillbibliotek og nå, synes jeg. Hva er det som er så skuffende med konsollen?

 

Jeg tror Wii er litt for avansert for at alle utviklere skal lage et spill til det. Det er jo et genialt konsept, men, de fleste holder seg til det "vanlige", som er gamepads med 2 joysticker.

 

Hadde Wii hatt titler som GTA:IV, CoD4:MW, Halo3, Skate, DMC4 osv, så ville den nok solgt mer.

 

Men, ON-TOPIC:

Nei, jeg angrer ikke i det hele tatt på kjøpet av min Xbox 360. 2000 kr for en Xbox 360 jeg tror vil overleve til neste generasjon konsoll kommer ut, med det beste utvalget av spill pr. i dag.

Lenke til kommentar

Xboksen var til reparasjon, og jeg trengte et spill. Endte opp med å kjøpe Legend of Zelda: Twilight Princess til Wii på impuls, og har aldri angret et sekund. Nå skal det sies at faktisk ikke eide en Wii da, så den ble kjøpt samtidig - på impuls, selvsagt. Greit nok tre tusen kroner for et spill kjøpt på impuls kan høres dyrt ut, men det var definitivt verdt det. Ikke at Zelda var så spesielt bra (bare meget bra, ikke sinnsykt fantastisk genialt bra), men selve konsollen at den beste konsollen jeg noensinne har prøvd. Greit grafikken ikke ser like bra ut som på xbox360 og PS3, men resten av konsollen gjør opp for det med genialt kontrollsystem, genialt "skrivebord", liten størrelse, enkel internett tilgang og så videre og så videre og så videre. ;)

 

Hadde jeg visst det da jeg kjøpte xboksen ville jeg nok ha spart pengene og kjøpt Wii istedet. ;)

Lenke til kommentar

Kjøpe en Nintendo Wii sommeren 2007. Trodde jeg skulle endelig komme meg vekk fra o-big-worldofwarcraft, men neida. Wii`en var alt for casual for min smak, så jeg gikk over til wow igjen. Rett før jul prøvde jeg en Xbox hos en bekjent. Da var det gjort. Ukes tid etterpå kjøpte jeg Xbox, og rett etter jul hadde jeg den i hjemmet.

 

Nå spilles det som bare det. Dama var ikke så begeistret over at jeg solgte wii`en, men nå slipper jeg ikke til xboxen pga. Viva Piñata=)Drøss med titler jeg seg fram til.

Lenke til kommentar

Har bare spilt gjennom GeoW noen ganger og prøvd noen andre spill på brutterns xbox. Har ikke vært noen problem med den bortsett fra at den har hatt problemer med å lese GeoW disken (som ser helt fin ut).

Jeg skal kjøpe meg min egen med tiden og da blir det nok en Elite.

 

Jeg har en PS3 og Wii fra før, der sistnevnte er og blir favoritten. PS3en brukes hovedsaklig til musikk og film avspilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...