Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Å stå opp veldig tidlig. Rett bort i dusjen, så en kopp god og varm te mens jeg lytter til stillheten. Å bare sette seg og vite at nå kan jeg slappe helt av uten å tenke på å bli forstyrret av noe som helst, for det er knapt en sjel som står opp like tidlig. Det er noe eget ved den følelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten liste over hva som får meg i godt/bedre humør:

 

-Søstra mi ikke er hjemme

-Ser en god film og spiser endel digg godteri

-Være med bestevenna mine

-Være på trening (trampoline-turn, dritgøy :D)

-Sommerferie

-God mat

-LAN-party

Endret av jaricho
Lenke til kommentar

Snus.

 

For dere ikke-snusere, så skal jeg utdype.

Etter mat (feks) er det herlig å bake seg en snus, putte den under leppa og bare slappe av!

Nikoton er ikke bra for kroppen, men gud hvor herlig er det ikke?

:love:

Veldig enig.

 

 

Er tobakkselskapene ute på skjult misjon?

 

Anbefaler ingen å begynne med snus, selv om snusere liker det så ender du opp i en dyr og ond sirkel av nikotinavhengighet.

 

Vil du bruke 70kr uka så skal jeg ikke nekte deg.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med å bruke penger på snus. Det er snakk om prioriteringer, og hva jeg velger å bruke pengene på. Jeg kan gjerne stikke og kjøpe godteri og brus på butikken istedet, men jeg velger å bruke pengene på noe annet.

 

Jeg kjøper sjeldent snus i Norge også, jeg kjøper stort sett i Sverige, og der koster ett tårn rundt 350 NOK.

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med å bruke penger på snus. Det er snakk om prioriteringer, og hva jeg velger å bruke pengene på. Jeg kan gjerne stikke og kjøpe godteri og brus på butikken istedet, men jeg velger å bruke pengene på noe annet.

 

Jeg kjøper sjeldent snus i Norge også, jeg kjøper stort sett i Sverige, og der koster ett tårn rundt 350 NOK.

 

Det er sant! Jeg føler meg mye sunnere når jeg nesten kutter helt bort på godteri og sukker og heller kjøper en boks snus, men det er fortsatt et helvete å være avhengig å tusle helt ned til sentrum bare fordi du er en forbanna nikotin-slave.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...