Gå til innhold

Angrer du på at du kjøpte Xbox 360?


Anbefalte innlegg

Jeg har hatt min 360 i ca. en måned nå og angrer definitivt ikke. Før spilte jeg mye PS1/PS2 og hadde tenkt meg en PS3, men pris, dårlige konverteringer og fokus på ting jeg ikke har lyst på (les: blueray) bestemte jeg meg for å hoppe på denne generasjonen med konsoller og kjøpe en 360 istedenfor.

 

Live syns jeg er fantastisk godt gjennomført, og småting som messenger, mulighet for egen musikk i spill og nedlastbare spill/demoer gjør inntrykket av konsollen bare bedre.

 

Spillene er også utrolig bra, det eneste de trenger mer fokus på nå er mer varierte spill, f.eks. plattformspill og lignende.

Endret av ResidentDante
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det som er digg med 360 er at det er masse bra spill ute (og mer kommer) pluss Achievements (de gjøre meg hekta! :S )

9086432[/snapback]

Achivements er farlig. :ph34r:

9088421[/snapback]

har snart 10.000 i Gamerscore >:D

9111297[/snapback]

Man blir avhengig, målet mitt er å holde gamescoren min over en venn sin

Lenke til kommentar
det som er digg med 360 er at det er masse bra spill ute (og mer kommer) pluss Achievements (de gjøre meg hekta! :S )

9086432[/snapback]

Achivements er farlig. :ph34r:

9088421[/snapback]

har snart 10.000 i Gamerscore >:D

9111297[/snapback]

Man blir avhengig, målet mitt er å holde gamescoren min over en venn sin

9111534[/snapback]

 

Trudde jeg aldri skulle bli hektet på noe så 'teit' som achievements.. Første året brydde jeg men ingen ting om det heller..

Men så plutselig fikk flere å flere kompiser 360 og gamerscore'n dems ble høyere å høyere.. Og nå er det så ille at jeg lånte TMNT av lillebror min kun får å få de 1000 ekstra poengene

*løpe å skamme seg*

Lenke til kommentar
Ja det der achievement points er noe farlig greier, har kjøpt spill kun for å prøve å komme så høyt opp som mulig.

9112085[/snapback]

 

Achievements er genialt. På PS2 endte eg alltid opp med å kjøpe ett nytt spill lenge før eg var ferdig med dei eg allerede hadde, og fekk egentlig aldri spillt igjennom spilla skikkelig. Men med 360 får eg masse meir ut av spilla, med andre ord meir for penga.

 

Endte vel opp med 25 PS2 spill til slutt, og ca 8-10 av dei her var bra nok til å stå i hylla. Trur eg skal klare å begrense meg meir no.

Lenke til kommentar

Kjøpte min Xbox 360, i sånn ca i februar. Og i dag fikk jeg ring of death, i løpet av de to siste ukene har den ene kontrolleren blitt ødlagt, gitar hero gitaren blitt ødelagt og nå selve boxen.

 

Når det gjelder selve spillenen og 360'n som en konsoll angrer jeg ikke, men at hardwaren ikke holder mer en dette er rett og slett for dårlig av M$. Når jeg i tillegg ble bannet fra live i foregårs syns jeg det er litt surt og akkurat nå angrer jeg på at jeg kjøpte boksen.

 

Heldigvis skal fatter til USA og da tror jeg det blir PS3 - Så får vi se hva som skjer når jeg får 360'n tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...