Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Er tobakkselskapene ute på skjult misjon?

 

Anbefaler ingen å begynne med snus, selv om snusere liker det så ender du opp i en dyr og ond sirkel av nikotinavhengighet.

Hvorfor tror du folk røyker eller snuser? Fordi de ikke får noe igjen for det? Er ikke akkurat en ny oppdagelse at nikotin er beroligende og behagelig.

 

Usikker på hvorfor du skriver det der, er ingen som har foreslått at folk skal begynne med noe som helst her. At vi liker det betyr ikke at vi mener det er rett av andre å begynne med det. Hadde du stukket snuta inn i snustråden vil du se at alle anbefaler barna som nettopp har fått i seg sin første dose nikotin å slutte før det blir en vane.

Hvor "ond" sirkelen blir er opp til hver enkelt person. Jeg liker å snus, derfor snuser jeg. Om jeg ikke vil eller kan snuse mer så slutter jeg. Gjort det før, null problem. Begynte igjen da økonomien støttet snusvanene. Fordi snus er hyggelig og gjør meg glad. Derfor hører innleggene fra Zeromac og undertegnete hjemme i denne tråden, dine derimot gjør ikke det. Lag deg heller en "antisnustråd" enn å klage her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klager ikke, jeg snuser jo selv. Jeg prøver bare å hinte litt om at jeg ikke liker at folk oppmuntrer svake sjeler til å begynne med tobakksvarer.

Jeg vil ikke si at jeg oppmuntret til det. Var ikke det som var hensikten med mitt innlegg.

 

Som Nyhus sier; ta en titt innom snustråden, er det en som skriver at han har prøvd snus for første gang (feks), får han ofte svar om at han ikke burde fortsette, at det ikke er bra osv. Har sett det så mange ganger at jeg nestne ikke har tellingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...