Gå til innhold

Offisielt: Gears of War til PC (PC)


Anbefalte innlegg

"Og nei, du trenger ikke Vista for å spille det."

 

That's aaaaaall I need to hear, baby. :cool:

9055249[/snapback]

Hah, ja, som om at et spill som bare støtter vista kommer til å komme de 5 neste årene.

9056353[/snapback]

Halo 2 har jo allerede kommet ut. Det støtter jo bare Vista. (legalt, that is..)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Og nei, du trenger ikke Vista for å spille det."

 

That's aaaaaall I need to hear, baby. :cool:

9055249[/snapback]

Hah, ja, som om at et spill som bare støtter vista kommer til å komme de 5 neste årene.

9056353[/snapback]

Halo 2 har jo allerede kommet ut. Det støtter jo bare Vista. (legalt, that is..)

9056498[/snapback]

 

Lost Planet, eller hva det nå heter, krever også Vista. Flere spill som er rett rundt hjørnet krever også Vista.

Lenke til kommentar

Kjempe god nyhet! Er i samme bås som noen andre her som har siklet litt på GoW for Xbox 360 men som ikke har konsollen.

 

Men vil de, som så mange andre spill produsenter, totalt glemme COOP for PC? Ikke nødvendigvis split-screen men LAN-COOP.

Lenke til kommentar
"Og nei, du trenger ikke Vista for å spille det."

 

That's aaaaaall I need to hear, baby. :cool:

9055249[/snapback]

 

Eg var nesten sikker på at det der ikkje bille bli ein realitet, men den gang ei! MS har litt vett i skallen til tider gitt.

 

Har spillt spillet på min 360 så vanvittig mye i single player,coop,og vill herlig online madness med folk på forumet her. Spillet er meir enn bare duck & cover altså.

 

Men eg ser ikkje heilt åssen eg kunne spillt dette med mus og tastatur når eg tenker meg om, dere for kjøpe dere ein 360 kontroller folkens :tease:

Lenke til kommentar
Uff, noe sier meg at dette kommer til å bli en dårlig port...

9058207[/snapback]

 

Hvorfor? Er da Epic som står bak. Epic har laget UT-spillene, og med mindre jeg har Alzheimer's, så husker jeg klinkende klart at alle UT-spill har vært suverene på PC, og mindre gode på konsoll. Unreal3-motoren brukes jo i mange PC-spill, så en dårlig port skal det mildt sagt jobbes hardt for å få til.

 

EDIT: Jeg liker dog ikke at det ikke nevnes noe om COOP. Håper det blir inkludert. Unreal 2 hadde ingen COOP, men det gamel Unreal hadde det, og UT2004 hadde også en form for COOP (invasion-modusen), så jeg krysser fingrene og håper på at Epic ikke er like retard som Bungie.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Eneste kjipe er at det bruker Windows Live som krever betaling hvis du skal spille online. Er så imot det at jeg boikotter spillet her. Har vært gratis onlinespilling siden jeg var en liten unge, og nå skal Microsoft ta betalt ? Ikke faen. Til og med jeg kan lage en online serverbrowser, Windows Live er ikke spesiellt nok til at de kan ta betalt for det.

Lenke til kommentar
    While Mark Rein dodged the issue more or less, we found Cliffy B to be a bit more cooperative. “If we didn’t have any exclusives on the PC, why would anybody have the PC version?” When asked if the extra content was a timed exclusive, Cliffy replied with “to-be-determined.”

 

    Being the persistant folks were are here at AMN, we pressed a bit further. According to Mark Rein the chances of the PC content arriving on 360s is “unlikely. I don’t want fans hopes up…”

Kilde: http://www.beyondunreal.com//daedalus/sing...st.php?id=10730

 

 

Triste saker, så her må man altså kjøpe spillet til PC og en Xbox 360™ Wireless Gaming Receiver for Windows® for å kose seg videre.

Tull og tøys, får håpe overnevnte utsagn bare er tåkeprat.

Lenke til kommentar
Eneste kjipe er at det bruker Windows Live som krever betaling hvis du skal spille online. Er så imot det at jeg boikotter spillet her. Har vært gratis onlinespilling siden jeg var en liten unge, og nå skal Microsoft ta betalt ? Ikke faen. Til og med jeg kan lage en online serverbrowser, Windows Live er ikke spesiellt nok til at de kan ta betalt for det.

9061669[/snapback]

Tror det var sånn at du måtte betale for å spille mot 360 spillere, det er altså gratsi mot pc spillere.

Mener å huske noe sånt

Lenke til kommentar
Eneste kjipe er at det bruker Windows Live som krever betaling hvis du skal spille online. Er så imot det at jeg boikotter spillet her. Har vært gratis onlinespilling siden jeg var en liten unge, og nå skal Microsoft ta betalt ? Ikke faen. Til og med jeg kan lage en online serverbrowser, Windows Live er ikke spesiellt nok til at de kan ta betalt for det.

9061669[/snapback]

Tror det var sånn at du måtte betale for å spille mot 360 spillere, det er altså gratsi mot pc spillere.

Mener å huske noe sånt

9066927[/snapback]

 

La oss håpe det ikke betyr at de insisterer på å forkrøple for spilling med mus+tast som de har gjort med enkelte andre titler.

 

AtW

Lenke til kommentar
sååå kjipt ass :S hva er vitsen med å ha en x-box når alle spillene likevel skal komme til pc? Og urettferdig er det også at pc versjonen skal få nye baner nytt gameplay og redigerings verktøy.

9086912[/snapback]

 

Hvorfor er det en ulempe at spill kommer til flest mulig plattformer? Er det i et mål å bli "tvunget" til å kjøpe flest mulig konsoller? Plattformekslusivitet er stort sett bare en ulempe for brukerene.

 

AtW

Lenke til kommentar
Eneste kjipe er at det bruker Windows Live som krever betaling hvis du skal spille online. Er så imot det at jeg boikotter spillet her. Har vært gratis onlinespilling siden jeg var en liten unge, og nå skal Microsoft ta betalt ? Ikke faen. Til og med jeg kan lage en online serverbrowser, Windows Live er ikke spesiellt nok til at de kan ta betalt for det.

9061669[/snapback]

Tror det var sånn at du måtte betale for å spille mot 360 spillere, det er altså gratsi mot pc spillere.

Mener å huske noe sånt

9066927[/snapback]

 

La oss håpe det ikke betyr at de insisterer på å forkrøple for spilling med mus+tast som de har gjort med enkelte andre titler.

 

AtW

9070660[/snapback]

 

Xbox 360 kontrollere er plug&play i windows. ; )

Lenke til kommentar
Eneste kjipe er at det bruker Windows Live som krever betaling hvis du skal spille online. Er så imot det at jeg boikotter spillet her. Har vært gratis onlinespilling siden jeg var en liten unge, og nå skal Microsoft ta betalt ? Ikke faen. Til og med jeg kan lage en online serverbrowser, Windows Live er ikke spesiellt nok til at de kan ta betalt for det.

9061669[/snapback]

Tror det var sånn at du måtte betale for å spille mot 360 spillere, det er altså gratsi mot pc spillere.

Mener å huske noe sånt

9066927[/snapback]

 

La oss håpe det ikke betyr at de insisterer på å forkrøple for spilling med mus+tast som de har gjort med enkelte andre titler.

 

AtW

9070660[/snapback]

 

Xbox 360 kontrollere er plug&play i windows. ; )

9089821[/snapback]

 

Hva er poenget? Jeg vil heller spille slike spill med mus+tast, og derfor liker jeg ikke når de setter kunstige begrensninger på det oppsettet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Lost Planet, eller hva det nå heter, krever også Vista. Flere spill som er rett rundt hjørnet krever også Vista.

9057280[/snapback]

 

Lost Planet krever ikke Vista, men det kan spilles på dx10 om du vil det. Men dx9 versjonen ser jo like bra ut, og går om mulig enda mer smooth :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...