Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst]Showcase/Worklog: Toyota 4-Runner 3.0TD *Solgt*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

morro morro ;)

 

Men angående bakluke, hva med å fjerne alle emblemer, tåkelys og låsen..? Er vel sentrallås bak der, så er vel neppe vits å kunne putte nøkkelen inn der. Er rust og skitt inni låsen bak på min bil, fåkke vridd rundt med nøkkel. Skulle sentrallåsen focke seg opp så er det fullt mulig å ta av dekselet fra innsiden av bakluka.. med bakluka igjen.

Lenke til kommentar

Sånn bil hadde pappa for 2 uker siden, bare i rød :D

Virket som en kjempebil, og han gikk rundt og sa at den var fantastisk god å kjøre.. (han har hatt flere av dem)

Selv har jeg sittet på om vinteren, og det er bare sykt morsomt hvor den kommer seg fram :D Bakken våres er meget bratt, og mens alle andre parkerte nede i snøen, rygget pappa opp på ?tomgang?

Det var fett :D

Lykke til.. og jeg lover, dette blir en fantastisk bil :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Dette blir kanon bra! men hva med litt heving og litt større hjul? 31" eller 33" det hadde gjort seg! Meget pen bil! Keep up the good work :)

9260691[/snapback]

 

Takk for forslaget men jeg har ingen planer om å gå ekstrem offroading, skal ha noe større hjul etter hvert men de skal gå overens med det orginale understellet.

 

Liten update: Lyktene er ca 1 uke forsinket men har fått bekreftet at de er sendt fra England i dag så i neste uke så blir det nok nye bilder :)

Lenke til kommentar

Ja meget fornøyd, er veldig få av denne utgaven i omløp som er i så god tilstand med komplett servicehefte. 4-runner er utstyrt med det meste en kunne ønske seg i 1994 som: El-vinduer, El-takluke, El-bakvindu, El-speil, C-lås, Dobbelt batteri, LSD diff på bakakslingen, førersete med justerbar sidestøtte og korsryggstøtte ect ect...

Lenke til kommentar

Lyktene er nå ankommet oslo (fikk et fint brev om fortolling) og forutsatt at de blir sendt ut av oslo på mandag så har jeg dem karnsje på onsdag/torsdag :)

 

En liten update:

Nå er det kommet flere ting til på innkjøpslista, parklysa framme er blitt ganske tåkete med med årene og står ikke i stil med de andre lyktene så snart kommer, så jeg har sett meg etter noen mer moderne lykter og jeg har funnet 2 kandidater.

 

#1

Disse har samme designet som europeiske lyktene bare med klarglass.

8125097-83pg.jpg

 

 

#2

Dette er USA lykter bare uten det gule feltet, de lyser til siden noe de europeiske ikke gjør, de har også et refleksfelt på siden.

d464_1.JPG

 

 

 

Noen innspill? litt usikker på hva jeg skal velge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...