Gå til innhold

"Area 51" en stor konspirasjonsteori


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en overdrivelse for de "troende" som enda mener at de holder diverse ufoer, romvesner, det 114. grunnstoff osv skjult der. Så lenge du ikke kan bevise at de ikke har noe av dette, må de jo ha det. Virker som dette er en tankegang som veldig mange har, og du kan bringe frem så mange internettsider, bøker, bilder uten å overbevise, fordi du har ikke bevist at de ikke har noe av det der, om du skjønner...

Lenke til kommentar

Det er jeg helt enig i :)

 

EDIT: det er også slående mange som påstår at det MÅ være utenomjordisk informasjon/teknikk der, og ber alle tvilende om å ha et litt mer åpent sinn. Hva med å selv være åpne for at det er NOE hemmelig der, men holde enhver mistanke utenfor til noe har blitt bevist?

 

Area51 er spennende i kraft av at ingen vet hva som skjer der inne. Skal man foreta seg noe VIRKELIG hemmelig, gjør man det rett under nesen på alle og enhver, på en måte som ikke vekker den minste mistanke.

Endret av epifant
Lenke til kommentar

Hvis man kan tillate seg å tenke virkelig fritt og konspiratorisk, så kan Area 51 være den mest fantastiske dekkoperasjon noensinne. Ved å slenge ut noen sølvlakkerte gummidukker og litt aluminiumsfolie har det usanske forsvaret fått konspirasjonskaperne til å konsentrere seg om Area 51 i alle årene etterpå, mens de inne på basen egentlig bare har sittet og spilt kort og drevet dank siden 50-tallet. Samtidig kan det usanske forsvaret ha fått fred og ro til å utvikle superduperhemmelige greier helt andre steder, som ikke ble lagt merke til i det hele tatt, for alle mistenksomme sjeler hang likevel rundt Area 51.

:D

Og fordi ingen kan motbevise dette, så har jeg selvsagt helt rett.

;)

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar

Sett at de hadde hatt aliens/ufo'er der. De kan ikke løpe ut med slik informasjon heller. Folk ville da starta og konspirere enda mer om at diverse ledere ville vært styrt av aliens eller no, og at kun en liten gruppe var "ekte" mennesker. Nærmere anarki vil jeg velge å si.

Hvis de viser alt de holder på med der ville de som enda er "sikre" på at de skjuler aliens/ufo'er skrike og hyle om at dette var for å fjerne mistanken om de utenomjordiske og at de ikke viste alt.

Har en gruppe folk bestemt seg for noe, er det sant intill det er bevist at det ikke har skjedd...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hvorfor drive med slikt på ett sted alle har hørt om?

Hvis de hadde drevet med slike ting regner jeg med at andre land hadde overvåket det.

 

hvis de har ufo og slikt regner jeg med at det blir holdt langt unna Area 51.

Jeg regner med at det er en gammel flybase der de testet nye fly, som de også påstår selv.

Hvis du ser på google maps finner du en rullebane som er unormalt lang, noe som tyder på at det som landet der enten trengte ekstremt lang rullebane eller trengte det for å ha en god margin for å lette/lande.

det har nok skjedd masse hemmlig der, men tviler på at ufo er en av det...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

fLeReK:

Er det noe ligenende dette bildet eller?

http://www.geocities.com/a_star_thing/area51_1b.jpg

 

Lurer egentlig på hva som skjer der selv...har jo sett mange programmer om stedet på Discovery Channel

 

 

Hva om man putter et kamera på et radiostyrt fly eller helikopter, som har skummelt lang rekkevidde til fjernkontrollen, så ser man hvor man kjører ved å se på en skjerm som blir filma/tatt opp..da kanskje man får sett litt inn der. Selv om flyet/helikopteret antakeligvis vil bli skutt ned ganske så fort...men da har man iallfall litt film. Hadde vært morsomt å se reaksjonen deres da. (Nei nei, vi hadde ikke stått så de kunne se oss. Vi kunne vært på et hotellrom i Las Vegas).

Hadde vært morsomt å prøve :D

Lenke til kommentar

tja, du hadde vel ikke sett noe særlig mer spennende ting som fly, biler, hangarer og bygninger. kunne vel like gjerne kjørt det flyet over gardermoen.

 

er helst under bakken tingene vi ikke skal se befinner seg

 

uansett, det florerer mange historier omkring Area51 på nettet, bl.a en som hevder å ha jobbet der, og kan forklare ditt og datt om ufoer osv. selfølgelig vet vi jo ikke om det er sant, antageligvis ikke.

 

er vel også et intervju av en alien ute på nettet, kun bilde uten lyd, som vistnok skal stamme fra Area51. men igjen, sansynligheten for att det er fake er vel også stor.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

her er en liten snutt av det Alien intervjuet.

 

http://video.google.com/videoplay?docid=2812084192530401757

 

og han som sier han har jobbet på Area51 heter Bob Lazar. finnes en del videoer av han, der han forklarer det ene og det andre.

 

http://www.livephysics.com/physics-videos/...-interview.html

 

men, ta dette med en klype salt da :)

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Jeg kikket på den videoen som Simkin linka til her. Jeg håper virkelig ingen av dere tror den videoen er ekte...!? Tror dere virkelig noe slikt ville kommet ut og lagt på internett! Dette er så fake som det kan få blitt. Men hadde jeg vært 10 år yngre, så hadde jeg sikkert vært naiv nok jeg også til å tro på dette.

 

Men jeg fikk meg en god latter da :!:

Lenke til kommentar

Hvorfor trenger egentlig Area 51, så lang rullebane, jeg vil tro at det er fordi de tester ut svære hemmelige bombefly eln, som trenger lang rullebane for å ta av. Jeg tror at de folka fra Area 51 som hevder at den bare er til å teste fly og nye teknologier er sant. Når jeg skriver teknologier, så mener jeg ikke utenomjordisk. Hvis man ser for langt teknologien har kommet, så kan det sikkert tenkes at de har lagd lydløse kjøretøy, som flyr som en UFO. Bare noe veldig videreutvikling av Harrier, blandet med helikopter, stealth og supersoniske fly. Da kan det fort bli en UFO lignende fartøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...